Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Chociaż o długotrwałe przesiadywanie przed komputerem podejrzewani są często „bardziej techniczni” panowie, okazuje się, że internautki to grupa równie liczna, co internauci. Przeprowadzone przez comScore badania miały na celu określenie przedziału wiekowego praz płci osób spędzających najwięcej czasu w Sieci w poszczególnych krajach na całym świecie. Po zsumowaniu wszystkich statystyk okazało się, że kobiety stanowią 46% użytkowników Internetu, a średnia ich wieku wynosi mniej więcej 18 lat. Spośród wszystkich analizowanych krajów, kontynentów i regionów tylko w Ameryce Łacińskiej płeć piękna wiedzie prym, zdobywając wynik 50, 4%. Jeśli chodzi o statystyki poszczególnych państw, to najaktywniejszymi internautkami są mieszkanki Singapuru, Stanów Zjednoczonych, Rosji, Kanady i Nowej Zelandii, gdzie stanowią one co najmniej 50% wszystkich użytkowników. Inaczej sytuacja kształtuje się w Indiach. Wskaźnik tam wynosi zaledwie 28%. Badanie comScore unaoczniło jeszcze jedno ciekawe spostrzeżenie. Otóż, pomimo, że statystycznie kobiet w Internecie jest mniej, spędzają one tam o 8% więcej czasu niż ich koledzy w podobnym wieku. W kwietniu miesięczna średnia czasu spędzonego w Sieci w przypadku Pań wyniosła 24,8 godziny, natomiast Panów – 22,9 godziny. Wynik ten jest spójny z innym raportem comScore, opublikowanym pod nazwą Women on the Web: How Women are Shaping the Internet, który obrazuje, jakim zagadnieniom kobiety poświęcają najwięcej czasu, przeglądając zasoby WWW. Wbrew pozorom, wcale nie chodzi o kosmetyki… Źródło: Wirtualnemedia
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: