Wyższy standard skuteczności
Blog

Pozycjonowanie

Wybierz dziedzinę
Nowość na Facebooku – czy lokalne wyszukiwanie będzie konkurencją dla Google?
Opublikowano: 26-06-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:15 min

Funkcja lokalnego wyszukiwania, wprowadzona ostatnio przez Facebooka, ma ułatwić użytkownikom poszukiwanie restauracji, sklepów czy innych firm w okolicy. Wskazuje dystans dzielący internautę od lokalu, czy opinie o nim. Czy jednak rozszerzenie to stanie się poważną konkurencją dla najpopularniejszej wyszukiwarki w sieci – Google? Czy niedługo będziemy pozycjonować również fanpage firmy na Facebooku?

Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Strona internetowa w Google Moja Firma. Czy warto?
Opublikowano: 23-06-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:55 min

Uważasz, że tworzenie stron internetowych to zbyt duży wydatek dla Twojej firmy (przynajmniej na tę chwilę)? A może po prostu wystarczyłaby Ci prosta, wizytówkowa strona? Jeśli na któreś z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco, nowe narzędzie od Google jest właśnie dla Ciebie! Przedstawiamy sposób tworzenia witryn w usłudze Google Moja Firma, a także największe wady i zalety rozwiązania - sam zdecyduj, czy się opłaca!

Autor
Marta Ciechomska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Historia aktualizacji algorytmów wyszukiwarki Google
Opublikowano: 06-06-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 52:45 min

Pingwin, Panda, Koliber... Kofeina a nawet Fred! Zmian w algorytmach Google są setki (a nawet tysiące) każdego roku. Oddajemy na Państwa użytek historię aktualizacji algorytmów wyszukiwarki Google - opartą na znakomitym artykule stworzonym pierwotnie przez firmę Moz. Dowiecie się z niej kiedy jaka zmiana miała miejsce i jakie były jej najważniejsze cechy. Podajemy również linki do artykułów dogłębnie wyjaśniających konkretną zmianę. A wszystko w zwartej, przejrzystej formie!

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Nastaw się na zmiany, czyli co jest teraz na topie w pozycjonowaniu?
Opublikowano: 02-06-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:15 min

Google robi wszystko, co w jego mocy, by jak najlepiej odpowiadać na oczekiwania użytkowników. Właśnie dlatego non stop wprowadza do swoich algorytmów tysiące zmian oraz kładzie nacisk na coraz to inne czynniki. Dzisiaj na przykład ważne staje się to, by witryna była zoptymalizowana pod kątem urządzeń mobilnych oraz posiadała w widocznym miejscu dane kontaktowe firmy. Czego jeszcze warto dopilnować, tworząc swoją witrynę internetową?

Autor
Maja Ledzińska
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Czy jesteś lepszy niż konkurencja? 3 rzeczy, które musisz sprawdzić porównując strony
Opublikowano: 23-05-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:20 min

Wciąż bezskutecznie próbujesz poprawić ranking Twojej strony internetowej? Wiesz, że spełniasz wytyczne dla webmasterów, jednak uzyskanie pozycji w Top10 na wybrane słowa kluczowe pozostaje poza Twoim zasięgiem i nie możesz znaleźć przyczyny? Koniecznie sprawdź, czy Twoja witryna jest lepsza od serwisów konkurencji! Być może Twój serwis może być jeszcze lepszy!

Autor
Marta Ciechomska
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Jak stworzyć stronę „O nas”, która nie będzie nudna?
Opublikowano: 09-05-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:15 min

Strona internetowa każdej firmy pełni funkcję jej swoistej wizytówki oraz w znacznym stopniu stanowi wsparcie prowadzonych przez nią działań marketingowych, również związanych z pozycjonowaniem. Właśnie dlatego tak ważne jest poświęcenie jej wystarczającej ilości uwagi – bardzo często na jej podstawie firma jest oceniana przez Klientów. W kontekście strony internetowej jako całości istotna okazuje się zakładka „O nas”, którą wbrew pozorom czyta wielu internautów. Dzisiaj podpowiemy, na co zwrócić uwagę przy jej tworzeniu.

Autor
Maja Ledzińska
Ocena artykułu
4.89 - (9 głosów)
Fake newsy – koniec fałszywych informacji w Google?
Opublikowano: 27-04-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min

Fałszywe, nieprawdziwe informacje w Google (np. w autouzupełnianiu) były w ostatnim czasie małą plagą. W Stanach Zjednoczonych, wg niektórych obserwatorów, mogły nawet zmienić wynik ostatnich wyborów prezydenckich. Wyszukiwarka nie pozostała jednak bierna i przygotowała swoją odpowiedź: projekt o kryptonimie "Sowa", który ma zwalczać "fake newsy" w wynikach wyszukiwania.

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Pozycjonowanie lokalne – SEO skupione na Twojej okolicy
Opublikowano: 06-04-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 6:00 min

Prawie połowa wszystkich wyszukiwań w Google to zapytania lokalne. Ty także pewnie nie raz siadałeś przed komputerem lub sięgałeś po telefon, żeby znaleźć najbliższy sklep, restaurację, lekarza, czy jakąś firmę usługową. To samo robią Twoi Klienci, jeśli oferujesz usługi/produkty okolicznym mieszkańcom. Jak działa, czym jest i przede wszystkim, jak może pomóc Ci pozycjonowanie lokalne?

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Ktoś inny zweryfikował Twoją firmę? – Automatyzacja procesu odzyskiwania własności wizytówek w Google Moja Firma
Opublikowano: 28-03-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:55 min

Chcesz pozycjonować swoją stronę lokalnie, lecz nie wiesz, kto zweryfikował wizytówkę Twojej firmy na Mapach Google. Chciałbyś odzyskać do niej dostęp, ale słyszałeś, że to trudny i żmudny proces? Gigant z Mountain View wyciąga rękę do przedsiębiorców, którzy chcą odzyskać możliwość zarządzania wpisem w Google Moja Firma. Jak wygląda i co zmieniło się w procesie odzyskiwania zweryfikowanych wizytówek?

Autor
Marta Ciechomska
Ocena artykułu
4.29 - (7 głosów)
Przewodnik po Google Moja Firma 2.0
Opublikowano: 09-03-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 9:45 min

Chcesz promować się lokalnie? Chciałbyś założyć wizytówkę swojej firmy na Mapach Google, ale nie wiesz od czego zacząć? Koniecznie zapoznaj się z najnowszą wersją naszego Przewodnika Po Google Moja Firma! Na nowo przedstawiamy narzędzie umożliwiające prezentację firmy w wyszukiwarce Google, na Mapach oraz w serwisie Google+, które przeszło w ostatnim czasie spore zmiany. Skutecznie zarządzaj promocją swojej firmy w wynikach lokalnych!

Autor
Marta Ciechomska
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
31 marca 2017 – zamknięcie Google Map Makera
Opublikowano: 06-03-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

Breaking news!!! Towarzyszył wielu użytkownikom Map Google od 2008r. Teraz kreator Map na dobre znika z listy produktów giganta z Mountain View, o czym Google poinformowało już kilka miesięcy temu, a w czwartek wieczorem potwierdziło dokładną datę wycofania narzędzia. Co stanie się jednak z możliwością edycji map? Czy użytkownicy Google Map Makera dostaną nowe narzędzie, dzięki któremu dalej będą mogli współtworzyć Mapy Google?

Autor
Marta Ciechomska
Ocena artykułu
4.50 - (6 głosów)
8 porad SEO Copywritera
Opublikowano: 28-02-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:00 min
Budzisz się rano, robisz kawę, a na słoiku: „content”… otwierasz gazetę, a tam: „content”… jedziesz autobusem, wyglądasz przez okno, tam billboard a na nim: „content”… otwierasz książkę, a tam… no, już chyba wiadomo do czego zmierzam: content jest dosłownie wszędzie. Dlaczego miałoby być inaczej w  pozycjonowaniu? Jak w takim razie pisać, żeby zainteresować? Jak nie zanudzić i nie zniechęcić czytelnika?
Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się