
Godziny pieczołowicie spędzone nad tworzeniem treści strony, a następnie nad jej pozycjonowaniem mogą zostać bezpowrotnie stracone przez jeden fałszywy ruch. Zdarza się, iż mimo wszystkich zabiegów i najlepszych chęci strona zostaje wyrzucona z Google. Usunięcie serwisu z wyszukiwarki jest reakcją obronną na nieuczciwe metody pozycjonowania. Aby ustrzec się przed tym, warto znać i przestrzegać zasad, które uchronią przed wyeliminowaniem strony z publicznej przestrzeni.

W prehistorii stron WWW jedynym akceptowanym i rozpoznawanym przez wyszukiwarki typem plików był HTML. A jednak wraz z rozwojem różnych standardów, opracowywanych przez niezależnych od siebie deweloperów, pojawiła się konieczność wyszukiwania także w innych typach dokumentów, takich jak formaty Acrobat Readera - .pdf, czy Microsoft Worda - .doc i .rtf.

Dlaczego firmy emigrują do Sieci? Z jednej prostej przyczyny: komunikacja internetowa to najwygodniejszy sposób porozumiewania się z rynkiem. Wygodny przede wszystkim dla internautów, którzy poszukiwania hydraulika rozpoczynają od wstukania pewnej frazy do wyszukiwarki (nawet jeśli hydraulik mieszka po drugiej stronie ulicy). A pozycjonowanie dokładnie odpowiada na potrzeby takich firm.


Portale społecznościowe stają się coraz powszechniejsze. Coraz trudniej jest znaleźć osoby, które nie posiadają profilu w żadnym z najpopularniejszych serwisów. I trudno się dziwić! Możliwości, jakie dają sieci społecznościowe są ogromne! Jak jednak zapanować nad wszystkimi swoimi profilami? Google może mieć na to odpowiedź - narzędzie nazwane Friend Connect. Co dokładnie robi?






