Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
By poddać to społecznej weryfikacji, nasza firma uczestniczy w programie „Przedsiębiorstwo Fair Play” 2008. W 1997 r. Polska Fundacja Promocji i Rozwoju Małych i Średnich Przedsiębiorstw (PARP) ogłosiła konkurs na temat promocji kultury przedsiębiorczości. W odpowiedzi powstał projekt „Zasady etycznej odpowiedzialności biznesu” Instytutu Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym oraz Krajowej Izby Gospodarczej, który nakreślił społeczne i etyczne aspekty działalności polskiego biznesu.
W trakcie badań nad tymi zagadnieniami na gruncie naszej przedsiębiorczości powstał kodeks etyczny oraz idea konkursu „Przedsiębiorstwo Fair Play”. Jego celem jest nie tylko gratyfikowanie firm realizujących zasady społecznej odpowiedzialności biznesu tytułem przedsiębiorstwa grającego fair play, lecz również promocja samej etyki biznesu jako normy i standardu dla przedsiebiorców oraz promowanie tych wyróżnionych firm.
O tym, że Sunrise System przestrzega reguł gry rynkowej w relacjach z otoczeniem – także konkurencją, świadczy respektowany przez nas i traktowany jak wewnątrzfirmowy głos sumienia Kodeks Etyczny. W szczególności stawiamy sobie za punkt honoru:
1. Dokładać wszelkich starań, by zrealizować zlecenia wszelkimi dostępnymi, uczciwymi metodami. 2. Na bieżąco aktualizować wiedzę na temat metod uczciwego promowania naszych Klientów. 3. Przestrzegać regulaminów i kodeksów obsługiwanych wyszukiwarek. 4. Primum non nocere – nie podejmować żadnych działań, które w jakimkolwiek stopniu mogłyby zaszkodzić serwisowi internetowemu Klienta – również po zakończeniu współpracy. 5. Dbać o przyjazną atmosferę podczas rozmów i negocjacji. 6. Zgodnie z polityką Prywatności, chronić wszelkie dane dotyczące Klienta 7. Rzetelnie informować Klienta o wszystkich warunkach oraz konsekwencjach współpracy: finansowych, technicznych, prawnych. 8. Równe traktowanie wszystkich naszych Klientów. 9. Rzetelnie zdawać sprawę z przebiegu prowadzonych prac. 10. Indywidualne podejście do każdego Klienta – opracowywanie listy wyrażeń kluczowych (i opartego na nim cennika) adekwatnych do potrzeb i specyfiki działalności Klienta.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: