Wyższy standard skuteczności
Blog

Pozycjonowanie

Wybierz dziedzinę
Co to jest pozycjonowanie stron internetowych - Ster na SEO
Opublikowano: 15-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 17:15 min
Nie można zacząć stawiać pierwszych kroków w świecie wyszukiwarki Google, nie wiedząc co to jest pozycjonowanie. Nasz pierwszy tekst w ramach Steru na SEO wyjaśnia właśnie to zagadnienie. Ale nie tylko! Wskazujemy również udział Google w rynku światowym i polskim (spoiler alert: Google rządzi), krótko wyjaśniamy elementy SERP i podajemy sporo innych ciekawostek. Jeśli nie wiesz gdzie zacząć naukę o SEO - zacznij tutaj!
Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
4.67 - (6 głosów)
Ster na SEO - Twój kompletny poradnik SEO
Opublikowano: 15-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 5:35 min
Pozycjonowanie stron internetowych... trudny orzech do zgryzienia! Szczególnie, jeśli dopiero zaczynamy swoją przygodę z arkanami wyszukiwarki Google. Ale w końcu jest pomoc, na którą czekaliście! Oto przedstawiamy nasz jedyny w swoim rodzaju poradnik pozycjonowania: Ster na SEO! W jednym miejscu znajdziesz kompletną wiedzę na temat podstaw pozycjonowania, SEO lokalnego, spraw luźniej powiązanych z pozycjonowaniem, a także SEO Copywritingu. Przyjemnego czytania!
Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (10 głosów)
Czym jest TF*IDF i jak wpływa na pozycjonowanie strony - Ster na SEO
Opublikowano: 15-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 12:25 min

Jednym z głównych sposobów optymalizacji witryny internetowej pod kątem pozycjonowania jest tekst z odpowiednim nasyceniem fraz. Dzięki TF*IDF możemy porównać częstotliwość występowania wyrażenia z wybranym zbiorem dokumentów. Pozwala to skorygować nasycenie oraz zwiększyć tematyczność tekstu, co może mieć znaczny wpływ na uzyskanie wysokiej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania.

Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Słownik SEO - pozycjonowanie bez trudnych pojęć - Ster na SEO
Opublikowano: 21-02-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min
Czy wiecie czym różni się Manual Penalty od Algorithmic Penalty? Jak może być powszechnie określany robot indeksujący Google? Kim są Google search quality raters? Na te inne pytania znajdziesz odpowiedzi w naszym słowniku SEO. Regularnie poszerzamy go o nowe pojęcia, żeby przybliżyć Wam tematykę optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych w wyszukiwarkach.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
4.64 - (22 głosy)
Jak szybko pisać na bloga firmowego?
Opublikowano: 24-01-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:45 min

Prowadzenie bloga pomaga przedsiębiorstwu zaistnieć w Internecie, bardzo dobrze wpływa na pozycjonowanie i pozwala dotrzeć do nowych odbiorców. Niestety dla wielu osób jest to bardzo trudne oraz czasochłonne zadanie. Jeśli zaliczasz się do tej grupy, z pomocą przyjdzie Ci poniższy tekst, zawierający wskazówki, dzięki którym zaczniesz pisać atrakcyjne teksty w możliwie krótkim czasie.

Autor
Bartosz Ławrynkowicz
Ocena artykułu
4.20 - (10 głosów)
Jak pisać dla internautów, by czytało im się szybko, lekko i łatwo
Opublikowano: 02-01-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min
Skanowanie wzrokiem to coraz częstszy sposób „czytania” tekstów w Internecie - i trudno się dziwić, w sieci panuje pośpiech, a sam widok długiego tekstu zniechęca do lektury. Istnieją metody na przyciągnięcie czytelnika do treści. Wystarczy sprawne formatowanie i wzbogacanie tekstu o interesujące materiały, by użytkownik został na naszej stronie dłużej, niż wymaga to przescrollowanie artykułu.
Autor
Michalina Grzegorzewska
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Co to jest bounce rate i jak sobie z nim radzić?
Opublikowano: 10-12-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:10 min
Współczynnik odrzuceń Twojej witryny jest alarmująco wysoki i nie masz pomysłu, co z tym zrobić? Wiemy, co może odstraszać Twoich użytkowników – problem tkwi zwykle w optymalizacji strony lub w nieprzejrzystych treściach, jakie się na niej znajdują. Nie załamuj rąk i sprawdź, jak poprawić wrażenie, jakie wywierasz na swoich potencjalnych klientach.
Autor
Michalina Grzegorzewska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Pozycjonowanie wizytówki w Google Maps – poradnik Ster na SEO
Opublikowano: 30-11-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 8:35 min
Coraz więcej właścicieli firm zdaje sobie sprawę z potencjału, jaki tkwi w wizytówkach na Mapach Google. Jak je jednak pozycjonować, aby zyskać najwięcej? Sprawa oczywiście nie jest wcale taka prosta i (tak jak w tradycyjnym SEO) wymaga czasu, cierpliwości... i wiedzy! I właśnie fragmentem tej wiedzy dzielimy się w najnowszym poradniku na naszym blogu o pozycjonowaniu.
Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
4.13 - (15 głosów)
Dlaczego nie działa mapa na stronie, czyli po co klucz API? - Ster na SEO
Opublikowano: 27-11-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 26:40 min

11 czerwca 2018 roku przyniósł wielkie zmiany w Google Maps Platform. To właśnie po tym dniu właściciele witryn zaczęli zastanawiać się dlaczego nie działa mapa na stronie. Poszukując informacji musieli zrozumieć czym jest i po co istnieje klucz API, a także w jaki sposób go prawidłowo wykorzystać. My postanowiliśmy odpowiedzieć na te, jak i wiele innych pytań w przystępny sposób. Zachęcamy do lektury!

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Dlaczego Twój content marketing nie działa?
Opublikowano: 13-11-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:15 min

Pisać każdy może, trochę lepiej lub trochę gorzej... Owszem, nikomu tego prawa nie chcemy odbierać. Jednak w przypadku content marketingu nie wystarczy lekkie pióro i lektura artykułów przygotowanych przez specjalistów. Myślisz, że wiesz, o co chodzi w content marketingu, a mimo wszystko widzisz, że nie przynosi on u Ciebie efektów? Prawdopodobnie popełniasz któryś z podstawowych błędów.

Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Ktoś inny zweryfikował moją firmę na Mapach Google - Ster na SEO
Opublikowano: 07-11-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 8:55 min

Posiadanie wizytówki na Mapach Google to już podstawa, o którą powinien zadbać każdy właściciel przedsiębiorstwa. Jednak co zrobić, gdy wpis istnieje na Mapach Google, a my nie posiadamy do niego dostępu? W tym artykule przystępnie opisujemy w jaki sposób można krok po kroku wykonać proces odzyskiwania własności - zarówno w przypadku firm działających na określonym obszarze, jak i tych z tradycyjną siedzibą.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Szkielet tekstu SEO - o pisaniu (nie tylko) na strony produktów
Opublikowano: 06-11-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:55 min

Uniwersalny sposób na stworzenie treści dla każdej branży i na każdą stronę? Nie, to nie chwyt marketingowy, a faktyczna metoda ułatwiająca pisanie na strony i podstrony. Korzystając ze szkieletowej metafory wyjaśniamy, jak skonstruować tekst na podstawie produktu i oczekiwań klienta, jak wypełnić go treścią, a wreszcie – jak używać słów kluczowych.

Autor
Michalina Grzegorzewska
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się