Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:45 min Ikona 23.12.2008

Sunrise Dzieciom – gwiazdka 2008 w Trzemesznie

Nie ma co ukrywać, że za altruistyczną intencją szła po prostu świetna zabawa. Układanie czekolad, zabawek, wymarzonych gadżetów w wielkie paki było nie tylko miłym przerywnikiem w pracy, ale przede wszystkim przywołaniem magicznej aury świątecznej. W miarę narastania paczek uroku i bombek nabierała także firmowa choinka. Jingle bells…

Wiemy, że każdy pakunek to po prostu kilka przedmiotów. Trochę słodyczy i sporo frajdy. Ale włożyliśmy w każdą z nich także coś – mamy nadzieję, trwalszego – mnóstwo pozytywnej energii. I sami otrzymaliśmy jej mnóstwo!

Dzieciaki przygotowały Jasełka z prawdziwego zdarzenia – były anioły, królowie, kolędowanie (w jednym przypadku nawet z oryginalnym tekstem), dzielenie się opłatkiem i smakowity karp. Maluchy były wesołe, starsze dzieci zamyślone, a my z całkiem sporą tremą oczekiwaliśmy na rozpakowywanie prezentów przez obdarowanych. Ucieszą się? Rozczarują? Czy dobrze odczytaliśmy listy wysłane do Świętego Mikołaja?

Staraliśmy się przygotować perfekcyjnie na wszelkie możliwe życzenia. Przed naszą wizytą pani Joasia Szreymann i pani Dyrektor wcieliły się w rolę pomocników Mikołaja i dyskretnie wypytały dzieci o ich marzenia – dzięki temu mogliśmy je spełniać z listą w ręku, biorąc udział w naprawdę wielkich zakupach świątecznych. Nasi pracownicy wrócili z nich obładowani podarunkami dla 34 dzieci. Czego tam nie było! Od słodkości, przez pościel, lalki, strój piłkarski po odtwarzacze MP3 i prostownicę do włosów 🙂 Tym samym odpowiedzieliśmy nie tylko na ciche pragnienia podopiecznych, lecz także praktyczne potrzeby ośrodka.

A zadowolone buzie dzieciaków sprawiły, że mogliśmy odetchnąć z ulgą – niespodzianki trafione. A przy tym mamy nadzieję, że dzięki nam świąteczna gwiazdka zaświeciła im choć troszkę cieplejszym światłem.

 

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55