Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:55 min Ikona 20.12.2012

Sunrise Dzieciom dla „Malucha”

W tym roku sanie firmowego Gwiazdora obrały kierunek na Włocławek – do Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej „Maluch”, opiekującej się 34 dziećmi w wieku 0-7 lat. Otrzymaliśmy od dzieci wyjątkowo piękne listy do Św. Mikołaja – przygotowane z dużą wyobraźnią i artystycznym zapałem:

Od pragnień do ich realizacji droga wiodła przez Wielkie Świąteczne Zakupy. Znaną nam wszystkim przedświąteczną bieganinę musieliśmy pomnożyć razy 34 + jeden prezent niespodzianka! Czy te konkretne wrotki Mikołaj zdąży znaleźć i dowieźć na czas? Czy żyrafa jest dostatecznie żyrafiasta i co się stanie, jeśli nie znajdziemy krokodyla? I gdzie zniknęły wszystkie bujane koniki? Z tymi pytaniami mierzyły się „elfy”, nie szczędzące czasu i trudu w przemierzaniu sklepów internetowych i naziemnych, by spełnić życzenia co do joty.

Aż nadszedł dzień tradycyjnego Wielkiego Pakowania, w które zaangażowali się czynnie nasi pracownicy z Centrum Performance Marketing w Bydgoszczy, w tym kadra menedżerska. Zaczęło się od drzewka – ekologicznego, jak to Green Sunrise 🙂

Praca wre. Szczególnym wyzwaniem logistycznym okazał się konik na biegunach, który nie chciał się zmieścić nawet w gigantyczne torebki, jakie przygotowaliśmy na tę okoliczność.

Jak zwykle, przy okazji zmagań ze wstążkami i pakunkami każdy z nas znalazł w sobie małego łobuziaka – i przy pakowaniu interaktywnych żółwi, autek i lalek duże chłopy i prawdziwe kobiety miały frajdę jak dzieci. Efekt – dla nas pod choinką nie zostało wiele miejsca:

Dzyń, dzyń, dzyń, nadjeżdżają sanie Świętego Mikołaja… Dzieci zaprosiły nas na wigilijną wieczerzę w dniu 20 grudnia. Były bardzo dzielne – kleiły im się oczka, ale wytrwale czekały na wizytę brzuchatego, siwobrodego jegomościa. Gwiazdor próbował być surowy i przez chwilę szukał pod choinką rózgi – ale gdy natarł na niego roześmiany tłumek małych ludzi, został rozbrojony. We Włocławku nikt na rózgę nie zasłużył!

To krótka relacja ze spotkania dzieci z Gwiazdorem:

Emocje towarzyszyły nie tylko maluchom, które szukały pod choinką swoich wymarzonych zabawek – ale również „elfom” i „reniferom”. Trafić w oczekiwania, nie rozczarować – to ważne szczególnie w takim gronie.

Co roku do ostatniej chwili zastanawiamy się, czy zrobiliśmy wszystko, by dzieci miały trochę lepsze Święta. Akcja odbyła się po raz piąty i stała się tradycją, do której przygotowujemy się już przed Mikołajkami. Do tej pory w spełnienie marzeń prawie 150 dzieci zaangażowali się pracownicy ze wszystkich firmowych centrów kompetencyjnych.

Warto pomagać. Dając od siebie trochę wolnego czasu i pozytywnej energii oraz środki przeznaczone na akcję przez właścicieli firmy, dostajemy zawsze w zamian znacznie więcej – chwilę wzruszeń i mądrej refleksji. Dziękujemy dzieciom z Włocławka i ich wychowawcom za serdeczną gościnę i wspaniałą, świąteczną atmosferę. Maluszki i ich trudne dzieciństwo poruszyły nas wszystkich, szczególnie tych z nas, którzy są rodzicami.

Mamy jak zawsze nadzieję, że dzięki Sunrise Dzieciom uśmiech zagości na buziach dzieci na choć trochę dłużej niż spotkanie z Gwiazdorem.

Mikołaju, do zobaczenia za rok!

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 28

No votes so far! Be the first to rate this post.

Wiesz, jaki potencjał drzemie w grupach na Facebooku? Wykorzystaj go w rozwoju swojego biznesu! Ikona 5:00 min 25.09.2023

Wiesz, jaki potencjał drzemie w grupach na Facebooku? Wykorzystaj go w rozwoju swojego biznesu!

Social media stały się dla wielu osób głównym źródłem nie tylko rozrywki, ale też informacji. To już chyba nikogo nie dziwi. Portale społecznościowe wkroczyły także w sferę biznesową i stanowią potężne narzędzie wspierające działania marketingowe. Dziś przyjrzymy się grupom na Facebooku, dzięki którym można wesprzeć rozwój biznesu. I to za darmo! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 26

No votes so far! Be the first to rate this post.

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach! Ikona 6:00 min 21.09.2023

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach!

Social media to miejsce, w którym nie może zabraknąć Twojej marki. Facebook, Instagram, YouTube, TikTok – to tylko niektóre serwisy, które gromadzą zaangażowane społeczności i mają ogromny potencjał marketingowy. Dziś podzielimy się z Tobą wskazówkami, dzięki którym dowiesz się, jak zdobywać followersów i przekształcić ich w klientów Twojej firmy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.4 / 5. Vote count: 25

No votes so far! Be the first to rate this post.

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną? Ikona 6:00 min 20.09.2023

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną?

Mobilna czy responsywna – która wersja strony internetowej jest przyjaźniejsza dla odbiorców? Wiele osób stosuje oba określenia zamiennie, nie zwracając uwagi na istotne, dzielące je różnice. A to może przyczynić się na przykład do spadku wyświetleń witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Dowiedzmy się, jaka opcja okaże się najlepszym rozwiązaniem! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55