Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:00 min Ikona 21.10.2013

Sunrise System Partnerem Google w nowym Programie Google Partners

Sama zmiana programów certyfikacji wzięła się z chęci uporządkowania współpracy na linii: Google – agencje sem oraz z potrzeby podniesienia jakości prowadzonych kampanii przez polskie firmy powołujące się na bliską współpracę (certyfikację) z Google.

Dla nas liczy się przede wszystkim jakość – jasno stwierdza Google w swoich wytycznych dla firm chcących dołączyć do Google Partners.

Przy okazji warto wyjaśnić, że szerokie pojęcie „ wysokiej jakości” należy rozumieć tutaj jako stosowanie najlepszych praktyk Google, testowanie i wprowadzanie nowych rozwiązań, które daje system AdWords, systematyczną optymalizację kampanii oraz wysoką retencję kont klientów agencji.

Obok jakości – o przyznaniu Certyfikaty GP – decydują: zatrudnienie przynajmniej jednego Certyfikowanego Specjalisty Google AdWords (w Sunrise System mamy ich obecnie ośmiu) oraz przekroczenie progu 10 000 dolarów wydatków na kontach w ciągu ostatnich 90 dni.

 

Sunrise System w Google Partner

 

Niniejszym chcemy ogłosić, że firma Sunrise System w ostatnich dniach dołączyła do grona Partnerów Google.

 

 

 

 

Logo Partnera Google oznacza, że uważamy Twoją firmę za godną zaufania – stwierdza w swoich oficjalnych materiałach Google.

Istotną zmianą względem poprzedniego programu certyfikacji jest również możliwość utraty obecnego Certyfikatu. W razie obniżki jakości prowadzonych kampanii i/lub niespełnienia dwóch innych warunków – Google będzie odbierać Certyfikat GP.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55