Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:35 min Ikona 04.11.2008

Reklama reklamie nierówna

Reklama reklamie nierówna Z badań firmy Key Note, przeprowadzonych wśród brytyjskich internautów wynika, że wraz ze wzrostem ich zainteresowania Siecią wzrasta również liczba osób blokujących wyskakujące reklamy.

Brytyjscy sieciomaniacy to populacja dość reprezentatywna – na podstawie ich zachowań można mówić o pewnych trendach w preferencjach i zwyczajach innych internautów. Również obserwując nawyki własne i najbliższego otoczenia możemy bez wahania wyciągnąć wniosek o niskiej odporności użytkowników na inwazję komunikatów reklamowych.

Niezależnie od graficznej atrakcyjności banerów czy innych form reklamowych, internauta prześlizguje się po nich wzrokiem, a jeśli ma możliwość – włącza opcję blokowania reklam. W Wielkiej Brytanii robi tak aż 79% osób korzystających z Sieci.

Jednocześnie jednak potrzeba promocji w Internecie spędza przedsiębiorcom sen z powiek, co przekłada się na zwiększanie budżetów reklamowych przeznaczonych na przestrzeń wirtualną. Jeżeli zderzymy brak entuzjazmu użytkowników wobec reklam, ze wzrostem wydatków, musimy zastanowić się: czy to ma sens?

Rzeczywiście, w przypadku inwestowania w formaty trudne do zaakceptowania przez odbiorców, zwrot z inwestycji w promocję bywa dyskusyjny. Dlatego menedżerowie często traktują kampanie banerowe jako uzupełnienie – zasadniczy akcent kładąc na tej reklamie, która niesie ze sobą głównie walor informacyjny, merytoryczny, a przy tym trafia do sprofilowanej grupy odbiorców.

Wyszukiwarka jest przyjazna dla reklamodawców i do potencjalnych odbiorców reklam – stąd jej popularność. Jest niezbędna internaucie – to wręcz wymusza od przedsiębiorców inwestowanie w reklamę właśnie w wyszukiwarkach. Zrezygnować z tego mogą dziś tylko firmy, które… nie chcą być popularne, cenione czy odwiedzane przez klientów.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55