Wyższy standard skuteczności
Blog

Pozycjonowanie

Wybierz dziedzinę
5 sposobów na… optymalizację e-commerce pod SEO
Opublikowano: 24-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:40 min

Optymalizacja sklepu internetowego nie jest łatwym zadaniem, a tradycyjne praktyki SEO, stosowane w pozycjonowaniu, mogą być nieskuteczne lub nawet niemożliwe do zastosowania. Na co więc warto zwrócić uwagę? Co można zrobić lepiej od innych i wybić się na wysokie pozycje? Oto pięć wskazówek dla właścicieli sklepów internetowych w zakresie optymalizacji swoich witryn.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Miejsce blogosfery w SEO - jak zapewnić lepszą pozycję swojemu blogowi
Opublikowano: 20-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:00 min
Pisaliśmy już wiele na temat tego, co zrobić, aby firmowa witryna znalazła się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Wspominaliśmy również o tym, czego na tychże stronach unikać. Tym razem chcemy skupić się na blogu. Wcześniej przekazywaliśmy Wam wskazówki o czym pisać, aby zatrzymać czytelnika. Pora na następny krok. Podpowiemy Wam, co robić, aby zainteresować roboty Google i zapewnić Waszym blogom najwyższe pozycje.
Autor
Alicja Pietruś-Wróblewska
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Dlaczego spada liczba odwiedzin mojego sklepu internetowego?
Opublikowano: 12-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:55 min
Dziś sprzedawać w Internecie może praktycznie każdy. Jednak nie każdy wie, jak robić to umiejętnie. Wiesz, jak przyciągnąć potencjalnych klientów? Gdzie ich szukać? Jak zachęcić do zapoznania się z ofertą i dokonania zakupu? Przedstawimy i omówimy kilka najczęściej popełnianych błędów. Sprawdź - może to właśnie któryś z nich jest przyczyną niskiego zainteresowania Twoim sklepem?
Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
4.86 - (7 głosów)
6 sposobów na szybkie pisanie fachowych i ciekawych tekstów
Opublikowano: 06-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:15 min
Każdy copywriter szuka skutecznych sposobów, aby przyspieszyć swoją pracę. Musi jednocześnie pamiętać, że niezwykle ważne jest tworzenie eksperckich tekstów, wzbudzających zaufanie czytających je użytkowników. Jak więc połączyć wydajność i jakość? Przedstawiamy 6 niezwykle skutecznych technik, które pomogą Ci sprawniej pisać różnorodne teksty, niezależnie od ich tematu.
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
4.29 - (7 głosów)
Czy wpisy w Google Moja Firma zastąpią posty w Google+?
Opublikowano: 28-06-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:20 min
Wpisy w Google Moja Firma, nazywane roboczo po angielsku "Posts on Google", to nic innego jak krótkie posty informacyjne, które wyświetlają się w wynikach wyszukiwania. Na razie na zapytania brandowe, czyli takie, które zawierają konkretną nazwę firmy, w lokalnym panelu wiedzy. Ale podczas testów wpisy pojawiały się również w innych miejscach w wynikach wyszukiwania.
Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
4.56 - (9 głosów)
Dlaczego nikt nie czyta mojego bloga?
Opublikowano: 27-06-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:40 min

Prowadzenie bloga to świetny pomysł nie tylko dla osób, które chcą się podzielić swoją twórczością, ale także tych, którzy chcą w ten sposób wypromować swoją działalność. Ponadto blog firmowy to także liczne korzyści z punktu widzenia pozycjonowania. Jednak wiele stron boryka się z problemem braku czytelników. Czego unikać, aby nasze posty cieszyły się większym zainteresowaniem? Przedstawiamy kilka porad, dzięki którym Twój blog może stać się bardziej atrakcyjny dla użytkowników.

Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
4.43 - (7 głosów)
Nowość na Facebooku – czy lokalne wyszukiwanie będzie konkurencją dla Google?
Opublikowano: 26-06-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:15 min

Funkcja lokalnego wyszukiwania, wprowadzona ostatnio przez Facebooka, ma ułatwić użytkownikom poszukiwanie restauracji, sklepów czy innych firm w okolicy. Wskazuje dystans dzielący internautę od lokalu, czy opinie o nim. Czy jednak rozszerzenie to stanie się poważną konkurencją dla najpopularniejszej wyszukiwarki w sieci – Google? Czy niedługo będziemy pozycjonować również fanpage firmy na Facebooku?

Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Strona internetowa w Google Moja Firma. Czy warto?
Opublikowano: 23-06-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:55 min

Uważasz, że tworzenie stron internetowych to zbyt duży wydatek dla Twojej firmy (przynajmniej na tę chwilę)? A może po prostu wystarczyłaby Ci prosta, wizytówkowa strona? Jeśli na któreś z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco, nowe narzędzie od Google jest właśnie dla Ciebie! Przedstawiamy sposób tworzenia witryn w usłudze Google Moja Firma, a także największe wady i zalety rozwiązania - sam zdecyduj, czy się opłaca!

Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Nastaw się na zmiany, czyli co jest teraz na topie w pozycjonowaniu?
Opublikowano: 02-06-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:15 min

Google robi wszystko, co w jego mocy, by jak najlepiej odpowiadać na oczekiwania użytkowników. Właśnie dlatego non stop wprowadza do swoich algorytmów tysiące zmian oraz kładzie nacisk na coraz to inne czynniki. Dzisiaj na przykład ważne staje się to, by witryna była zoptymalizowana pod kątem urządzeń mobilnych oraz posiadała w widocznym miejscu dane kontaktowe firmy. Czego jeszcze warto dopilnować, tworząc swoją witrynę internetową?

Autor
Maja Ledzińska
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Czy jesteś lepszy niż konkurencja? 3 rzeczy, które musisz sprawdzić porównując strony
Opublikowano: 23-05-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:20 min

Wciąż bezskutecznie próbujesz poprawić ranking Twojej strony internetowej? Wiesz, że spełniasz wytyczne dla webmasterów, jednak uzyskanie pozycji w Top10 na wybrane słowa kluczowe pozostaje poza Twoim zasięgiem i nie możesz znaleźć przyczyny? Koniecznie sprawdź, czy Twoja witryna jest lepsza od serwisów konkurencji! Być może Twój serwis może być jeszcze lepszy!

Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Jak stworzyć stronę „O nas”, która nie będzie nudna?
Opublikowano: 09-05-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:15 min

Strona internetowa każdej firmy pełni funkcję jej swoistej wizytówki oraz w znacznym stopniu stanowi wsparcie prowadzonych przez nią działań marketingowych, również związanych z pozycjonowaniem. Właśnie dlatego tak ważne jest poświęcenie jej wystarczającej ilości uwagi – bardzo często na jej podstawie firma jest oceniana przez Klientów. W kontekście strony internetowej jako całości istotna okazuje się zakładka „O nas”, którą wbrew pozorom czyta wielu internautów. Dzisiaj podpowiemy, na co zwrócić uwagę przy jej tworzeniu.

Autor
Maja Ledzińska
Ocena artykułu
4.89 - (9 głosów)
Fake newsy – koniec fałszywych informacji w Google?
Opublikowano: 27-04-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min

Fałszywe, nieprawdziwe informacje w Google (np. w autouzupełnianiu) były w ostatnim czasie małą plagą. W Stanach Zjednoczonych, wg niektórych obserwatorów, mogły nawet zmienić wynik ostatnich wyborów prezydenckich. Wyszukiwarka nie pozostała jednak bierna i przygotowała swoją odpowiedź: projekt o kryptonimie "Sowa", który ma zwalczać "fake newsy" w wynikach wyszukiwania.

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się