Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Czas antenowy, z którego korzystają reklamodawcy, pochłania duże części ich budżetów. Problemem do tej pory była ucieczka telewidzów, którzy w trakcie emitowania przekazów promocyjnych pochłonięci zostali przez wirtualny świat za pośrednictwem tabletów, smartfonów (jak wykazują badania ponad połowa telewidzów korzysta w trakcie emisji reklam w przerwie programu z urządzeń mobilnych).
Obecnie system ten pozwala na emitowanie danych reklam w różnych mediach w tym samym czasie. Dzięki jego zastosowaniu reklamodawcy mają większe szanse na dotarcie do wybranego targetu z przekazem marketingowym.
Nowoczesna analiza danych pozwala z dużym prawdopodobieństwem określić, czy w wybranym gospodarstwie domowych oglądany jest dany kanał, program oraz czy do sieci internetowej zalogowane jest urządzenie mobilne. W ten sposób reklama śledzi nas także w innych kanałach komunikacji.
Żródło: Marketing News
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: