Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:00 min Ikona 13.01.2015

Rok 2014 w cyberprzestrzeni

Google
Zacznijmy zatem od nieodłącznego narzędzia, którym posługujemy się codziennie: wyszukiwarki Google. Oto hasła, które najszybciej zyskiwały na popularności w wyszukiwarce w roku 2014 (globalna lista):

1. Robin Williams
2. Mundial 2014
3. Ebola
4. Malaysia Airlines
5. ALS Ice Buckett
6. Flappy Bird
7. Conchita Wurst
8. ISIS (Państwo Islamskie)
9. Frozen (film Kraina Lodu)
10. Igrzyska w Soczi

W Polsce najpopularniejszymi hasłami wpisywanymi w wyszukiwarkę Google były:

1. Anna Przybylska
2. Mundial 2014
3. Conchita Wurst
4. Krym
5. wybory samorządowe 2014
6. Robin Williams
7. Ukraina
8. Top model
9. Soczi
10. gender

Co te wyszukiwania mówią o nas – o użytkownikach? To kolejna z wielu refleksji, które z pewnością towarzyszą niejednemu. Polecamy także obejrzenie filmu Google – Year in Search 2014.

 

YouTube
Na Blog Google Polska znajduje się także podsumowanie roku 2014 na portalu YouTube. Wśród najchętniej oglądanych filmów/klipów/nagrań przez polskich użytkowników YT znalazły się między innymi:

Mutant Giant Spider Dog (SA Wardega)
Piosenka dla dzieci Kaczuszki, Kaczuchy
Sia – Chandelier (Official Video)
Nike Football: Winner Stays. ft. Ronaldo, Neymar Jr., Rooney, Ibrahimović, Iniesta & more

i inne.

Również polecamy obejrzenie (a przede wszystkim wysłuchanie) muzycznego podsumowania YouTube:

 

 

Miliony wyświetleń i udostępnień były w minionym roku wielkim osiągnięciem dla wszystkich z listy TOP. To się nazywa dobra reklama!

Ponadto, w 2014 było głośno również o akcji #jedzjablka, która zdobyła ogromną popularność szczególnie w cyberprzestrzeni. Do akcji przyłączyło się wielu internautów, a także liczne gwiazdy, celebryci i…politycy, którzy jednocześnie ocieplili dzięki temu swój wizerunek.

Dużą popularnością cieszyło się także objęcie przez Donalda Tuska stanowiska Przewodniczącego Rady Europejskiej.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(źródło: Twitter)

Komu rozgłos nie przyniósł jednak sukcesu? Zapoznajcie się z wybranymi wpadkami firm w social media w 2014 roku. Informacje zaczerpnięte z bloga Social Press, na którym co roku udostępniany jest artykuł o największych wpadkach firm w mediach społecznościowych.

(opracowanie własne)

 

 

 

Dilmah vs Lipton

 

(źródło: Social Press)

Zdjęcie profesjonalne i tematyczne – idealne na profil w social media dla producenta herbaty. Na fanpage’u firmy Lipton znalazła się fotografia, która doskonale wpisuje się w te ramy. Szkoda tylko, że zdjęcie pochodzi od konkurencji – przedsiębiorstwa Dilmah Tea.

Błąd w Matrixie

 

(źródło: Social Press)

Czy żarty dotyczące łamania nóg pracownikom są na miejscu? Nie mam to oceniać. Mamy nadzieję, że u montera wszystko w porządku.

 

 

Rozmowy w Orange

Na fanpage’u Orange można było znaleźć wpis:

(źródło: Social Press)

 

…którego wytłumaczenie było następujące:

(źródło: Social Press)

Działo się 🙂

 

My natomiast dziękujemy, że byliście z nami w minionym roku i zapraszamy do owocnej współpracy w roku 2015!

 

Źródła: Blog Google Polska, Social Press, YouTube, Twitter

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 6

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania? Ikona 4:40 min 22.05.2023

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania?

Często okazuje się, że linki są za długie i zajmują zbyt wiele miejsca we wpisach w social mediach albo wiadomościach wysyłanych do klientów. Nie wyglądają estetycznie, a przez to nie zachęcają do klikania. Jest na to sposób – skracanie linków przy użyciu specjalistycznych narzędzi. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55