Wyższy standard skuteczności
Blog

Pozycjonowanie

Wybierz dziedzinę
Silver tsunami wyzwaniem dla content marketingu
Opublikowano: 16-01-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:55 min
Styczeń to miesiąc naszych ukochanych seniorów. Dla tych, którzy zapomnieli, przypominamy - już niedługo Dzień Babci i Dzień Dziadka! To nie tylko doskonała chwila, by pokazać im, że ich kochamy i o nich pamiętamy. To także okazja, żeby zastanowić się nad tym, jaki tak naprawdę jest współczesny senior i jakie wyzwania stawia on przed marketingiem w sieci.
Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
5.00 - (10 głosów)
Nota 10/10! Nowy algorytm NIMA oceni Twoje zdjęcia
Opublikowano: 10-01-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 3:45 min
Panda, Koliber, Gołąb… algorytmy Google od lat dbają o to, aby treści dostępne w sieci posiadały jak najlepszą jakość. Czas zatroszczyć się o pozostałe elementy Twojego contentu. Internetowy gigant wypuścił w świat nowy algorytm odpowiedzialny za estetyczną ocenę zdjęć. Dzięki niemu dowiesz się m.in., czy fotografie na blogu lub stronie internetowej spodobają się Twoim użytkownikom.
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Meta tag description – więcej znaczy lepiej?
Opublikowano: 09-01-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:20 min
Z pewnością zauważyliście, że od pewnego czasu wyniki wyszukiwania w Google wyświetlają dłuższe meta description lub fragmenty treści w wynikach wyszukiwania. W dzisiejszym artykule przyjrzymy się temu trendowi. Zastanowimy się czy warto wydłużać liczbę znaków w opisach oraz odpowiemy na pytanie jak pisać dobre meta tagi description, aby skutecznie poprawić klikalność wyników?
Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Jaki content pozyskuje linki?
Opublikowano: 28-12-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:30 min

Czy istnieje sposób na budowanie zaplecza linkowego, który jest zgodny z założeniami Google oraz może wpłynąć pozytywnie na widoczność naszej strony? Jak najbardziej! Wystarczy, że skupisz się na treściach, które publikujesz na swojej stronie internetowej. Zobacz dlaczego warto stawiać na atrakcyjny i wartościowy content oraz w jaki sposób go tworzyć.

Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
4.80 - (5 głosów)
8 najczęstszych błędów w lokalnym SEO
Opublikowano: 22-12-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 8:25 min
Firmy działające na określonym obszarze, chcąc pozycjonować swoją stronę internetową mają szerokie pole do popisu przy obmyślaniu strategii SEO. Niestety wciąż wiele z nich popełnia, mniej lub bardziej świadomie, wiele błędów, które tylko pozornie przynoszą korzyści. Jakich działań należy wystrzegać się, jeśli interesuje nas pozycjonowanie lokalne?
Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Content marketing (nie tylko) od święta
Opublikowano: 12-12-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:35 min

Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta… Gdy podczas bloków reklamowych w telewizji nieustannie przejeżdżają słynne ciężarówki Coca-Coli, oznacza to, że to już ostatni dzwonek na rozpoczęcie świątecznych działań marketingowych. Dlatego zajrzyj do naszego artykułu i zobacz, dlaczego warto zainwestować w naprawdę dobry content marketing na świętaBożego Narodzenia!

Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Co wpływa na twój ranking?
Opublikowano: 11-12-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:35 min

Na pozycjonowanie strony w internecie wpływa bardzo wiele czynników rankingowych Google. Waga i znaczenie poszczególnych czynników są oczywiście zmienne. Niemniej analitycy SEO pracujący nad trendami dla webmasterów wyodrębniają kilka wskaźników, które najbardziej oddziałują na pozycję strony w wynikach wyszukiwania. W dzisiejszym artykule przybliżymy trzy: content, linki oraz RankBrain.

Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Co z tym indeksem mobile first? 12+ kluczowych informacji
Opublikowano: 29-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:45 min
Już od nieco ponad roku wnikliwie sprawdzamy wszelkie informacje dotyczące powolutku wprowadzanego (i na bieżąco testowanego) indeksu mobile first - czyli nowego indeksu, w którym to mobilna wersja strony będzie decydować o pozycji w rankingu wyszukiwarki Google. Na jakim etapie są prace? Na co zwrócić uwagę z punktu widzenia pozycjonowania? Zebraliśmy w jednym miejscu najważniejsze informacje dotyczące tej kluczowej zmiany w Google.
Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
4.50 - (8 głosów)
Marketing generacyjny - co go łączy z tworzeniem tekstów na strony www?
Opublikowano: 23-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:25 min
W sieci zarejestrowane są miliony stron internetowych. Istnieje wiele algorytmów, według których należy działać, aby nasza domena uzyskała wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Ważna zasada mówi o tym, że treści przyjazne użytkownikowi są dobre również dla wyszukiwarek. Jednym z czynników, warunkujących pozytywne doświadczenie odbiorcy, jest marketing generacyjny. Jak więc tworzyć treści, dostosowane do internautów w różnym wieku?
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Zwiedzając SERP - anatomia wyników wyszukiwania
Opublikowano: 14-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 7:45 min

Przygotujcie się na sprawdzenie każdego zakątka wyników wyszukiwania. Wbrew pozorom kryją one wiele ciekawych elementów, dzięki którym odnalezienie informacji jest proste i przyjemne. Nie zapominamy również o pozycjonowaniu - wskazujemy jak powinien wyglądać przejrzysty, budzący zaufanie wynik. Ponadto dowiecie się takich zaskakujących informacji, jak ile śpi kot w ciągu dnia. Rozpoczynamy zwiedzanie SERP!

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Marzysz o prowadzeniu bloga? Zaprzyjaźnij się z SEO!
Opublikowano: 13-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 6:20 min
Podjąłeś decyzję – zakładasz bloga! Przelewasz multum myśli na elektroniczny papier, dzielisz się z innymi i czekasz na reakcje. Gdy te się nie pojawiają, wpadasz w przygnębienie i zarzucasz prace nad blogiem. Popełniasz błąd! Wystarczy poświęcić nieco czasu na przygotowanie się do publikacji wpisu, aby uzyskać pożądany efekt. Jak to zrobić? Wystarczy mieć dobry plan.
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
5 cech nowoczesnego konsumenta - użytkownika
Opublikowano: 07-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 7:05 min

"Obrażalski", niecierpliwy, oczekujący wyczerpującej odpowiedzi na swoje potrzeby tu i teraz. Taki jest nowoczesny konsument i dla takiego konsumenta powinniśmy tworzyć swoje strony internetowe. W rezultacie również pozycjonowanie, jak i cała nasza promocja online (i offline), powinna być prowadzona na szerszą skalę. Jak nie pogubić się w wymaganiach użytkownika A.D. 2018?

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się