Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:40 min Ikona 22.05.2012

Sunrise System po raz trzeci w gronie Firm Przyjaznych Klientowi

Nadal jedyna taka w branży i w szczupłym, elitarnym gronie 18 wyróżnionych – 21 maja 2012 Spółka Sunrise System podczas Gali w Hotelu Mariott po raz trzeci uzyskała Godło Firmy Przyjaznej Klientowi.

Podstawą do uzyskania Godła jest audyt przeprowadzany anonimowo wśród klientów firmy przez Fundację Obserwatorium Zarządzania, niezależną instytucję otoczenia biznesu wspierająca wdrażanie innowacji w gospodarce.

Badanie satysfakcji klientów Sunrise System sp. z o.o. audytorzy Fundacji przeprowadzili w dniach 5-25 marca 2012. Celem badania była ocena zadowolenia klientów Spółki ze współpracy z opiekunami klienta, z obsługi infolinii firmy oraz określenie prawdopodobieństwa rekomendacji Sunrise System sp. z o.o. innym podmiotom.
Na podstawie zebranych od klientów opinii Spółka otrzymała we wszystkich badanych obszarach oceny wyższe niż 80%. Najwyżej została oceniona obsługa w poszczególnych kanałach komunikacji (na poziomie 92%).

W ocenie Kapituły Programu, Klienci postrzegają Sunrise System jako firmę godną zaufania, oferującą usługi wysokiej jakości i zaspokajającą potrzeby swoich klientów. Co ważne, badanie wykazało, że Sunrise System pozytywnie i długofalowo kształtuje relacje z pozyskanymi klientami – w miarę trwania współpracy odczuwają rosnącą satysfakcję z usług i poziomu obsługi. Podobnie w czasie wzrasta gotowość do polecenia usług Spółki innym firmom.

Według Prezesa Zarządu Spółki, Pawła Rybaka, odbierającego  Godło podczas Gali, ponowne zdobycie Godła Firma Przyjazna Klientowi to istotny element polityki jakości obsługi klienta: Z punktu widzenia pozycji rynkowej sukces jest podwójny, bowiem żadna firma konkurencyjna wobec spółki nie przeszła pozytywnie tej weryfikacji lub się jej nie poddała, natomiast Sunrise System jest posiadaczem tego zaszczytnego certyfikatu trzykrotnie z rzędu.Poddawanie się audytom jest częścią stałej weryfikacji standardów obsługi i oceniam – ich obiektywizm pozwala nam wyciągać wnioski pomocne w rozwijaniu strategii sprzedaży i obsługi posprzedażowej. Misją Sunrise System jest zapewnienie usług marketingu internetowego najwyższej jakości i wspieranie tym samym naszych klientów w osiąganiu sukcesu gospodarczego – sądzę, że aktywny udział w programie Firma Przyjazna Klientowi pomaga ją realizować.

Marta Gałązka, Prokurent Spółki i Dyrektor Pionu Obsługi Klienta i Administracji, tak definiuje czynniki determinujące wysoką jakość obsługi: Troska o jakość obsługi klienta przejawia się na wielu poziomach. Przede wszystkim, Pion Obsługi Klienta jest wyodrębniony ze struktur handlowych – po rozpoczęciu współpracy z firmą każdy klient otrzymuje profesjonalnego doradcę lub menedżera, który dba o satysfakcję klienta ze współpracy w całym okresie jej trwania. Do zadań  takiego dedykowanego opiekuna należy troska o przebieg kampanii prowadzonych dla klienta, rozpatrywanie wszelkich płynących od niego sygnałów oraz aktywne rozwijanie świadczonych usług. Pozwala to skupić się na ewoluujących potrzebach naszych klientów.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55