Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:20 min Ikona 30.01.2009

Przeszliśmy gęste sito… Sunrise System Solidną Firmą!

Solidna Firma 2008 „To, że wy solidnie działacie i terminowo płacicie, pozwala działać wszelkim instytucjom tworzącym państwo. Państwa solidność to więc najlepsza społeczna legitymacja ubezpieczeniowa” – powiedział o laureatach VII edycji Programu Solidna Firma Piotr Kossakowski, sekretarz Programu. O laureatach – czyli także o nas.

W dniu 29 stycznia 2009 w Wielkopolskim Urzędzie Wojewódzkim z dumą i wzruszeniem odebraliśmy certyfikat poświadczający naszą solidność: terminowość w opłacaniu zobowiązań publiczno-prawnych wobec państwowych instytucji, naszych pracowników, dostawców i kontrahentów oraz rygorystyczne spełnianie standardów jakości usług i obsługi klienta. Solidna Firma to program gospodarczo-konsumencki. Laureat weryfikowany jest więc zarówno pod kątem zyskowności, dynamiki rozwoju, innowacyjności i konkurencyjności, lecz także z perspektywy relacji z konsumentami. Liczy się jakości obsługi, rzetelność, umiejętności komunikacji i współpracy, adekwatność oferty do realnych potrzeb rynku.

Należący do Kapituły Programu, Powiatowy Rzecznik Konsumenta, Marek Radwański, zauważył, że warto być solidnym z handlowego punktu widzenia, bo „konsument jest prawdziwym suwerenem rynku”. Wizerunek wśród odbiorcy musi współgrać z uczciwa postawą wśród pracowników – dlatego Solidna Firma to taka, która płaci pracownikom, opłaca składki i każdy grosz naliczonych podatków. Podczas gali wręczania certyfikatów dyrektor poznańskiej delegatury Zakładu Ubezpieczeń Społecznych podkreśliła rolę Solidnych Firm w budowaniu bezpiecznego systemu ubezpieczeniowego: „Przeszliście gęste sito, jesteście dla nas najcenniejszym płatnikiem”.

Ale Solidna Firma to także bardzo konkurencyjna firma, co w liście do laureatów VII edycji Programu podkreślił Marszałek województwa wielkopolskiego, Marek Woźniak: „solidna firma wspiera wizerunek polskiej przedsiębiorczości na zagranicznych rynkach”. Podczas regionalnej, wielkopolsko-lubuskiej gali, znaleźliśmy się wśród 37 innych przedsiębiorstw. Aż 37 – a może jedynie 37? Biorąc pod uwagę liczbę firm w samych tylko regionie wielkopolskim, czujemy się wyjątkowi, mogąc certyfikatem Solidna Firma – obiektywnym, opartym na twardych liczbach i wnikliwym audycie – zagwarantować, że nasi klienci i cały zespół zatrudnionych specjalistów naprawdę może na nas polegać. Odbierający certyfikat Paweł Rybak, wiceprezes Zarządu naszej Spółki, zadeklarował zresztą, iż dynamikę rozwoju przekładamy i przekładać będziemy na jakość i skuteczność – tak, by każdy pozycjonowany klient mógł powiedzieć o sobie: „wyżej się nie da!”. Dodajmy więc: witamy w przyszłości reklamy jako naprawdę solidna firma!

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 25

No votes so far! Be the first to rate this post.

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach! Ikona 6:00 min 21.09.2023

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach!

Social media to miejsce, w którym nie może zabraknąć Twojej marki. Facebook, Instagram, YouTube, TikTok – to tylko niektóre serwisy, które gromadzą zaangażowane społeczności i mają ogromny potencjał marketingowy. Dziś podzielimy się z Tobą wskazówkami, dzięki którym dowiesz się, jak zdobywać followersów i przekształcić ich w klientów Twojej firmy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.5 / 5. Vote count: 24

No votes so far! Be the first to rate this post.

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną? Ikona 6:00 min 20.09.2023

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną?

Mobilna czy responsywna – która wersja strony internetowej jest przyjaźniejsza dla odbiorców? Wiele osób stosuje oba określenia zamiennie, nie zwracając uwagi na istotne, dzielące je różnice. A to może przyczynić się na przykład do spadku wyświetleń witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Dowiedzmy się, jaka opcja okaże się najlepszym rozwiązaniem! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.4 / 5. Vote count: 19

No votes so far! Be the first to rate this post.

Brand safety: czym jest i na czym polega? Ikona 3:00 min 14.09.2023

Brand safety: czym jest i na czym polega?

Nie będzie przesadą, jeśli powiemy, że zdecydowana większość decyzji związanych z robieniem zakupów czy korzystaniem z usług podejmowana jest w sieci. Nie powinno dziwić więc, że spora część działań marketingowych prowadzona jest właśnie w świecie cyfrowym. Należy pamiętać jednak, że internet to miecz obosieczny – a brak ochrony marki przed nieodpowiednimi treściami może zaszkodzić reputacji firmy. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55