Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Na początek ogólne zestawienie: W chwili obecnej 56% Polaków posiada w domu stałe łącze internetowe – podaje Ericsson Consumer Lab. Wzrost „stałek” w porównaniu z poprzednim badaniem – z 2006 roku – jest wyraźny. Jak podają autorzy zestawienia – trzy lata temu „tylko” 38% mieszkańców naszej kraju buszowało po Internecie bez ograniczeń. Innym ciekawym aspektem badania nad popularnością Internetu w Polsce jest odsetek wiejskich użytkowników sieci. Już 45% mieszkańców wsi posiada stałe łącze z Internetem. Zatem wieści o technologicznym zacofaniu wsi, są co najmniej nie na miejscu. Jak wynika z tych danych rolnicy także mogą (a nawet powinni) być grupą docelową komunikatu reklamowego zamieszczanego w sieci.
W innym zestawieniu (raporcie) „E-commerce 2009 Internet Standard” – można przekonać się jak dynamicznie rozwijają się sklepy działające w sieci. Ponad 11 mld złotych przychodów sklepów, (już) ponad 7 tys. sklepów i prawie 7 mln regularnie kupujących w sieci – to liczby, które robią wrażenie. Obroty polskiego rynku E-commerce rosną z roku na rok. W roku 2008 wzrosły o ponad 36% w porównaniu do roku poprzedniego. Jeśli do tego imponującego zestawienia doda się wcześniejsze badanie – o stale wzrastającej liczbie internautów – to można już teraz stawiać tezę, że rok 2009 – mimo ogólnego kryzysu – także będzie rekordowy. Raport „E-commerce 2009 Internet Standard” pokazuje bardzo wiele interesujących statystyk. Oto zestawienie różnych metod promocji sklepów w sieci, a także ocena ich skuteczności:
Powyższe zestawienia jasno określa najlepsze metody promocji sklepów internetowych. Wyciągnięcie szczegółowych wniosków z tego wykresu, jak i z całego raportu, pozostawiam Państwu.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: