Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
„Płać tylko za efekty – stosuj reklamę typu AdWords (…) dla uzyskania tego samego rezultatu AdWords jest 2,5-krotnie tańsze od tradycyjnej kampanii bannerowej” – doradza w kontekście cięcia budżetów na reklamę B. Michałowski w styczniowo-lutowym numerze magazynu I-biz.
Same bannery stały się tak irytujące, że rosnącą popularnością cieszą się wtyczki blokujące wyskakujące znienacka grafiki – i towarzyszące im ogłuszające dźwięki – chyba każdy z nas to przeżył… Linki sponsorowane są 2,5 raza tańsze, bo reklamodawca nie inwestuje w kreację reklamy ani w jej widoczność – lecz tylko w owoce w postaci realnego zachowania użytkownika.
W czasie kryzysu nikogo nie stać na wyrzucanie pieniędzy na reklamę obarczoną dużym ryzykiem lekceważenia przez klienta. Płacąc za efekty, płacisz dokładnie za to, co ma wartość.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: