Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Nowy interfejs konta zarządzania kampanią Google AdWords zadziwia jeszcze większą przystępnością dla użytkowników oraz pomnożeniem dostępnych narzędzi operowania kampanią linków sponsorowanych.
Przy projektowaniu wszystkich nowych elementów konta głównego została zachowana zasad o minimalizacji wszelkich ruchów na kontach klientów.
Już na pierwszy rzut oka da się zauważyć, że w procesie powstawania nowego interfejsu dużo do powiedzenia mieli… sami użytkownicy kont. Narzędzia operowania kontem są przejrzyście umiejscowione, a ich nazwy można łatwo powiązać z konkretnymi czynnościami optymalizacyjnymi. Każde wyrażenia z prowadzonej kampanii opatrzone jest sugestywnym wykresem, dzięki któremu można zorientować się np. w tym: ile kliknięć i w jakich dniach generuje dane wyrażenie, jaka jest średnia pozycja linku, i czy warto podnieść bądź zmniejszyć stawkę CPC.
Udogodnień w nowym interfejsie konta zarządzania kampanią jest bardzo wiele, a wszystkie podporządkowane są jednemu celowi: łatwości wprowadzania zmian oraz zminimalizowaniu kosztów kampanii, które nie przynoszą pożądanych zysków reklamodawcy.
W nowym interfejsie – co koniecznie trzeba podkreślić – reklama prowadzona za pośrednictwem stron partnerskich Google (tzw. reklama kontekstowa) uzyskała przejrzyste narzędzia optymalizacyjne. Miejsca docelowe, do których trafia reklama, są wyświetlane bezpośrednio na karcie konta (w starszym interfejsie niezbędne było generowanie stosownego raportu). Jednym ruchem kursora można dodać bądź wykluczyć stronę partnerską, w której nasz link ma (lub nie powinien!) się pojawiać. A wszystko to opatrzone bardzo rozbudowanym wachlarzem statystyk wyświetleń, kliknięć i kosztów.
Ewidentnie nowy interfejs konta głównego zdaje egzamin z przydatności w prowadzenia skutecznej kampanii reklamowej za pośrednictwem linków sponsorowanych Google AdWords.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: