Wyższy standard skuteczności
Blog

Pozycjonowanie

Wybierz dziedzinę
Organiczne wyniki wyszukiwania a Google +1
Opublikowano: 09-09-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:25 min

Pozycjonerzy z całego świata nieustannie poszukują nowych, skuteczniejszych sposobów na wypromowanie swoich stron internetowych do upragnionego top 10. Ma to szczególne znaczenie w świetle ostatnich zmian algorytmów Google, które mocno wpływają na osiągane pozycje. W tym kontekście duże zainteresowanie wywołuje wpływ usługi Google+ i przycisku +1 na wyniki wyszukiwania.

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
4.14 - (7 głosów)
Po lewej stronie kropki, czyli jak domena wpływa na pozycję
Opublikowano: 04-09-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 3:50 min

Temat domen powraca niczym bumerang niemal przy każdym sporze w obszarze pozycjonowania i wywołuje wiele kontrowersji. Frazy kluczowe zawarte w nazwie strony to mile widziany przez algorytm wyszukiwarek zabieg, z drugiej zaś strony pojawia się kwestia rozszerzenia domen jako wartość wpływająca dodatnio na widoczność. Co umieścić po lewej stronie kropki? Jak dobierać słowa?

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Pozycja to pozycja
Opublikowano: 04-07-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:35 min

Pierwsza pozycja generuje 32,5% całego ruchu pochodzącego z organicznych wyników wyszukiwania w Google. Pozycja druga to już 17,6%, a pozycja nr 3 – 11,4%. Linki zajmujące niższe pozycje klikane są znacznie rzadziej. Zapoznaj się z innymi informacjami zawartymi w opublikowanym niedawno raporcie. Warto wyciągnąć z niego wnioski przy planowaniu strategii działania w wyszukiwarkach.

Autor
Kornel Swiokła
Ocena artykułu
3.67 - (6 głosów)
Jak stworzyć skuteczny content i osiągnąć wysokie pozycje?
Opublikowano: 04-07-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 8:00 min

Pod koniec maja Google wprowadziło kolejną aktualizację algorytmu wyszukiwarki – Penguin 2.0. Okazała się ona zgubna dla wielu serwisów internetowych, które pozycjonowały się za pomocą narzędzi zabronionych lub nietolerowanych przez Google. Wiele agencji interaktywnych musiało po raz kolejny zmienić swój sposób działania i zastanowić się jak podnieść jakość oraz efektywność swojej pracy. Można oczekiwać, że Google będzie zaostrzać polityke dotyczącą jakości wyników. W tym kontekście warto przypomnieć o jednym z aspektów troski o jakość - właściwym contencie.

Autor
Dawid Samulski
Ocena artykułu
4.56 - (18 głosów)
Pingwin 2.0. na straży SEO uczciwości
Opublikowano: 28-06-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 2:20 min

Kolejne aktualizacje algorytmu Google są niekiedy zmorą pozycjonerów i pozycjonowania, a także przedsiębiorców, którzy prowadzą biznes w Internecie. Tym razem postrach znowu sieje niewielkie zwierzątko – Pingwin. To już druga edycja wielkich zmian, które wprowadza Pingwin 2.0. Czego dotyczą i jak duży zamęt spowodowały w wyszukiwarce? Komu zaszkodzi, a komu pomoże? Zgodnie z polityką Google, ponownie chodzi o jakość.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.56 - (9 głosów)
Search Quality Rating Guidelines - Google ujawnia wytyczne ws. oceny jakości stron
Opublikowano: 21-05-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min

Z początkiem marca tego roku gigant z Mountain View zdecydował się na publikację dokumentu o nazwie Search Quality Rating Guidelines. Poufny do tej pory materiał (a przynajmniej poufnym nazywany, bo sprawniejszy internauta mógł odnaleźć go bez problemu na różnego rodzaju serwisach przechowujących pliki) zawiera wytyczne dla zespołu zajmującego się oceną jakości stron internetowych. Publikacja dokumentu wprowadziła trochę zamieszania do świata SEO, okazuje się bowiem, że o kolejności wyników wyszukiwania decyduje nie tylko algorytm, ale także mający dużo do powiedzenia sami użytkownicy wyszukiwarki.

Autor
Piotr Bort
Ocena artykułu
4.44 - (16 głosów)
„Wyspy” («Острова») Yandex już w lipcu odmienią runet
Opublikowano: 21-05-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 3:30 min

16 maja 2013, wystąpienie Ilyi Segalovicha na Yet another Conference on Marketing – jest to moment ogłoszenia małej rewolucji Yandex. To właśnie wtedy świat dowiedział się o wprowadzeniu platformy „Wyspy”, która może całkowicie odmienić korzystanie z tej rosyjskiej wyszukiwarki, a w przyszłości być może także innych. Zapraszamy do sprawdzenia jak wyglądają interaktywne wyniki wyszukiwania.

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
4.17 - (12 głosów)
Content is King. In SEO. Really.
Opublikowano: 17-05-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min

O contencie  jest coraz głośniej, a słowa Billa Gatesa „Content is King”, wypowiedziane w 1996 roku, są dziś aktualnie jak nigdy dotąd. Dlaczego? Na przestrzeni ostatnich miesięcy dużo się  mówiło i pisało o contencie – czyli treści, szczególnie w kontekście zawartości wyników wyszukiwania Google. Zmiany algorytmów najpopularniejszej w Polsce  wyszukiwarki internetowej zwróciły uwagę na konieczność profesjonalnego tworzenia wartościowych tekstów na potrzeby pozycjonowania.

Autor
Magdalena Grzelczak
Ocena artykułu
3.80 - (10 głosów)
Rola SEO Copywritingu w zarządzaniu reputacją w sieci
Opublikowano: 19-04-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min

W świecie celebrytów goszczących na okładkach kolorowych magazynów króluje przeświadczenie, że nieważne jak o nas mówią, ważne że mówią i nie przekręcają nazwiska. W marketingu internetowym i pozycjonowaniu natomiast zarządzanie reputacją w sieci jest procesem skrupulatnie zaplanowany. Orężem wykorzystywanym do budowania wizerunku jest SEO Copywriting.

Autor
Maciej Michalak
Ocena artykułu
4.23 - (13 głosów)
Search Marketing Integration – SEO przyszłości
Opublikowano: 19-04-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 2:40 min

Marketing w wyszukiwarkach to nadal jeden z najdynamiczniej rozwijających się trendów w branży. Coraz więcej powstających agencji oraz stale zmieniający się algorytm Google sprawia, że najlepsi wciąż szukają najskuteczniejszej drogi dotarcia do klientów. Dziś nie można skupiać się wyłącznie na tradycyjnym pozycjonowaniu, lecz integrować ze sobą różne kanały komunikacji. Silna i obecna w Internecie marka ma o wiele większe szanse na zdobycie najwyższych miejsc w wyszukiwarkach.

Autor
Dawid Samulski
Ocena artykułu
3.83 - (6 głosów)
Nowy standard wyświetlania wielojęzycznych stron w Yandex i Google.ru
Opublikowano: 12-04-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

Globalna wioska opleciona globalną siecią wymaga od firm promujących się w Internecie przygotowania kilku wersji językowych swojej strony dla użytkowników z różnych regionów. 10 kwietnia dwie największe wyszukiwarki internetowe w Rosji ujednoliciły sposób przygotowania takich witryn z atrybutami rel=”alternate” hreflang=”x”. Jak ich używać dla prawidłowej indeksacji? Przedstawiamy szczegóły.

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Katalogowanie a wyniki pozycjonowania
Opublikowano: 02-04-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Katalogowanie ma znaczenie przy pozycjonowaniu - pod warunkiem spełnienia kryterium jakości i zadbania o własciwą liczbę linków przychodzących. 500 aktualizacji algorytmu (i ich liczba bedzie zapewne rosnąć), rosnące wymagania dotyczące jakości wyników - wszystko to każe zmieniać złe przyzwyczajenia odnośnie katalogów stron www.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
2.79 - (14 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się