Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Nowoczesnej reklamy potrzebują także największe koncerny o rozpoznawalnej marce i stanowiące element pewnego stylu życia. Dowodem tego jest fakt, że nawet Philips promuje markę w Internecie.
Dlaczego znana firma i popularne produkty potrzebują interaktywnej kampanii? Bo właśnie wielkość zobowiązuje szczególnie – do utrzymywania wizerunku, do ekspansji we wszelkich możliwych formach, do budowania skojarzeń wśród nowego pokolenia konsumentów. Raz wyrobiona marka wymaga marketingowej pielęgnacji.
Przykład koncernu elektronicznego wskazuje, że wielkie firmy nie poprzestają na osiągniętym sukcesie i nie skupiają się na odcinaniu kuponów. Na markę pracuje się tam bezustannie. Dziś tak naprawdę konsument potrzebuje wciąż nowych bodźców, by jego zaufanie do marki nie słabło – i by owocowało decyzjami handlowymi.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: