Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 6

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania? Ikona 4:40 min 22.05.2023

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania?

Często okazuje się, że linki są za długie i zajmują zbyt wiele miejsca we wpisach w social mediach albo wiadomościach wysyłanych do klientów. Nie wyglądają estetycznie, a przez to nie zachęcają do klikania. Jest na to sposób – skracanie linków przy użyciu specjalistycznych narzędzi. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.7 / 5. Vote count: 3

No votes so far! Be the first to rate this post.

Pozycjonowanie tzw. długiego ogona – czym są frazy long-tail? Ikona 10:00 min 12.05.2023

Pozycjonowanie tzw. długiego ogona – czym są frazy long-tail?

Dobór słów kluczowych jest ważnym etapem w planowaniu kampanii reklamowej w wynikach wyszukiwania organicznego. Słowa te nie tylko kierują optymalizacją techniczną i strategią content marketingową, ale także przyciągają użytkowników na promowaną stronę. Jednym z najszybszych i skutecznych sposobów dotarcia do użytkowników są frazy zwane "long-tail". Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 3

No votes so far! Be the first to rate this post.

Anchor tekst – o roli linków i fraz kluczowych Ikona 3:00 min 21.04.2023

Anchor tekst – o roli linków i fraz kluczowych

Możemy podjąć wiele działań, dzięki którym korzystnie wpłyniemy na pozycjonowanie strony internetowej. Warto dobrać frazy kluczowe, prawidłowo nasycić nimi treść oraz ją odpowiednio sformatować. Ale to nie wszystko! Nie zapominajmy o anchorach. Czym dokładnie są i dlaczego ich użycie jest tak ważne? Dowiesz się tego w poniższym artykule. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 5

No votes so far! Be the first to rate this post.

Pozycjonowanie szerokie – co kryje się pod tym pojęciem? Ikona 3:20 min 20.04.2023

Pozycjonowanie szerokie – co kryje się pod tym pojęciem?

Istnieje kilka rodzajów strategii zwiększania widoczności strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania Google. Jedną z nich jest pozycjonowanie szerokie, które polega na promocji opartej na wielu, kilkuwyrazowych, sprecyzowanych wyrażeniach kluczowych. Jak przebiega ten proces i dlaczego warto przyjrzeć mu się bliżej? Na te i inne pytania odpowiemy w artykule. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.8 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Mapy Google – narzędzie przydatne na co dzień Ikona 3:30 min 04.04.2023

Mapy Google – narzędzie przydatne na co dzień

Chcesz się odnaleźć w nowym mieście, obrać najszybszą możliwą trasę lub trafić do kawiarni, której wcześniej nie odwiedzałeś? Google ma dla Ciebie rozwiązanie w postaci aplikacji Mapy Google, dzięki której bez problemu dotrzesz w wybrane miejsce. Ma wiele przydatnych funkcji – jeśli chcesz je poznać, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 6

No votes so far! Be the first to rate this post.

Zmiana domeny – jak zmienić domenę i nie stracić na SEO? Ikona 6:40 min 28.02.2023

Zmiana domeny – jak zmienić domenę i nie stracić na SEO?

Zmiana domeny internetowej w kontekście pozycjonowania to bardzo duże zagrożenie. Źle zaplanowany i przeprowadzony proces może przekreślić dotychczasowe działania na rzecz wzmocnienie widoczności strony w wyszukiwarce. Jak uchronić się przed negatywnymi skutkami zmiany domeny? Jak ochronić SEO na stronie i przeprowadzić prawidłowo migrację? O tym przeczytasz w tekście. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Czym są rich snippets? Ikona 3:45 min 21.02.2023

Czym są rich snippets?

Chcesz zwiększyć ruch na stronie? Szukasz długotrwałej strategii, która pomoże Ci wyróżnić się w wynikach wyszukiwania na tle konkurencji? A może chcesz zbudować wizerunek eksperta godnego zaufania w swojej branży? Wyniki z elementami rozszerzonymi to znakomite rozwiązanie, które pomoże Ci osiągnąć te cele. Wyjaśniamy, czym są rich snippets i jak je poprawnie wykorzystywać, żeby zwiększyć swoje szanse na sukces. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak założyć wizytówkę w Profilu Firmy w Google? Ikona 5:00 min 17.02.2023

Jak założyć wizytówkę w Profilu Firmy w Google?

Chcesz, żeby Twoja firma była widoczna na Mapach Google? Nie wiesz, jak to zrobić? Wejdź w nasz artykuł i dowiedz się, jak założyć wizytówkę w Profilu Firmy! Przekonaj się, co dzięki temu zyskasz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.7 / 5. Vote count: 3

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak zadbać o sąsiadów – czyli pozycjonowanie lokalne w praktyce Ikona 4:10 min 27.01.2023

Jak zadbać o sąsiadów – czyli pozycjonowanie lokalne w praktyce

Świadczysz usługi stacjonarnie lub z dojazdem na wybranym obszarze? W takim przypadku sprawdzi się pozycjonowanie lokalne, tj. skierowane do odbiorców z konkretnego regionu. Pisząc jeszcze prościej, są to działania online, dzięki którym informacje o Twojej firmie dotrą do Twoich bliższych i dalszych sąsiadów, a więc grupy docelowej Twojego biznesu. Od czego zacząć? W artykule znajdziesz kilka cennych wskazówek. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4 / 5. Vote count: 5

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak przygotować się do zmiany strony pod kątem SEO? Ikona 5:55 min 19.01.2023

Jak przygotować się do zmiany strony pod kątem SEO?

Zmiana strony internetowej co kilka lat to normalna praktyka w wielu firmach. Często spotykam się z obawami, że spowoduje ona utratę efektów pozycjonowania. Są one całkowicie niepotrzebne. Dobrze przygotowana „przesiadka” na nową stronę pozwoli Ci na zachowanie dotychczasowych efektów. Trzeba tylko pamiętać o kilku podstawowych z punktu widzenia SEO aspektach. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 3

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Helpful Content Update – co warto wiedzieć o aktualizacji Google? Ikona 4:20 min 18.01.2023

Google Helpful Content Update – co warto wiedzieć o aktualizacji Google?

Google co jakiś czas raczy nas aktualizacjami algorytmów odpowiedzialnych za rankingowanie stron internetowych. Niektórych z nich w ogóle nie zauważamy, inne potrafią wywołać niemałe trzęsienie ziemi w branży SEO. Z jaką sytuacją mamy do czynienia w przypadku najnowszej aktualizacji algorytmu Google Helpful Content? Co powinniśmy o niej wiedzieć? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4 / 5. Vote count: 4

No votes so far! Be the first to rate this post.

Wykorzystanie sekcji FAQ w SEO Ikona 5:10 min 05.01.2023

Wykorzystanie sekcji FAQ w SEO

Podstrona z pytaniami i odpowiedziami, inaczej mówiąc popularny FAQ, to jedno z najchętniej odwiedzanych przez nowych klientów miejsc na stronie. W FAQ szukają podstawowych informacji o firmie i świadczonych przez nią usługach, cenach oraz realizacji zamówienia. Jak zatem stworzyć użyteczną dla klienta sekcję FAQ, która jedocześnie wzmocni pozycjonowanie Twojej strony? Zapraszamy do lektury! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55