Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:45 min Ikona 19.03.2009

Reklama antykryzysowa

„Płać tylko za efekty – stosuj reklamę typu AdWords (…) dla uzyskania tego samego rezultatu AdWords jest 2,5-krotnie tańsze od tradycyjnej kampanii bannerowej” – doradza w kontekście cięcia budżetów na reklamę B. Michałowski w styczniowo-lutowym numerze magazynu I-biz.

Same bannery stały się tak irytujące, że rosnącą popularnością cieszą się wtyczki blokujące wyskakujące znienacka grafiki – i towarzyszące im ogłuszające dźwięki – chyba każdy z nas to przeżył… Linki sponsorowane są 2,5 raza tańsze, bo reklamodawca nie inwestuje w kreację reklamy ani w jej widoczność – lecz tylko w owoce w postaci realnego zachowania użytkownika.

W czasie kryzysu nikogo nie stać na wyrzucanie pieniędzy na reklamę obarczoną dużym ryzykiem lekceważenia przez klienta. Płacąc za efekty, płacisz dokładnie za to, co ma wartość.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55