Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:45 min Ikona 05.05.2008

Reklama warta kliknięcia, koszt wart reklamy – warunki płatności w kampanii AdWords.

Im wyższa jakość reklamy, tym niższa cena, swobodne ustalanie kosztów– czy to możliwe? W kampanii linków sponsorowanych AdWords właśnie tak może wyglądać płatność za Twoją reklamę.

Kampania internetowa ma między innymi tę zaletę, że koszt kalkulowany jest na podstawie skuteczności reklamy.
W systemie AdWords oceniane jest to według trzech kryteriów:
– dziennego budżetu – sumy, jaką chcesz wydać dziennie na promocję Twojej strony www poprzez linki sponsorowane. Oznacza to, że reklama będzie wyświetlana codziennie na maksymalną kwotę, a więc najczęściej, jak to tylko możliwe. Kwotę tę ustala reklamodawca. Można ją zmieniać w dowolnym czasie.
– cen ofertowych:
CPC – w przypadku kampanii kierowanych na słowa kluczowe, gdzie płacisz za każde kliknięcie w link, dokonane przez internautę rzeczywiście zainteresowanego promowaną ofertą; lub CPM – za każde tysiąc wyświetleń dla każdej grupy reklam lub miejsca wyświetlenia (witryn partnerskich Google);
– Wyniku Jakości – określa on minimalną cenę ofertową, jaką trzeba zapłacić, by reklama była widoczna. Wyznaczany jest m.in. na podstawie CTR słowa kluczowego, trafności tekstu, historii słowa kluczowego. To jest ten czynnik, dzięki któremu można zoptymalizować koszty – im lepszy Wynik Jakości, tym niższy poziom ceny ofertowej.

Każdy reklamodawca posiada swoje konto AdWords, na którym znajdzie wskazówki, jak ustalać optymalny budżet kampanii, gwarantujący największą widoczność reklam. Informacje te oparte są na dokładnej analizie historycznych danych na temat kliknięć w słowa kluczowe tego typu, na jakie wyświetlany jest Twój link. Jeżeli ustalony budżet dzienny będzie niższy niż zalecany, link będzie wyświetlany z przerwami, ale w taki sposób, by był widziany przez zainteresowanego internautę.
Specjaliści AdWords pomagają dobrać najtrafniejsze wyrażenia kluczowe, zredagować tekst reklamy oraz optymalizować jakość kampanii tak, by reklamodawca miał pewność, że płaci za skuteczność.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55