Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:55 min Ikona 13.03.2009

Rozszerzone reklamy AdWords

Zachęcić klienta w kilku słowach (a konkretnie w 95 znakach), by wszedł na naszą stronę www – to oczywiści linki sponsorowane Google AdWords. Sztuka streszczania oferty do trzech linijek został już opanowana do perfekcji, Google tymczasem proponuje możliwość pisania trochę bardziej rozbudowanych treści.

Internetowy gigant testuje tzw. reklamy rozszerzone (expandable ads) – linki, które po kliknięciu powiększane zostają dwukrotnie, prezentując dodatkowe treści umieszczone przez reklamodawcę. Aktualnie expandable ads nie są jeszcze opcją dostępną w Polsce, natomiast w kilku krajach zachodnich można reklamować się w ten sposób zarówno w sieci partnerskiej Google.

„Rozwijane okienko”, jakim jest nowa propozycja reklamowa w systemie AdWords, to nie jedyny sposób na bardziej wyraziste zaznaczenie swojej reklamy w Sieci. Kierując link na sieć partnerską możemy zająć cała powierzchnię reklamową, dostępną na stronie z reklamami. Zamiast być jedną z pięciu reklamujących się firm, możemy własną ofertę uczynić jedną jedyną 🙂

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55