Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:40 min Ikona 02.10.2009

Przybywa internautów i kupujących w sieci

Na początek ogólne zestawienie: W chwili obecnej 56% Polaków posiada w domu stałe łącze internetowe – podaje Ericsson Consumer Lab. Wzrost „stałek” w porównaniu z poprzednim badaniem – z 2006 roku – jest wyraźny. Jak podają autorzy zestawienia – trzy lata temu „tylko” 38% mieszkańców naszej kraju buszowało po Internecie bez ograniczeń. Innym ciekawym aspektem badania nad popularnością Internetu w Polsce jest odsetek wiejskich użytkowników sieci. Już 45% mieszkańców wsi posiada stałe łącze z Internetem. Zatem wieści o technologicznym zacofaniu wsi, są co najmniej  nie na miejscu. Jak wynika z tych danych rolnicy także mogą (a nawet powinni) być grupą docelową komunikatu reklamowego zamieszczanego w sieci.

W innym zestawieniu (raporcie) „E-commerce 2009 Internet Standard” – można przekonać się jak dynamicznie rozwijają się sklepy działające w sieci. Ponad 11 mld złotych przychodów sklepów, (już) ponad 7 tys. sklepów i prawie 7 mln regularnie kupujących w sieci – to liczby, które robią wrażenie. Obroty polskiego rynku E-commerce rosną z roku na rok. W roku 2008 wzrosły o ponad 36% w porównaniu do roku poprzedniego. Jeśli do tego imponującego zestawienia doda się wcześniejsze badanie – o stale wzrastającej liczbie internautów – to można już teraz stawiać tezę, że rok 2009 – mimo ogólnego kryzysu – także będzie rekordowy. Raport „E-commerce 2009 Internet Standard” pokazuje bardzo wiele interesujących statystyk. Oto zestawienie różnych metod promocji sklepów w sieci, a także ocena ich skuteczności:

 

Powyższe zestawienia jasno określa najlepsze metody promocji sklepów internetowych. Wyciągnięcie szczegółowych wniosków z tego wykresu, jak i z całego raportu, pozostawiam Państwu.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 6

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania? Ikona 4:40 min 22.05.2023

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania?

Często okazuje się, że linki są za długie i zajmują zbyt wiele miejsca we wpisach w social mediach albo wiadomościach wysyłanych do klientów. Nie wyglądają estetycznie, a przez to nie zachęcają do klikania. Jest na to sposób – skracanie linków przy użyciu specjalistycznych narzędzi. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55