61 655 95 55
Wyższy standard skuteczności
Blog

Pozycjonowanie

Wybierz dziedzinę
Rozbudowujesz bloga firmowego? Uważaj na kanibalizację fraz!
Opublikowano: 17-02-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 6:00 min

Środowisko internetowe doskonale nadaje się do publikowania treści, których każdego dnia powstają tysiące, jeśli nie miliony. Przy tak dużej konkurencyjności może kusić powielenie pewnych działań dla osiągnięcia konkretnych efektów. Kanibalizacja słów kluczowych nie jest jednak dobrym pomysłem, gdy myślisz o rozbudowie serwisu w korzystny dla niego sposób. Jakie zagrożenie niesie to zjawisko? Czy można go uniknąć?

Autor
Bartosz
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Sprzedajemy w sieci, czyli słów kilka o pozycjonowaniu sklepu internetowego
Opublikowano: 18-01-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 5:45 min

Branża e-commerce przeżywa rozkwit. Zanim jednak ruszymy z działalnością online, należy zadbać o odpowiednie przygotowanie strony sklepu internetowego. Na co warto zwrócić szczególną uwagę? Jak uniknąć potencjalnych zagrożeń i „nie podpaść” użytkownikom ani algorytmom Google? Odpowiedź na te pytania znajdziecie w naszym artykule.

Autor
Michalina
Ocena artykułu
4.38 - (8 głosów)
Algorytmiczne podsumowanie roku 2021
Opublikowano: 11-01-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 4:45 min

Czy Google zmienił coś w algorytmach? No pewnie! Liczba aktualizacji rośnie i miniony – 2021 – rok był świetnym przykładem tego, jak wiele zmian pojawiło się odnośnie do wyszukiwarki internetowej. To sprawia, że specjaliści z zakresu pozycjonowania stron internetowych muszą stale monitorować środowisko Google. Jakie ważniejsze zmiany okiem ekspertów SEO zaszły w ciągu ostatnich miesięcy? O tym przeczytasz w artykule!

Autor
Bartłomiej Żydkiewicz
Ocena artykułu
4.83 - (6 głosów)
Case study ze współpracy z marką Rehból
Opublikowano: 22-11-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 6:15 min

Stworzona od podstaw strona internetowa – z nowoczesnym designem, intuicyjną nawigacją i użytecznymi funkcjonalnościami – była fundamentem do przygotowania dla naszego klienta, zajmującego się terapią manualną, przestrzeni w sieci. Z uwagi na specyfikę branży nasza strategia pozycjonowania uwzględniała oprócz zmian UI/UX także częściowo działania contentowe.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
3.60 - (5 głosów)
W świecie zakazów i ograniczeń reklamy – czyli pozycjonowanie pełne wyzwań
Opublikowano: 09-11-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 5:30 min

Lekarze, prawnicy, producenci suplementów diety, farmaceuci, weterynarze, właściciele sklepów z alkoholem czy wyrobami tytoniowymi – co ich łączy? Otóż, są to przedstawiciele branż objętych ograniczeniami, a nawet zakazem reklamy. Czy to oznacza, że nie mają szans na promocję swojej działalności w sieci? I co z pozycjonowaniem w takich przypadkach?

Autor
Michalina
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Google zmienia sposób wyświetlania tytułów – rewolucja czy ewolucja?
Opublikowano: 07-10-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 5:00 min

Google przyzwyczaił nas już do zmian, co nie znaczy, że należy tracić czujność. Każdą zapowiedź nowości ze strony Google warto uważnie śledzić. Na tym tle w ostatnim czasie dość mocno wybiła się informacja o aktualizacji metody wyświetlania tytułów stron. Co tak naprawdę zmienia się w znacznikach title? Czy ta zmiana wpływa na pozycjonowanie?  Tematowi przyjrzał się nasz ekspert SEO.

Autor
Bartłomiej Żydkiewicz
Ocena artykułu
5.00 - (10 głosów)
Case Study ze współpracy z Funduszem Odszkodowań Komunikacyjnych
Opublikowano: 19-08-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 5:30 min

Wzrost kliknięć o 303%, zoptymalizowane ponad 140 tys. znaków - to tylko niektóre z wyników osiągniętych dzięki pozycjonowaniu strony internetowej dla naszego Klienta z branży odszkodowań.  Bazując na wiedzy, doświadczeniu i technologii opracowaliśmy strategię SEO, dopasowaną do możliwości i potrzeb witryny oraz spójną z celem biznesowym naszego Klienta.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
4.25 - (16 głosów)
Wsparcie serwisów internetowych w obliczu zmian algorytmów Google
Opublikowano: 16-06-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 4:15 min

Od dłuższego czasu oswajaliśmy się z myślą, że w  2021 Google wprowadzi aktualizację swojego algorytmu. Nastał wreszcie czerwiec, czyli miesiąc, w którym zapowiadana i przekładana zmiana pod nazwą Page Experience zacznie być wdrażana. To dobra okazja do pokazania Wam od kulis naszych działań, jakie podejmujemy w zmiennym środowisku Google.

Autor
Magda Drajkowska
Ocena artykułu
4.43 - (7 głosów)
Page Experience - nowy czynnik rankingowy Google?
Opublikowano: 16-06-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 4:15 min
Google oficjalnie ogłosiło zamiar wdrożenia aktualizacji w wyszukiwarce pod nazwą Page Experience Update. Jak przygotować się do nadchodzącej aktualizacji algorytmu? Kiedy nastąpi wdrożenie i co odgrywa najistotniejszą rolę w tej zmianie? W tym artykule omówimy najistotniejsze elementy Page Experience. Przygotuj się do aktualizacji jeszcze przed jej wdrożeniem.
Autor
Pozycjoner Sunrise
Ocena artykułu
4.60 - (10 głosów)
Keyword research w praktyce - jak sprawdzić słowa kluczowe i dobrze je wykorzystać - Ster na SEO
Opublikowano: 16-12-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 17:25 min

W praktyce keyword research składa się z dwóch elementów: gromadzenia oraz sprawdzania słów kluczowych. Jeśli zastanawiasz się czym tak właściwie jest i jak dokładnie go przeprowadzić, to świetnie się składa!  W dzisiejszym artykule wyjaśniamy, jak powinien wyglądać każdy z tych etapów oraz co zrobić, by znaleźć najlepsze frazy. Jeśli jesteś ciekaw  zapraszamy do lektury!

Autor
Michalina Grzegorzewska
Ocena artykułu
4.00 - (8 głosów)
SEO copywriting – definicja i podstawy - Ster na SEO
Opublikowano: 09-12-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 11:25 min

W poniższym artykule wyjaśnione zostaną pojęcia, takie jak copywriting, SEO copywriting, czy webwriting.  Dowiemy się także, co łączy je z content marketingiem. Pokrótce przedstawiona zostanie również ewolucja SEO copywritingu na przestrzeni lat. Dzięki temu będziemy w stanie odpowiedzieć sobie na pytanie - czemu tworzenie atrakcyjnych, unikalnych treści na strony internetowe jest obecnie koniecznością?

Autor
Witold Regulski
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Użyteczność w SEO Copywritingu - Ster na SEO
Opublikowano: 25-11-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 7:05 min
Nawet najlepszy tekst, napisany pięknym językiem i nienaganny pod względem stylistycznym, a także zawierający również słowa kluczowe w przypadku braku niezbędnej warstwy merytorycznej nie będzie pożyteczny dla odbiorcy. Temu służy właśnie użyteczność w SEO Copywritingu, która powinna być jedną z najważniejszych cech każdej treści przeznaczonej dla użytkownika strony.
Autor
Wojciech Dolata
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Zadaj pytanie ekspertowi
 
Administratorem danych osobowych jest Sunrise System sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Poznaniu. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty.
Polityka Prywatności Sunrise System
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się