Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:50 min Ikona 17.09.2009

Sezonowość. Część Trzecia – Czas pomyśleć o Świętach…

Ponad 20 miliardów złotych wydanych na organizację całego przedsięwzięcia i ponad 250 złotych średnio spożytkowanych przez jedną osobę na upominki – tak w liczbach przedstawia się festiwal konsumenckiego szaleństwa, czyli doroczna „Gwiazdka”.

Polacy, mimo ciągłego narzekania na kryzys i podatki, nie żałują grosza na organizację Świąt. Na tego typu wydatki zawsze znajdzie się bowiem jakaś zakamuflowana suma pieniędzy. Polacy kochają Święta i nikt nie może im zabronić kupna większej ilości droższych produktów. (najwyżej po Nowym Roku znajdzie się jakieś dobre postne postanowienie).

Już ponad 10% Polaków robi regularne zakupy w Internecie. Wydawanie pieniędzy w sieci jest przede wszystkim wygodniejsze, łatwiejsze i… rozsądniejsze. Nikt w sklepach internetowych nie każe nam stać w kolejce, nikt nam również nie zamknie sklepu przed nosem. Osoby kupujące w Internecie zwracają również uwagę na większą kontrolę wydatków. W sieci kupuje się z większym spokojem, mniejszym pośpiechem, przez co radosny szał nabywania wszystkiego, co jest pod ręką ( i kursorem myszki) łatwiej prowadzi do transakcji.

Święta umożliwiają rozwój biznesu na niewyobrażalną skalę. Najpopularniejsze internetowe księgarnie, antykwariaty i sklepy z biżuterią przyznają się do wzrostu przychodów w graniach 40 – 100%. Ludzie właśnie w sieci najczęściej szukają pomysłu na prezent. Nie można tego przeoczyć.

Zwiększenie nakładów na promocje przed Świętami, a nawet kilka miesięcy przed nimi – na pewno się opłaca. Nagły, potężny wzrost wyszukiwań online produktów (i usług) wymaga intensywnych działań reklamowych. Skoro zatem należy działać szybko, to najlepszym rozwiązaniem jest prowadzenie kampanii AdWords. Linki sponsorowane to narzędzie promocji, które można uruchomić z dnia na dzień. W każdej chwili można nadać trwającej kampanii intensywniejszy, mocniejszy przebieg, które będzie docelowo prowadził do wzrostu wejść na stronę i zakupów.

Kto tego nie docenia, na grudniowych Świętach nie zarobi, i już teraz może myśleć nad noworocznym postanowieniem postnym…

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 6

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania? Ikona 4:40 min 22.05.2023

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania?

Często okazuje się, że linki są za długie i zajmują zbyt wiele miejsca we wpisach w social mediach albo wiadomościach wysyłanych do klientów. Nie wyglądają estetycznie, a przez to nie zachęcają do klikania. Jest na to sposób – skracanie linków przy użyciu specjalistycznych narzędzi. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55