Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:20 min Ikona 12.12.2012

Sunrise System Certyfikowanym Partnerem Google Analytics

7 grudnia 2012r., w wyniku długotrwałej procedury kwalifikacyjnej, Sunrise System sp. z o.o. uzyskała status Google Analytics™ Certified Partner (Certyfikowanego Partnera Google Analytics ), dostępny dla profesjonalnych agencji specjalizujących się w zakresie analityki internetowej oraz testowania i optymalizacji witryn.

Spółka zapewnia swoim Klientom pełne spektrum usług marketingu w wyszukiwarkach, wspartych zaawansowanymi usługami analitycznymi do pomiaru efektywności poszczególnych kampanii i ich optymalizacji pod kątem ustalonych celów. Profesjonalizm usług analitycznych i konsultingowych Sunrise System zapewniała już wcześniej poprzez indywidualną certyfikację pracowników – dotąd 5 spośród zatrudnionych w Spółce osób zdało egzamin kwalifikujący do statusu Google Analytics Individual Qualification (IQ).

 

Jako  Certyfikowany Partner Google Analytics możemy wspierać naszych Klientów w pozyskiwaniu cennej wiedzy o aktualnych i potencjalnych użytkownikach ich strony przy wykorzystaniu szerszej gamy narzędzi i wiedzy dostępnej tylko dla Certyfikowanych Partnerów. Udział w Programie zapewnia m. in. dostęp do informacji na temat harmonogramu rozwoju usługi.

 

Nasi Klienci coraz częściej oczekują wyczerpujących danych na temat liczby, źródeł i głębokości odwiedzin na stronie. Google Analytics cieszy się zaufaniem naszych odbiorców dzięki wielości naprawdę pogłębionych analiz aktywności internautów na serwisie. Najważniejszą zaletą tego narzędzia jest fakt, iż pozwala wyciągać wnioski na temat dotychczasowych strategii i planować jeszcze skuteczniejsze w przyszłości. Przy prawidłowej instalacji kodu i profesjonalnych interpretacjach pozyskanych danych realne jest zwiększenie liczby konwersji, wskaźnika sprzedaży przez stronę – mówi Paweł Rybak, Prezes Zarządu Sunrise System sp. z o.o.

Dołączenie do programu Google Analytics™ Certified Partner pozwoli naszym specjalistom rozwijać kompetencje i narzędzia pod kątem potrzeb naszych Klientów. Certyfikacja stanowi dodatkową korzyść ze współpracy z naszą firmą – jest gwarancją jakości świadczonych usług, daje więc poczucie bezpieczeństwa i rzetelności dostawcy.

 

By uzyskać status Certyfikowanego Partnera Google Analytics, Spółka musiała realizować eksperckie projekty analityczne, które wyróżniały się ponadstandardowym zakresem i dużym wpływem na działalność Klienta. Spełniliśmy również wymagania biznesowe oraz kompetencyjne. Wśród oczekiwanych kompetencji znalazły się m. in. specjalistyczna wiedza na temat języka JavaScript, plików cookie, nagłówków HTTP i przekierowań, doświadczenie w analityce internetowej, zatrudnianie programistów i projektantów rozwiązań sieciowych.

 

Więcej:

Google Analytics – bezbłędne targetowanie i aptekarska precyzja

Piotr Markiewicz Certyfikowanym Specjalistą Google Analytics

Kolejny specjalista Google Analytics

Sunrise System Certyfikowanym Partnerem Google

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55