Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:20 min Ikona 04.07.2008

Raport z pola bitwy … konkurencyjnej

Udział w rynku Z badań na temat metod budowania wizerunku przeprowadzonych wśród tysiąca firm wypływają cenne wnioski: siłę przebicia daje w pierwszym kroku pozycjonowanie, a w kolejnym: komunikatywność wypozycjonowanej strony. Krótko mówiąc: internauta chce szybko trafić na serwis z poszukiwaną ofertą/tematyką i nie zmęczyć się podczas lektury zawartych tam treści.

Badania przeprowadził portal Firmy.net między 1 a 15 marca 2008 roku. Na pytania odpowiedzieli przedsiębiorcy, którzy inwestują w promocję w Sieci. Z ich odczuć wynika, iż najskuteczniejszą reklamę stanowi widoczność w wyszukiwarkach na kluczowych pozycjach: to wabik dla internautów i szansa wybicia się ponad konkurencją. Top pozycje są jak drzwi, przez które użytkownik trafia na stronę. Dalej trzeba zadbać, by po wejściu na serwis nie poczuł się rozczarowany. Przede wszystkoim: czytelnie, jasno, przejrzyście o ofercie. Dalej warto umieścić kompletne dane kontaktowe – po prostu przedstawić się osobie, której chcemy coś zaoferować, sprzedać.

Komunikatywna strona, łatwo wychwytywalna dzięki wyrażeniom kluczowym spośród natłoku innych reklamujących się firm, to wcielenie idealnej reklamy: precyzyjne dotarcie do właściwego odbiorcy, przyjaźnie sformułowany przekaz – bo same witryny nie mają przecież charakteru nachalnej reklamy, lecz właśnie informacji.

Jak donosi Firma.net, według 75% badanych nieistnienie w sieci to przegrana w biegu po klienta – bo on o nas nie wie, a jeżeli znajdzie stronę na drugiej, trzeciej, kolejnej stronie wyników – ma złe mniemanie o reputacji firmy.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 28

No votes so far! Be the first to rate this post.

Wiesz, jaki potencjał drzemie w grupach na Facebooku? Wykorzystaj go w rozwoju swojego biznesu! Ikona 5:00 min 25.09.2023

Wiesz, jaki potencjał drzemie w grupach na Facebooku? Wykorzystaj go w rozwoju swojego biznesu!

Social media stały się dla wielu osób głównym źródłem nie tylko rozrywki, ale też informacji. To już chyba nikogo nie dziwi. Portale społecznościowe wkroczyły także w sferę biznesową i stanowią potężne narzędzie wspierające działania marketingowe. Dziś przyjrzymy się grupom na Facebooku, dzięki którym można wesprzeć rozwój biznesu. I to za darmo! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 26

No votes so far! Be the first to rate this post.

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach! Ikona 6:00 min 21.09.2023

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach!

Social media to miejsce, w którym nie może zabraknąć Twojej marki. Facebook, Instagram, YouTube, TikTok – to tylko niektóre serwisy, które gromadzą zaangażowane społeczności i mają ogromny potencjał marketingowy. Dziś podzielimy się z Tobą wskazówkami, dzięki którym dowiesz się, jak zdobywać followersów i przekształcić ich w klientów Twojej firmy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.4 / 5. Vote count: 25

No votes so far! Be the first to rate this post.

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną? Ikona 6:00 min 20.09.2023

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną?

Mobilna czy responsywna – która wersja strony internetowej jest przyjaźniejsza dla odbiorców? Wiele osób stosuje oba określenia zamiennie, nie zwracając uwagi na istotne, dzielące je różnice. A to może przyczynić się na przykład do spadku wyświetleń witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Dowiedzmy się, jaka opcja okaże się najlepszym rozwiązaniem! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55