Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Jak pokazuje raport przygotowany przez eMarketer, na podstawie danych IAB Europe, Screen Digest i PricewaterhauseCoopers – w 2010 roku największy skok nakładów na promocję odnotuje reklama internetowa. Wedle szacunkowych danych – przedsiębiorstwa w całej Europie wydadzą średnio o 11,4% więcej na reklamę w sieci niż w roku ubiegłym. Raport wyjaśnia, że pod dość enigmatyczną nazwą „reklama internetowa” ukrywa się przede wszystkim reklama w wyszukiwarkach. 2010 rok będzie też dobrym okresem dla reklamy bannerowej w sieci. Wzrost nakładów reklamodawców na ten środek promocji sięgnie 5%. Jak ocenia eMarketer – inne formaty reklamy internetowej będą traciły na popularności.
Mimo wyraźnego przesunięcia akcentów, wciąż silną pozycję w świadomości (i portfelu) reklamodawców ma reklama telewizyjna. Wynika to z niskiego cały czas procentu gospodarstw domowych wyposażonych w stałe łącze internetowe.
źródło: Rzeczpospolita
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: