Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Z badań na temat metod budowania wizerunku przeprowadzonych wśród tysiąca firm wypływają cenne wnioski: siłę przebicia daje w pierwszym kroku pozycjonowanie, a w kolejnym: komunikatywność wypozycjonowanej strony. Krótko mówiąc: internauta chce szybko trafić na serwis z poszukiwaną ofertą/tematyką i nie zmęczyć się podczas lektury zawartych tam treści.
Badania przeprowadził portal Firmy.net między 1 a 15 marca 2008 roku. Na pytania odpowiedzieli przedsiębiorcy, którzy inwestują w promocję w Sieci. Z ich odczuć wynika, iż najskuteczniejszą reklamę stanowi widoczność w wyszukiwarkach na kluczowych pozycjach: to wabik dla internautów i szansa wybicia się ponad konkurencją. Top pozycje są jak drzwi, przez które użytkownik trafia na stronę. Dalej trzeba zadbać, by po wejściu na serwis nie poczuł się rozczarowany. Przede wszystkoim: czytelnie, jasno, przejrzyście o ofercie. Dalej warto umieścić kompletne dane kontaktowe – po prostu przedstawić się osobie, której chcemy coś zaoferować, sprzedać.
Komunikatywna strona, łatwo wychwytywalna dzięki wyrażeniom kluczowym spośród natłoku innych reklamujących się firm, to wcielenie idealnej reklamy: precyzyjne dotarcie do właściwego odbiorcy, przyjaźnie sformułowany przekaz – bo same witryny nie mają przecież charakteru nachalnej reklamy, lecz właśnie informacji.
Jak donosi Firma.net, według 75% badanych nieistnienie w sieci to przegrana w biegu po klienta – bo on o nas nie wie, a jeżeli znajdzie stronę na drugiej, trzeciej, kolejnej stronie wyników – ma złe mniemanie o reputacji firmy.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: