Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
W sierpniu tego roku Instytut badań rynku i opinii publicznej Millward Brown SMG/KRC opublikował raport na temat wykorzystania możliwości promocyjnych Internetu przez polskie firmy. Mimo jednego z największych w Europie współczynników dostępu do globalnej sieci, w naszym kraju własne strony ma mniej niż połowa przedsiębiorców. Zaskakujący jest również fakt, że ponad 65 proc. „nieistniejących w Internecie firm”, wcale nie planuje założenie w ciągu najbliższego roku własnej witryny.
Millward Brown SMG/KRC przeprowadziło swoje badanie wśród kilkuset firm, zatrudniających do 250 osób.
Na reakcję Google nie musieliśmy długo czekać. Oto w połowie grudnia 2009 internetowy gigant ogłasza akcję pod wiele mówiącą nazwą Rewolucja internetowa. W ramach promocji Internetu, przy wsparciu Ministerstwa Gospodarki, Google zainteresowanym firmom bezpłatnie pomoże w założeniu własnej witryny oraz przeprowadzi (również darmowe) szkolenia z prowadzenia kampanii reklamowej w… Google.
Trzeba przyznać, że reakcja błyskawiczna. Zatem Drogi Przedsiębiorco…
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: