Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:00 min Ikona 14.10.2015

Shuttout – polska rewolucja w internecie

Polak potrafi

Pomysłodawcą i jednocześnie założycielem Shuttout jest Mateusz Chłodnicki. To w jego głowie zrodziła się potrzeba zachowania całego bogactwa fotografii, które każdego dnia giną w czeluściach różnych portali społecznościowych. A szkoda, bo jak sami dostrzegamy – wiele z tych zdjęć prezentuje światowy, artystyczny poziom i potrafi cieszyć oko przez długi czas. Remedium na taką przemijalność ma być właśnie Shuttout.

 

Źródło: shuttout.com

Instagram – Reaktywacja czy Instagram – Rewolucje?

Zdecydowanie REWOLUCJE! Mateusz Chłodnicki tworząc Shuttout zadbał o to, aby rozwój i wzrost popularności portalu zależał w o wiele większym stopniu od użytkowników, niż m to miejsce w należącym do Facebooka Instagramie. Ciekawostką, nowością i kluczową różnicą są tutaj przede wszystkim konkursy, które użytkownicy sami będą inicjować i rozwijać. W efekcie – bycie częścią shouttoutowej społeczności pozwala nie tylko na fotograficzną ekspresję, ale daje też możliwość zarobku. User, będący zarazem inicjatorem konkursu, jego uczestnikiem oraz członkiem jury (ocenia prace innych użytkowników) ma czynny udział i wpływ na to, czyje prace zostaną wyróżnione. Należy pamiętać, że ze względu na społecznościowy charakter portalu liczą się tutaj nie tylko umiejętności fotograficzne oraz tzw. wrażliwe oko. Przydadzą się także zdolności promocyjne – umiejętność rozpowszechnienia swojej działalności!

Skąd jednak biorą się nagrody pieniężne? Z wpisowego, które uiszcza każdy użytkownik przed przystąpieniem do konkursu. W ten sposób dokłada on do wspólnej puli swoje „3 grosze”. Nagroda to 50% uzyskanej puli – warto więc zawalczyć o zwycięstwo!  Pozostałą część uzyskanej z wpisowego kwoty Mateusz Chłodnicki zdecydował się przeznaczyć na dalszy rozwój portalu – pozostaje więc ona w Shuttout.

Start – lada moment!

Na chwilę obecną możemy korzystać i oswajać się z testową wersją Shuttout. To czas, który warto poświęcić na „rozeznanie terenu” oraz podszkolenie swoich fotograficznych umiejętności. Wszystko po to, aby już za chwilę, bo we wrześniu 2015 roku, zarejestrować się na oficjalnym portalu.

Szansa dla biznesmanów?

Chociaż z założenia Shuttout jest portalem społecznościowym dedykowanym miłośnikom, pasjonatom i amatorom fotografii, to jednak będzie on również przygotowany na współpracę ze spółkami i przedsiębiorstwami. Założyciele już teraz zapowiadają utworzenie specjalnych, biznesowych kont, które pozwolą połączyć interesy rozmaitych marek pragnących promować swoją działalność z aktywnością indywidualnych użytkowników.

Jak to będzie wyglądało w praktyce i czy rzeczywiście Shuttout będzie rewolucją w świecie social mediów? Na odpowiedź musimy jeszcze trochę poczekać, a do tego czasu możemy bez skrępowania cieszyć się wirtualnym światem fotografii.

Źródła:

Forbes

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 25

No votes so far! Be the first to rate this post.

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach! Ikona 6:00 min 21.09.2023

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach!

Social media to miejsce, w którym nie może zabraknąć Twojej marki. Facebook, Instagram, YouTube, TikTok – to tylko niektóre serwisy, które gromadzą zaangażowane społeczności i mają ogromny potencjał marketingowy. Dziś podzielimy się z Tobą wskazówkami, dzięki którym dowiesz się, jak zdobywać followersów i przekształcić ich w klientów Twojej firmy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.5 / 5. Vote count: 24

No votes so far! Be the first to rate this post.

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną? Ikona 6:00 min 20.09.2023

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną?

Mobilna czy responsywna – która wersja strony internetowej jest przyjaźniejsza dla odbiorców? Wiele osób stosuje oba określenia zamiennie, nie zwracając uwagi na istotne, dzielące je różnice. A to może przyczynić się na przykład do spadku wyświetleń witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Dowiedzmy się, jaka opcja okaże się najlepszym rozwiązaniem! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.4 / 5. Vote count: 19

No votes so far! Be the first to rate this post.

Brand safety: czym jest i na czym polega? Ikona 3:00 min 14.09.2023

Brand safety: czym jest i na czym polega?

Nie będzie przesadą, jeśli powiemy, że zdecydowana większość decyzji związanych z robieniem zakupów czy korzystaniem z usług podejmowana jest w sieci. Nie powinno dziwić więc, że spora część działań marketingowych prowadzona jest właśnie w świecie cyfrowym. Należy pamiętać jednak, że internet to miecz obosieczny – a brak ochrony marki przed nieodpowiednimi treściami może zaszkodzić reputacji firmy. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55