Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:25 min Ikona 16.02.2011

Soczewki w pakiecie z depilacją sprzedam. Część 2. Wyjaśnienie.

Przypomnę krótko, że w pierwszej części tekstu dokumentowałem niespójne wyniki linków sponsorowanych, wietrząc tym samym test lub – co gorsza – błąd ze strony systemu AdWords. Testy oraz branżowe dyskusje wśród ekspertów naprowadziły mniej jednak na dopasowanie expanded broad match.

To luźnie dopasowanie nie tylko wyświetla reklamy bliskie złożonemu właśnie zapytaniu, ale bierze również pod uwagę wpisy z całej sesji wyszukiwarki. Zatem reklama uważana za błędną może się pojawić, gdy między kolejnymi wpisami do Google zajdzie tematyczna zbieżność. Np. jeśli wpisujemy wyrażenie „tanie soczewki Poznań”, a zaraz potem „tanie meble Warszawa”, to bardzo możliwe, że system AdWords przywoła ponownie reklamy z soczewkami. Tutaj owa taniość będzie elementem wspólnym dla obu wyszukiwań.

Warte podkreślenia jest również to, że najczęściej z powtarzaniem reklam mamy do czynienia w trakcie lokalnych wyszukiwań, wykonanych do tego w krótkim czasie (w jednej sesji) – najczęściej  jedno po drugim.

Dodam również, że można w koncie prowadzonej kampanii obserwować słowa kluczowe, które wygenerowały wyświetlenie (i ewentualne kliknięcia) na podstawie tego dopasowania. W tym celu na karcie słowa kluczowe należy wygenerować zestawienie zobacz wyszukiwane hasła – wszystkie.
Jeśli któreś z wyrażeń kluczowych dopasowanych w sesji nie spełnia standardów kampanii, zawsze można je dodać do listy słów wykluczających.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55