Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
7 grudnia 2012r., w wyniku długotrwałej procedury kwalifikacyjnej, Sunrise System sp. z o.o. uzyskała status Google Analytics™ Certified Partner (Certyfikowanego Partnera Google Analytics ), dostępny dla profesjonalnych agencji specjalizujących się w zakresie analityki internetowej oraz testowania i optymalizacji witryn.
Spółka zapewnia swoim Klientom pełne spektrum usług marketingu w wyszukiwarkach, wspartych zaawansowanymi usługami analitycznymi do pomiaru efektywności poszczególnych kampanii i ich optymalizacji pod kątem ustalonych celów. Profesjonalizm usług analitycznych i konsultingowych Sunrise System zapewniała już wcześniej poprzez indywidualną certyfikację pracowników – dotąd 5 spośród zatrudnionych w Spółce osób zdało egzamin kwalifikujący do statusu Google Analytics Individual Qualification (IQ).
Jako Certyfikowany Partner Google Analytics możemy wspierać naszych Klientów w pozyskiwaniu cennej wiedzy o aktualnych i potencjalnych użytkownikach ich strony przy wykorzystaniu szerszej gamy narzędzi i wiedzy dostępnej tylko dla Certyfikowanych Partnerów. Udział w Programie zapewnia m. in. dostęp do informacji na temat harmonogramu rozwoju usługi.
Nasi Klienci coraz częściej oczekują wyczerpujących danych na temat liczby, źródeł i głębokości odwiedzin na stronie. Google Analytics cieszy się zaufaniem naszych odbiorców dzięki wielości naprawdę pogłębionych analiz aktywności internautów na serwisie. Najważniejszą zaletą tego narzędzia jest fakt, iż pozwala wyciągać wnioski na temat dotychczasowych strategii i planować jeszcze skuteczniejsze w przyszłości. Przy prawidłowej instalacji kodu i profesjonalnych interpretacjach pozyskanych danych realne jest zwiększenie liczby konwersji, wskaźnika sprzedaży przez stronę – mówi Paweł Rybak, Prezes Zarządu Sunrise System sp. z o.o.
– Dołączenie do programu Google Analytics™ Certified Partner pozwoli naszym specjalistom rozwijać kompetencje i narzędzia pod kątem potrzeb naszych Klientów. Certyfikacja stanowi dodatkową korzyść ze współpracy z naszą firmą – jest gwarancją jakości świadczonych usług, daje więc poczucie bezpieczeństwa i rzetelności dostawcy.
By uzyskać status Certyfikowanego Partnera Google Analytics, Spółka musiała realizować eksperckie projekty analityczne, które wyróżniały się ponadstandardowym zakresem i dużym wpływem na działalność Klienta. Spełniliśmy również wymagania biznesowe oraz kompetencyjne. Wśród oczekiwanych kompetencji znalazły się m. in. specjalistyczna wiedza na temat języka JavaScript, plików cookie, nagłówków HTTP i przekierowań, doświadczenie w analityce internetowej, zatrudnianie programistów i projektantów rozwiązań sieciowych.
Więcej:
Google Analytics – bezbłędne targetowanie i aptekarska precyzja
Piotr Markiewicz Certyfikowanym Specjalistą Google Analytics
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: