Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:45 min Ikona 14.05.2008

Sezon na sukces – promocja wyrażeń sezonowych

Reklama idealna to taka, która trafia we właściwym czasie do właściwego odbiorcy. Cechy te, charakteryzujące pozycjonowanie, są szczególnie widoczne w przypadku wyrażeń kluczowych, które są wpisywane przez internautów w określonych porach roku: na przykład : „odśnieżarki”, „baranki z masła” albo „kosze świąteczne”. Czy warto pozycjonować się na takie frazy?

Jest maj. Jest ciepło, zielono i nikt nie myśli o gwiazdkowych zakupach. Szał przedświątecznych przygotowań zacznie się co prawda wczesną jesienią, zgodnie z marketingowym trendem do „nadmuchiwania” sprzedaży, jednak o tej porze nikt nie wpisuje w okno wyszukiwarki wyrobów typowo bożonarodzeniowych, bombek czy mikołajów. Nie oznacza to, że firmy specjalizujące się w takich produktach nie mogą się efektywnie reklamować w wyszukiwarkach.

Jak zwykle, kluczem są odpowiednie wyrażenia kluczowe, ustalone w momencie nawiązania współpracy z firmą pozycjonerską. Przewidujący i rzetelny pozycjoner doradzi klientowi zestaw wyrażeń, które będą adekwatne przez dłuższy czas.

Jest jednak i inny sposób na przynoszącą efekty reklamę w wyszukiwarkach: linki sponsorowane. Optymalne ustawienia wyświetleń linku pozwalają na emisję reklamy w czasie, kiedy promowana przez nią oferta jest pożądana i poszukiwana przez internautów. Ponosząc koszty adekwatne do efektu, reklamodawcy oferujący zajączki wielkanocne mogą wyświetlać reklamę w okolicach świąt wielkanocnych – i płacąc tylko za kliknięcia.
Linki sponsorowane dodatkowo można koncentrować na wybranym regionie czy nawet mieście – daje to pewność, że producent, dajmy na to, z Poznania, trafi ze swoją ofertą do poznaniaków (przy tym warto pamiętać, że poznaniak nie wpisze „mikołaje z czekolady”, lecz „gwiazdory z czekolady” 😉 ).
Więcej szczegółów na temat czasoprzestrzennej optymalizacji kampanii linków sponsorowanych znaleźć można w naszym cyklu: „Szkółka AdWords” lub kontaktując się bezpośrednio z certyfikowanymi specjalistami Google AdWords.
Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55