Ostatnie tygodnie na wielu płaszczyznach upływają pod znakiem bardzo dynamicznych zmian, wywołanych działaniami rządów większości państw na świecie w celu zapobiegania rozprzestrzenianiu się wirusa SARS-CoV-2. Nowa rzeczywistość, w której się znaleźliśmy, ma wpływ nie tylko na nasze codzienne życie – zarówno prywatne, jak i zawodowe – ale też na ogólną kondycję gospodarki światowej.
Świat, Polska i biznes lokalny w czasach pandemii
Wiele państw, w tym również Polska, zdecydowało się wprowadzić w swoich krajach tzw. lockdown. Ograniczono możliwość nie tylko przemieszania się między krajami oraz transportu międzynarodowego, ale też ruchu pieszych do niezbędnego minimum. Globalne i krajowe działania przekładają się zgodnie z mechanizmami gospodarczymi na sytuację lokalnych biznesów, także małych i średnich przedsiębiorstw, między innymi:
- wiele firm zmuszonych było wyhamować swoją działalność lub przenieść w możliwie największym wymiarze do sieci;
- została zawieszona całkowicie bądź znacznie ograniczona działalność w wielu sektorach gospodarczych, między innymi takich biznesów jak biura podróży, wypożyczalnie samochodów, restauracje;
- spadła wyraźnie liczba potencjalnych klientów w niektórych branżach.
Sunrise System w czasach pandemii
Uważnie obserwujemy dynamicznie zmieniającą się sytuację w kraju i na świecie, a szczególnie zwracamy uwagę na potrzeby małych i średnich przedsiębiorców oraz ich klientów. Widzimy, że konsumenci reagują na obawy związane z potencjalną możliwością zarażenia się wirusem, które wpływają na zmiany ich przyzwyczajeń m.in. zachowanie społecznego dystansu, częstsze mycie rąk, noszenie maseczek, pozostawanie w domach czy praca w trybie “home office”. Dostrzegamy idące za tym zmiany w działaniach firm, które chcą dostosować swój biznes do obecnych potrzeb konsumentów.
Doskonale rozumiemy zarówno przedsiębiorców, jak i konsumentów, ponieważ również zostaliśmy zmuszeni do zmiany sposobu naszej pracy. Wszyscy nasi pracownicy pozostają w domach i pracują w trybie “home office”, prowadzą telekonferencje, zdalnie obsługują klientów. Wszyscy pracują jeszcze intensywniej, skupiając się na indywidualnym doradztwie dla każdego naszego klienta – bo nasza misja się nie zmieniła: #wspieramybiznes! Obserwujemy, jak dostosowanie biznesu online do obecnych warunków sprawia, że:
- wzrasta liczba nowych sklepów online oraz nowych stron internetowych;
- zwiększa się liczba rozwiązań, pozwalających na “zdalną” obsługę Klienta (np. kalendarze online, strefy klienta, systemy rezerwacyjne, itp.);
- rośnie zainteresowanie szeroko rozumianym e-learningiem i telekonsultacjami;
- wzrasta aktywność na kontach firmowych w social mediach.
Dostrzegamy te zjawiska i reagujemy. Bazując na doświadczeniu, przemyślanej strategii oraz nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych zapewniamy naszym klientom stabilne wsparcie. Pomagamy nie tylko w promocji strony internetowej i firmy w sieci, ale też przenosimy biznes do świata online. Wychodzimy naprzeciw różnym potrzebom przedsiębiorców, proponując m.in. dedykowane oferty oraz specjalne promocje. Sprawdź, jak możemy wesprzeć Twój biznes! Wystarczy, że skontaktujesz się z naszym doradcą.