Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:50 min Ikona 01.08.2008

Przed drugą rundą gry fair play

Fair play II runda Pierwsza runda za nami – Sunrise System przeszło do drugiego etapu konkursu o tytuł i certyfikat „Przedsiębiorstwo Fair Play”. Czeka nas wnikliwe przebadanie ze strony audytorów.

Zapytają oni Was, drodzy Klienci Sunrise System, co sądzicie o jakości usługi pozycjonowania, obsługi, relacji z naszymi pracownikami. Zapytają, jak układa się współpraca. Jesteśmy gotowi odpowiedzieć na te pytania ze strony firmy, z przyjemnością usłyszymy opinie naszych Klientów. Co prawda, referencji przybywa z miesiąca na miesiąc. Ale dobrych słów nigdy zbyt wiele 🙂

Tytułem przypomnienia dodam, że afiliowany przy Krajowej Izbie Gospodarczej Program „Przedsiębiorstwo Fair Play” ma na celu wdrażanie etyki w działalności gospodarczej polskich przedsiębiorstw – norm rzetelnego postępowania we wzajemnych relacjach z klientami, kontrahentami, pracownikami, wspólnikami oraz społecznością lokalną, władzą lokalną i państwową, działań zgodnych z obowiązującym prawem.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak reklamować się na TikToku? Ikona 5:00 min 17.03.2023

Jak reklamować się na TikToku?

Jeśli wydaje Ci się, że TikTok to jedynie miejsce, na której ogląda się śmieszne filmy z kotami, to grubo się mylisz. Aplikację tę pobrano już ponad 3 miliardy razy i stanowi świetną platformę reklamową. Przeczytaj, jak możesz wykorzystać TikTok w promocji swojego biznesu.  Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.4 / 5. Vote count: 7

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak szukać tematów na blog w wyszukiwarce Ikona 7:25 min 03.03.2023

Jak szukać tematów na blog w wyszukiwarce

Prowadzisz na swojej stronie blog, który nie generuje widoczności i ruchu? Twoja witryna zawiera już wiele wpisów, ale część z nich jest niektualna, a Ty dawno nie dodałeś nic nowego? A może dopiero zaczynasz przygodę z blogowaniem, ale nie wiesz, jakie tematy warto poruszyć, aby były poczytne i przynosiły wartościowy ruch na stronę? Jeśli tak – ten wpis jest dla Ciebie! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 4

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak „robić” Zakupy Google – praktyczny poradnik Ikona 5:55 min 01.03.2023

Jak „robić” Zakupy Google – praktyczny poradnik

Zakupy Google, czyli Google Shopping funkcjonują w Polsce od 10 lat, a mimo to świadomość na temat tej usługi wśród właścicieli firm jest wciąż niewielka. Czym właściwie są Zakupy Google i dlaczego warto z nich korzystać w ramach reklamowania sklepu w wyszukiwarce? Tego dowiesz się z mojego artykułu. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55