Wyższy standard skuteczności
Blog

Pozycjonowanie

Wybierz dziedzinę
Content is King. In SEO. Really.
Opublikowano: 17-05-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min

O contencie  jest coraz głośniej, a słowa Billa Gatesa „Content is King”, wypowiedziane w 1996 roku, są dziś aktualnie jak nigdy dotąd. Dlaczego? Na przestrzeni ostatnich miesięcy dużo się  mówiło i pisało o contencie – czyli treści, szczególnie w kontekście zawartości wyników wyszukiwania Google. Zmiany algorytmów najpopularniejszej w Polsce  wyszukiwarki internetowej zwróciły uwagę na konieczność profesjonalnego tworzenia wartościowych tekstów na potrzeby pozycjonowania.

Autor
Magdalena Grzelczak
Ocena artykułu
3.80 - (10 głosów)
Rola SEO Copywritingu w zarządzaniu reputacją w sieci
Opublikowano: 19-04-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min

W świecie celebrytów goszczących na okładkach kolorowych magazynów króluje przeświadczenie, że nieważne jak o nas mówią, ważne że mówią i nie przekręcają nazwiska. W marketingu internetowym i pozycjonowaniu natomiast zarządzanie reputacją w sieci jest procesem skrupulatnie zaplanowany. Orężem wykorzystywanym do budowania wizerunku jest SEO Copywriting.

Autor
Maciej Michalak
Ocena artykułu
4.23 - (13 głosów)
Search Marketing Integration – SEO przyszłości
Opublikowano: 19-04-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 2:40 min

Marketing w wyszukiwarkach to nadal jeden z najdynamiczniej rozwijających się trendów w branży. Coraz więcej powstających agencji oraz stale zmieniający się algorytm Google sprawia, że najlepsi wciąż szukają najskuteczniejszej drogi dotarcia do klientów. Dziś nie można skupiać się wyłącznie na tradycyjnym pozycjonowaniu, lecz integrować ze sobą różne kanały komunikacji. Silna i obecna w Internecie marka ma o wiele większe szanse na zdobycie najwyższych miejsc w wyszukiwarkach.

Autor
Dawid Samulski
Ocena artykułu
3.83 - (6 głosów)
Nowy standard wyświetlania wielojęzycznych stron w Yandex i Google.ru
Opublikowano: 12-04-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

Globalna wioska opleciona globalną siecią wymaga od firm promujących się w Internecie przygotowania kilku wersji językowych swojej strony dla użytkowników z różnych regionów. 10 kwietnia dwie największe wyszukiwarki internetowe w Rosji ujednoliciły sposób przygotowania takich witryn z atrybutami rel=”alternate” hreflang=”x”. Jak ich używać dla prawidłowej indeksacji? Przedstawiamy szczegóły.

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Katalogowanie a wyniki pozycjonowania
Opublikowano: 02-04-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Katalogowanie ma znaczenie przy pozycjonowaniu - pod warunkiem spełnienia kryterium jakości i zadbania o własciwą liczbę linków przychodzących. 500 aktualizacji algorytmu (i ich liczba bedzie zapewne rosnąć), rosnące wymagania dotyczące jakości wyników - wszystko to każe zmieniać złe przyzwyczajenia odnośnie katalogów stron www.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
2.79 - (14 głosów)
Pozycjonowanie w Rosji - strona główna wg Yandex
Opublikowano: 28-02-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

W rosyjskiej Sieci panuje ogromna, stale rosnąca konkurencja. Nic dziwnego – w końcu to jeden z najszybciej rozwijających się rynków internetowych na świecie. Skuteczne pozycjonowanie w największej wyszukiwarce w Rosji możliwe jest tylko przy dostosowaniu się do wytycznych Yandex. Uchylamy rąbka tajemnicy i przedstawiamy kilka porad tworzenia strony głównej przyjaznej dla użytkowników oraz dla robotów wyszukiwarki.

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
4.00 - (4 głosy)
Po Kaliningradzie bez zmian - nowy algorytm Yandex
Opublikowano: 09-01-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

W grudniu 2012 Yandex wprowadził zupełnie nowy algorytm zmieniający sposób wyszukiwania, pod frapującą nazwą: Kaliningrad. Jest to dobrze znana z Google personalizacja rezultatów, uwzględniająca zainteresowania użytkownika. Wpływ tej zmiany zarówno na samych użytkowników jak i na promocję stron w Internecie jest różny.

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
SEO Copywriting - sztuka osiągania kilku celów jednocześnie
Opublikowano: 04-01-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

SEO Copywriting jest pojęciem stosunkowo nowym, które powstało w przeciągu ostatnich kilkunastu lat, jako następstwo rozwoju technologii internetowych oraz marketingu w wyszukiwarkach. Wbrew pozorom pisanie takich tekstów nie jest łatwe. Obecnie głównym celem SEO Copywritingu jest opracowywanie naturalnych, przyjaznych dla internautów treści, łączących w sobie obecność fraz kluczowych z pożytecznymi i ciekawymi dla  odbiorców informacjami.

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Ponowne spadki w Google
Opublikowano: 18-05-2012
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Zespół Google nie ustaje w wysiłkach poprawienia jakości wyników wyszukiwania. Ostatnio ponownie sięgnął po radykalne środki, karząc serwisy korzystające z nielegelnych metod pozycjonowania. Rzecz dotyczy stron tak istotnych graczy, jak Bank Millenium czy sieć telefonii komórkowej Play. Przedstawiciel Google - Kaspar Szymański zapowiada: będziemy kontynuowali walkę ze spamem w obronie jakości indeksu Google oraz naszych użytkowników.

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
4.00 - (4 głosy)
Dlaczego warto mieć „długi ogon”?
Opublikowano: 20-04-2012
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Koncepcja „długiego ogona” Chrisa Andersona przełożona na efekt procesu dzisiejszego pozycjonowania, czyli o tym dlaczego opłacalne jest inwestowanie w wrażenia typu „long tail”, w jakich przypadkach działania tego typu powinny odnieść najlepszy skutek, a także jaka może być jego skala. Lektura dla osób pragnących skutecznie rozwijać swój internetowy biznes.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Magia rich snippets
Opublikowano: 16-04-2012
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Standardowe dziesięć pierwszych linków (tzw. "top 10"), wyświetlanych w wyszukiwarce Google, zostało ostatnio rozszerzonych o mapy, wideo, grafiki, wykresy oraz elementy tzw. „rich snippets”.  Chciałbym napisać kilka słów o tych ostatnich, które ostatnio pojawiają się praktycznie wszędzie, choć rzadko zdajemy sobie z tego sprawę.

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
4.17 - (6 głosów)
Nadciąga semantyczna wyszukiwarka Google
Opublikowano: 20-03-2012
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Google zmierza do ulepszenia obecnej technologii wyszukiwania i zachowania swojej dominującej pozycji na rynku. W ciągu najbliższych kilku miesięcy wyszukiwarka Google zacznie wskazywać ponad listą niebieskich linków, „większą ilość faktów i bezpośrednich odpowiedzi na pytania”. Owe zmiany w wyszukiwaniu to jedna z największych rewolucji w historii firmy. Może wpłynąć na miliony stron internetowych, które opierają się na aktualnych rankingach stron Google.

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się