Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:25 min Ikona 10.11.2010

Sunrise System na Kanapie Forbesa

Kolejne spotkanie z cyklu Kanapa Forbesa odbyło się 9 listopada br. w bydgoskim hotelu Słoneczny Młyn. Nieprzypadkowo współgospodarzem był Prezydent Bydgoszczy – spotkania odbywają się na styku polityki i biznesu. Gościnnie Spółkę Sunrise System reprezentował Wiceprezes Paweł Rybak, zaangażowany w budowanie firmowego centrum biznesowego w Bydgoszczy (planowane otwarcie to luty/marzec 2011 roku).

Paneliści dyskutowali na temat szans rozwoju biznesu (i biznesów) w Polsce, szczególnie w Bydgoszczy, która mimo że nie pretenduje do miana metropolii, staje się coraz atrakcyjniejsza przestrzenia do inwestowania. Pracodawców przyciągają możliwości pozyskania pracowników – absolwentów bydgoskich uczelni – fachowców, których często brakuje na rynku, oraz niższe koszty ogólne prowadzenia biznesu.

Tak zwane peryferia to często świetna lokalizacja dla budowania kompetencyjnego zaplecza przedsiębiorstwa. Nie ukrywamy, że kapitał ludzki to tak naprawdę najistotniejszy motywator otwierania naszego centrum biznesowo-marketingowego właśnie w Bydgoszczy – komentował spotkanie w kuluarach Paweł Rybak – mamy świadomość, że wiele talentów jest tam niezagospodarowanych i że wielu ambitnych specjalistów z różnych dziedzin poszukuje atrakcyjnej ścieżki kariery. Dzięki obecności Sunrise System w Bydgoszczy tamtejszy rynek pracy zyska atrakcyjnego pracodawcę, a wielu ludzi – trampolinę do kariery w bardzo przyszłościowej branży – dodaje Paweł Rybak.

Szczegóły dotyczące nowego centrum biznesowego Sunrise System sp. z o.o. już wkrótce – aktualnie trwa realizacja inwestycji, dzięki której zatrudnienie znajdzie w Bydgoszczy około 150 osób.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55