

Jeśli wiesz, co wpisują użytkownicy, by znaleźć usługi i produkty takie, jak te oferowane przez Ciebie – to zupełnie, jakbyś wygrał los na loterii SEO. W tej części poradnika dowiesz się, co to jest keyword research, czym charakteryzują się słowa kluczowe z potencjałem, co to jest long tail, a także jaka jest zależność pomiędzy pragnieniem zakupu kalendarza a długością wpisywanego w wyszukiwarkę Google hasła.

Posiadanie wizytówki na Mapach Google nie tylko ułatwia potencjalnym klientom znalezienie siedziby firmy i wspiera pozycjonowanie witryny. Możliwość zamieszczania w nich wpisów, podobnych do tych znanych z mediów społecznościowych, może służyć zarówno poprawie widoczności marki jak i informowaniu o ważnych wydarzeniach, szczegółach oferty oraz pojawiających się w niej nowościach.

Pingwin, Panda, Koliber... Kofeina a nawet Fred! Zmian w algorytmach Google są setki (a nawet tysiące) każdego roku. Oddajemy na Państwa użytek historię aktualizacji algorytmów wyszukiwarki Google - opartą na znakomitym artykule stworzonym pierwotnie przez firmę Moz. Dowiecie się z niej kiedy jaka zmiana miała miejsce i jakie były jej najważniejsze cechy. Podajemy również linki do artykułów dogłębnie wyjaśniających konkretną zmianę. A wszystko w zwartej, przejrzystej formie!

Na przestrzeni lat wyszukiwarka Google przechodziła wiele zmian, których celem było, przede wszystkim, umożliwienie jej wyświetlania wyników jak najlepiej odpowiadających na zapytania użytkowników. Historia aktualizacji jest ciekawym tematem, ponieważ pozwala zrozumieć kierunek zachodzących zmian. Cykl artykułów rozpoczniemy omawiając pierwsze update’y, które otrzymały swoje nazwy.




Udział Google w światowym rynku wyszukiwarek według dużej liczby badań wynosi nawet ponad 90%. Czy jest jakaś alternatywa dla usług tego monopolisty? Ile mamy innych wyszukiwarek i czym się wyróżniają? Jakie trendy przeważają w Polsce, a jakie na świecie? Czy Google w przyszłości jeszcze bardziej przejmie ten rynek? Te i wiele innych informacji znajdziesz w tym artykule.


