Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:50 min Ikona 01.09.2008

Słowa kluczowe docelowo najtrafniejsze

Kampania Google AdWords może być nakierowana według kryterium najoptymalniejszego dla reklamodawcy: słowa kluczowego, czasu wyświetlania, miejsca lub obszaru geograficznego. Naturalnie, nic nie stoi na przeszkodzie, by te kryteria łaczyć w optymalną strategię – grupy reklam AdWords emitowanych w sieciach partnerskich mogą zawierać słowa kluczowe i miejsca docelowe jednocześnie.

W skrócie mówiąc, w grupie reklam możliwe są trzy kombinacje słów kluczowych i miejsc docelowych:

– wyłącznie słowa kluczowe – wówczas reklama może pojawiać się zarówno w sieci partnerskiej, jak i całej sieci wyszukiwania,
– wyłącznie miejsca docelowe – reklama będzie wyświetlana tylko w sieci partnerskiej,
– połączenie słów kluczowych i miejsc docelowych – link będzie widoczny w sieci partnerskiej i/lub sieci wyszukiwania.

Ponieważ kampania AdWords ma charakter licytowania stawek, grupy reklam konkurują o wolne miejsca reklamowe. Kierując reklamę według słowa kluczowego i miejsca docelowego musimy liczyć się z tym, że konkurujemy ze wszystkimi reklamodawcami, którzy mają podobne ustawienia kampanii – a więc z najbliższą konkurencją.

Z uwagi na priorytetowość wyrażeń kluczowych w stosunku do miejsc docelowych, w systemie AdWords sieć jest przeszukiwana najpierw pod kątem fraz, a następnie dopasowuje się je do miejsc docelowych. W efekcie reklama wyświetli się w miejscu docelowym, jeżeli jest ono spójne z wyrażeniem kluczowym. Reklamodawca pewny, że dane słowa kluczowe sprawdzają się w wybranej lokalizacji docelowej, może wybrać to miejsce docelowe jako główne miejsce emisji reklam – szansę ponownej emisji zwiększa podniesienie stawki za reklamę.

Można także kierować reklamę na całą sieć partnerską bez kierowania jej na miejsce docelowe – wystarczy wybrać opcję Trafne strony, by reklamy pojawiały się na wybrane słowa kluczowe.

W sieci partnerskiej można oprzeć koszt kampanii na modelu CPM, a w kampanii kierowanej na wyszukiwarkę Google i sieć partnerską na modelu CPC, czyli płatności za kliknięcia. W doborze strategii i sposobu określania stawek pomocny jest oczywiście certyfikowany specjalista Google AdWords.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 6

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania? Ikona 4:40 min 22.05.2023

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania?

Często okazuje się, że linki są za długie i zajmują zbyt wiele miejsca we wpisach w social mediach albo wiadomościach wysyłanych do klientów. Nie wyglądają estetycznie, a przez to nie zachęcają do klikania. Jest na to sposób – skracanie linków przy użyciu specjalistycznych narzędzi. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55