Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:45 min Ikona 20.04.2020

Sunrise System – działamy i #wspieramybiznes w czasie pandemii

Ostatnie tygodnie na wielu płaszczyznach upływają pod znakiem bardzo dynamicznych zmian, wywołanych działaniami rządów większości państw na świecie w celu zapobiegania rozprzestrzenianiu się wirusa SARS-CoV-2. Nowa rzeczywistość, w której się znaleźliśmy, ma wpływ nie tylko na nasze codzienne życie – zarówno prywatne, jak i zawodowe – ale też na ogólną kondycję gospodarki światowej.

 

Świat, Polska i biznes lokalny w czasach pandemii

 

Wiele państw, w tym również Polska, zdecydowało się wprowadzić w swoich krajach tzw. lockdown. Ograniczono możliwość nie tylko przemieszania się między krajami oraz transportu międzynarodowego, ale też ruchu pieszych do niezbędnego minimum. Globalne i krajowe działania przekładają się zgodnie z mechanizmami gospodarczymi na sytuację lokalnych biznesów, także małych i średnich przedsiębiorstw, między innymi:
  • wiele firm zmuszonych było wyhamować swoją działalność lub przenieść w możliwie największym wymiarze do sieci;
  • została zawieszona całkowicie bądź znacznie ograniczona działalność w wielu sektorach gospodarczych, między innymi takich biznesów jak biura podróży, wypożyczalnie samochodów, restauracje;
  • spadła wyraźnie liczba potencjalnych klientów w niektórych branżach.

 

 

Sunrise System w czasach pandemii

 

 

Uważnie obserwujemy dynamicznie zmieniającą się sytuację w kraju i na świecie, a szczególnie zwracamy uwagę na potrzeby małych i średnich przedsiębiorców oraz ich klientów. Widzimy, że konsumenci reagują na obawy związane z potencjalną możliwością zarażenia się wirusem, które wpływają na zmiany ich przyzwyczajeń m.in. zachowanie społecznego dystansu, częstsze mycie rąk, noszenie maseczek, pozostawanie w domach czy praca w trybie “home office”. Dostrzegamy idące za tym zmiany w działaniach firm, które chcą dostosować swój biznes do obecnych potrzeb konsumentów.
Doskonale rozumiemy zarówno przedsiębiorców, jak i konsumentów, ponieważ również zostaliśmy zmuszeni do zmiany sposobu naszej pracy. Wszyscy nasi pracownicy pozostają w domach i pracują w trybie “home office”, prowadzą telekonferencje, zdalnie obsługują klientów. Wszyscy pracują jeszcze intensywniej, skupiając się na indywidualnym doradztwie dla każdego naszego klienta – bo nasza misja się nie zmieniła: #wspieramybiznes! Obserwujemy, jak dostosowanie biznesu online do obecnych warunków sprawia, że:
  • wzrasta liczba nowych sklepów online oraz nowych stron internetowych;
  • zwiększa się liczba rozwiązań, pozwalających na “zdalną” obsługę Klienta (np. kalendarze online, strefy klienta, systemy rezerwacyjne, itp.);
  • rośnie zainteresowanie szeroko rozumianym e-learningiem i telekonsultacjami;
  • wzrasta aktywność na kontach firmowych w social mediach.
Dostrzegamy te zjawiska i reagujemy. Bazując na doświadczeniu, przemyślanej strategii oraz nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych zapewniamy naszym klientom stabilne wsparcie. Pomagamy nie tylko w promocji strony internetowej i firmy w sieci, ale też przenosimy biznes do świata online. Wychodzimy naprzeciw różnym potrzebom przedsiębiorców, proponując m.in. dedykowane oferty oraz specjalne promocje. Sprawdź, jak możemy wesprzeć Twój biznes! Wystarczy, że skontaktujesz się z naszym doradcą.
Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 25

No votes so far! Be the first to rate this post.

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach! Ikona 6:00 min 21.09.2023

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach!

Social media to miejsce, w którym nie może zabraknąć Twojej marki. Facebook, Instagram, YouTube, TikTok – to tylko niektóre serwisy, które gromadzą zaangażowane społeczności i mają ogromny potencjał marketingowy. Dziś podzielimy się z Tobą wskazówkami, dzięki którym dowiesz się, jak zdobywać followersów i przekształcić ich w klientów Twojej firmy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.5 / 5. Vote count: 24

No votes so far! Be the first to rate this post.

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną? Ikona 6:00 min 20.09.2023

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną?

Mobilna czy responsywna – która wersja strony internetowej jest przyjaźniejsza dla odbiorców? Wiele osób stosuje oba określenia zamiennie, nie zwracając uwagi na istotne, dzielące je różnice. A to może przyczynić się na przykład do spadku wyświetleń witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Dowiedzmy się, jaka opcja okaże się najlepszym rozwiązaniem! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.4 / 5. Vote count: 19

No votes so far! Be the first to rate this post.

Brand safety: czym jest i na czym polega? Ikona 3:00 min 14.09.2023

Brand safety: czym jest i na czym polega?

Nie będzie przesadą, jeśli powiemy, że zdecydowana większość decyzji związanych z robieniem zakupów czy korzystaniem z usług podejmowana jest w sieci. Nie powinno dziwić więc, że spora część działań marketingowych prowadzona jest właśnie w świecie cyfrowym. Należy pamiętać jednak, że internet to miecz obosieczny – a brak ochrony marki przed nieodpowiednimi treściami może zaszkodzić reputacji firmy. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55