Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Ponad 20 miliardów złotych wydanych na organizację całego przedsięwzięcia i ponad 250 złotych średnio spożytkowanych przez jedną osobę na upominki – tak w liczbach przedstawia się festiwal konsumenckiego szaleństwa, czyli doroczna „Gwiazdka”.
Polacy, mimo ciągłego narzekania na kryzys i podatki, nie żałują grosza na organizację Świąt. Na tego typu wydatki zawsze znajdzie się bowiem jakaś zakamuflowana suma pieniędzy. Polacy kochają Święta i nikt nie może im zabronić kupna większej ilości droższych produktów. (najwyżej po Nowym Roku znajdzie się jakieś dobre postne postanowienie).
Już ponad 10% Polaków robi regularne zakupy w Internecie. Wydawanie pieniędzy w sieci jest przede wszystkim wygodniejsze, łatwiejsze i… rozsądniejsze. Nikt w sklepach internetowych nie każe nam stać w kolejce, nikt nam również nie zamknie sklepu przed nosem. Osoby kupujące w Internecie zwracają również uwagę na większą kontrolę wydatków. W sieci kupuje się z większym spokojem, mniejszym pośpiechem, przez co radosny szał nabywania wszystkiego, co jest pod ręką ( i kursorem myszki) łatwiej prowadzi do transakcji.
Święta umożliwiają rozwój biznesu na niewyobrażalną skalę. Najpopularniejsze internetowe księgarnie, antykwariaty i sklepy z biżuterią przyznają się do wzrostu przychodów w graniach 40 – 100%. Ludzie właśnie w sieci najczęściej szukają pomysłu na prezent. Nie można tego przeoczyć.
Zwiększenie nakładów na promocje przed Świętami, a nawet kilka miesięcy przed nimi – na pewno się opłaca. Nagły, potężny wzrost wyszukiwań online produktów (i usług) wymaga intensywnych działań reklamowych. Skoro zatem należy działać szybko, to najlepszym rozwiązaniem jest prowadzenie kampanii AdWords. Linki sponsorowane to narzędzie promocji, które można uruchomić z dnia na dzień. W każdej chwili można nadać trwającej kampanii intensywniejszy, mocniejszy przebieg, które będzie docelowo prowadził do wzrostu wejść na stronę i zakupów.
Kto tego nie docenia, na grudniowych Świętach nie zarobi, i już teraz może myśleć nad noworocznym postanowieniem postnym…
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: