Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:45 min Ikona 25.11.2008

Tak się kręci światem

Tak się kręci światem Nowoczesnej reklamy potrzebują także największe koncerny o rozpoznawalnej marce i stanowiące element pewnego stylu życia. Dowodem tego jest fakt, że nawet Philips promuje markę w Internecie.

Dlaczego znana firma i popularne produkty potrzebują interaktywnej kampanii? Bo właśnie wielkość zobowiązuje szczególnie – do utrzymywania wizerunku, do ekspansji we wszelkich możliwych formach, do budowania skojarzeń wśród nowego pokolenia konsumentów. Raz wyrobiona marka wymaga marketingowej pielęgnacji.

Przykład koncernu elektronicznego wskazuje, że wielkie firmy nie poprzestają na osiągniętym sukcesie i nie skupiają się na odcinaniu kuponów. Na markę pracuje się tam bezustannie. Dziś tak naprawdę konsument potrzebuje wciąż nowych bodźców, by jego zaufanie do marki nie słabło – i by owocowało decyzjami handlowymi.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55