Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:25 min Ikona 23.07.2008

Reklamodawco, nie przegap bramki…

Trafić we właściwą bramkę Piłkarskie emocje dawno już za nami, kibice sportowi szykują się do oglądania Olimpiady w Pekinie. Ale nie tylko kibice – dla biznesu takie globalne wydarzenia, transmitowane na całej kuli ziemskiej, to pomysł na reklamę trafiającą do milionów.

Ponieważ Internet uzupełnia przekaz telewizyjny, reklamodawcy prawdopodobnie będą znów szturmować Sieć. Fora, blogi i portale zaroją się od komentarzy – dobry reklamodawca nie przegapi szansy na pokazanie się kibicom.

Jeden z serwisów transmitujących mecze minionych niedawno Mistrzostw odnotował 74 tys. użytkowników, którzy odwiedzali stronę ok. 150 tys. razy. Jeden tylko mecz Polski z Chorwacją odtwarzany był 10 tys. razy. Według raportu PBI (Polskie Badania Internetu), po meczach Polacy z zapałem wyrażali swoje opinie w Sieci, oglądali powtórki i szukali wypowiedzi komentatorów w serwisach sportowych.

Oznacza to, że tysiące osób róznej płci i w róźnym wieku – a więc konsumenci o różnych potrzebach i gustach, potencjalni nabywcy prezentowanych w tych serwisach towarów. Pole do popisu dla reklamodawców z każdej wlaściwie branży było ogromne. Badania świadomości marek, które emitowały swoje reklamy podczas ostatnich Mistrzostw Świata, wskazują z kolei, że kibice nie zawsze kojarzą, kto był sponsorem poszczególnych drużyn i wydarzeń, są natomiast w stanie wymienić całkiem sporo firm, które kojarzą im się z całą imprezą. Te firmy widocznie pokazały się we właściwym czasie i we właściwym miejscu. I wiedziały, co robią.

Źródła: di.com.pl

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55