Wyższy standard skuteczności
Blog

Pozycjonowanie

Wybierz dziedzinę
Panda częścią głównego algorytmu Google. I co dalej?
Opublikowano: 09-02-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:20 min

Bez paniki! Zespół ekspertów Sunrise System czuwa i wyjaśnia co to tak właściwie oznacza – zarówno dla specjalistów z branży SEO w Polsce i na całym świecie, właścicieli stron internetowych, jak i zwykłych użytkowników największej wyszukiwarki internetowej na świecie. Czy coś się zmienia w pozycjonowaniu? Czy to rewolucja? A może zupełnie nie ma się czym przejmować?

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
6 cech dobrego meta description
Opublikowano: 29-09-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:30 min

Meta description, czyli opis danej podstrony, wyświetlany w wynikach wyszukiwania, to niezwykle istotny element każdej strony internetowej. To często właśnie od niego zależy, czy użytkownik, który znalazł naszą stronę w Google, kliknie właśnie nasz link, czy wybierze jeden z linków konkurencji. Sprawdź 6 cech dobrego meta description i dowiedz się jak zachęcić internautów do wizyty na Twojej witrynie.

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Zmiana polityki Google dotycząca wyszukiwania na urządzeniach mobilnych
Opublikowano: 16-03-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 1:25 min

Pierwsza w historii duża zmiana algorytmu Google, która została zapowiedziana wcześniej i będzie dotyczyć stron pojawiających się w mobilnych wynikach wyszukiwania. Jeśli można wprost wierzyć słowom Google, to strony, które nie posiadają mobilnych wersji swoich serwisów, stracą swoje dotychczasowe pozycje na rzecz stron, które takie wersje posiadają. Zmiana odbija się szerokim echem w środowisku internetowym i wzbudza wiele domysłów i obaw.

Autor
Bartosz Rybacki
Ocena artykułu
4.50 - (8 głosów)
Twoja kampania SEO zakończy się porażką... jeśli nie skorzystasz z kilku prostych porad
Opublikowano: 08-10-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Sukces! Wszyscy liczymy na znakomite rezultaty naszej kampanii promocyjnej. Widoczne najlepiej już dzisiaj – a jeszcze lepiej wczoraj. Niestety kampania SEO rządzi się swoimi prawami, wymaga podejścia odmiennego niż inne formy promocji - co nei zawsze jest oczywiste (z oczywistych względów) dla Klientów oczekujących szybkich, spektakularnych efektów. Aby lepiej zrozumieć proces pozycjonowania, warto zapamiętać 7 porad do zaplanowania udanej kampanii SEO.

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
4.60 - (10 głosów)
Wyższe pozycje stron działających na HTTPS w Google
Opublikowano: 28-08-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:55 min

A więc stało się – algorytmy Google zaczną lepiej oceniać strony zabezpieczone certyfikatem SSL. Na chwilę obecną ewentualne zmiany dotkną mniej niż 1% wszystkich stron, natomiast w przyszłości siła tego czynnika może zostać zwiększona. Jak się przygotować do zmiany? Czy wprowadzenie HTTPS jest konieczne? Ogłoszona 6 sierpniadecyzja o podwyższeniu rankingu stron działających na zabezpieczonych domenach nie była dla uważnego obserwatora specjalnym zaskoczeniem. Zapraszamy do lektury.

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
3.86 - (7 głosów)
Algorytm Panda a TOP 10 w wynikach organicznych Google
Opublikowano: 07-07-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min

Kolejna iteracja algorytmu Panda wymusza na firmach, prowadzących działalność e-commerce co rusz nowe zmiany. Odpowiednie dostosowanie serwisów przez właścicieli może pozytywnie wpłynąć na ich pozycjonowanie organiczne, a co za tym idzie zwiększenie widoczności w wynikach wyszukiwania. Unikalne treści, a także właściwa zawartość podnosi jakość naszej strony. Co należy zrobić, by górować w rankingu wyszukiwania?

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Czy wiesz, czym jest pozycjonowanie? Video
Opublikowano: 03-07-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 0:25 min

Dla specjalistów w dziedzinie marketingu internetowego odpowiedź na to pytanie jest oczywista. Jak jednak wygląda potoczne rozumienie słowa "pozycjonowanie"? Czy przeciętny użytkownik zdaje sobie sprawę, od czego Google uzależnia kolejność stron, które wyświetla mu w wynikach wyszukiwania? Postanowiliśmy to sprawdzić pytając o zdanie przypadkowo napotkanych mieszkańców Bydgoszczy. Zapraszamy do poznania ich odpowiedzi.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
3.73 - (11 głosów)
Panda 4.0 i PayDay Loans 2.0 – aktualizacje algorytmów Google
Opublikowano: 02-06-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Kilka dni temu Matt Cutts opublikował na swoim profilu na Twitterze informację o aktualizacji algorytmu Panda 4.0. Z różnych źródeł dowiadujemy się, że zespół Google przygotował także aktualizację PayDay Loans 2.0. Połączenie dobrego contentu oraz działań uderzających w spamerskie zapytania – co z tego wyjdzie? Przekonamy się już niedługo!

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
4.50 - (8 głosów)
SEO lokalizowane – najważniejsze narzędzie stacjonarnego biznesu?
Opublikowano: 26-03-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:35 min

Internet od dawna nie służy tylko do komunikacji lub wyszukiwania haseł encyklopedycznych. Użytkownicy coraz częściej korzystają z sieci do załatwiania codziennych spraw. Jeśli chcą umówić się z dentystą, wywołać zdjęcia lub zjeść smaczny obiad, w celu wybrania konkretnej usługi sięgają po wyszukiwarkę. Jest to o tyle prostsze, że w zasięgu jesteśmy na co dzień, chociażby korzystając ze smartfonów czy darmowych punktów WiFi. Warto więc sprawić, aby internauci wśród natłoku firm odnaleźli i wybrali właśnie naszą.

Autor
Michał Grązka
Ocena artykułu
4.22 - (9 głosów)
Responsywne strony - jak stworzyć serwis z myślą o SEO
Opublikowano: 18-03-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 4:20 min

Dzisiejsze technologie są wciąż modernizowane. W zależności od ich możliwości i wymagań, należy odpowiednio przekształcać oprogramowanie i interfejsy - w tym także strony internetowe. Dopasowanie ich do najnowszych standardów przyczyni się do zwiększonego komfortu użytkownika. To natomiast przekłada się na wysokie miejsca w wyszukiwarce. Ostatnim trendem jest Responsive Web Design. Opisujemy ten schemat tworzenia witryn i pokazujemy dlaczego jest istotny ze względów pozycjonowania.

Autor
Michał Grązka
Ocena artykułu
4.29 - (7 głosów)
Firmy w 2014 r. wydadzą ponad 1 mld złotych na SEM!
Opublikowano: 12-03-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min

W 2014 roku o ok. 10-12 punktów procentowych, w porównaniu do ubiegłego roku, wzrosną wydatki na reklamę SEM w Polsce. Dzięki większej skłonności firm do inwestowania w kampanie reklamowe oraz stabilizacji na rynku możliwe jest zwiększenie wydatków przedsiębiorstw na reklamę w wyszukiwarkach. W artykule zamieszczamy link do pełnego raportu Interaktywnie.com.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Strony z nieskończonym przewijaniem – zmora SEO?
Opublikowano: 25-02-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:30 min

Internet stale ewoluuje, a wraz z nim technologie tworzenia stron. Nie tak dawno wszystkie witryny były jedynie statycznymi wizytówkami z niewielką ilością interaktywnych elementów. Dziś, w erze portali społecznościowych, rozbudowanych sklepów i gier przeglądarkowych, niemal wszystko zdaje się możliwe. Należy jednak wziąć pod uwagę, że niektóre z nowinek programistycznych stanowią niemały problem choćby dla robotów wyszukiwarek. Twórcy Google podpowiadają, jak tworzyć popularne „niekończące się” strony w sposób przyjazny wyszukiwarkom.

Autor
Michał Grązka
Ocena artykułu
4.50 - (8 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się