Wyższy standard skuteczności
Blog

Pozycjonowanie

Wybierz dziedzinę
Nocleg znajdziesz w Sieci
Opublikowano: 10-12-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:45 min
Znaczna część osób podróżujących do innych miast, czy krajków, polega na wyszukiwarce szukając informacji o hotelach i miejscach noclegowych. Bardzo nieliczna grupa osób polega tylko na poleceniach swoich znajomych, czy też na zwykłym szczęściu. Nieobecność w wynikach wyszukiwania to więc poważny problem, szczególnie w branży hotelarskiej, który pomaga rozwiązać pozycjonowanie stron internetowych.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Nadpisywanie - strzał do własnej SEO bramki
Opublikowano: 28-11-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min
Wiele godzin ciężkiej pracy, analiz, optymalizacji, poprawek, ciągłych zmian i śledzenia algorytmów wyszukiwarki - wszystko to może zostać zniweczone w kilka minut. Wystarczy, że administrator, właściciel strony nadpisze zmiany wprowadzone przez pozycjonera. I już - cały trud włożony w osiągnięcie wysokich pozycji został zniweczony! Nie dopuść do tego - monitoruj zmiany wprowadzane w kodzie Twojej strony.
Autor
Bartosz Rybacki
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Farma serwerów Google w Austrii
Opublikowano: 25-11-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:40 min
Wyszukiwarka Google to niezwykle skomplikowany mechanizm, opierający się nie tylko na zaawansowanych algorytmach, ale również na bardzo rozbudowanej infrastrukturze. "Farmy serwerów" to specjalne miejsca, w którym Google trzyma komputery przeznaczone do zbierania danych i ich przetwarzania w celu jak najszybszego i jak najprecyzyjniejszego wyświetlenia wyników wyszukiwania użytkownikom z całego świata.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Wolnoć Tomku w Internecie
Opublikowano: 20-11-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:30 min
Czy jesteśmy jeszcze w stanie wyobrazić sobie życie bez wyszukiwarki Google? Niestety są takie miejsca na świecie, gdzie dostęp do tej (i innych) wyszukiwarek jest mocno ograniczony, a czasem nawet niemożliwy. W rezultacie choćby rozwój ecommerce jest mocno zahamowany. To pokazuje jednak, jak dużą siłę ma Google i inne wyszukiwarki internetowe i jak ważna jest obecność w tych mediach.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Jak my to robimy - pozycjonowanie w Sunrise System
Opublikowano: 28-10-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:55 min
Praca nad optymalizacją strony pod kątem wymagań wyszukiwarek internetowych jest... bardzo zróżnicowana i wymaga ciągłych analiz i poprawek. W końcu algorytmy Google ciągle się zmieniają, a z nimi wyniki wyszukiwania. Jak pracują pozycjonerzy w Sunrise System? W jaki sposób osiągamy top 10 wyników organicznych? Wszystkich metod zdradzić nie możemy, ale z chęcią przekazujemy kilka praktycznych informacji.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
3.00 - (2 głosy)
Pozycjonowanie - gdy klient nie dzwoni
Opublikowano: 16-10-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:25 min
Klienci przenoszą się do internetu. To fakt. Coraz częściej nie tylko szukamy informacji w wyszukiwarce, ale również chętniej robimy zakupy. Oszczędzamy w ten sposób czas, możemy "na spokojnie" przejrzeć i porównać wszystkie oferty, wybierając tę, która nam najbardziej odpowiada. I oczywiście korzystamy w tym celu z Google!
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Trylion unikalnych adresów w Internecie. I będzie więcej.
Opublikowano: 10-10-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min
Liczba unikalnych adresów internetowych stale rośnie. Google podjął się ostatnio policzenia ich wszystkich - a wynik jest bardzo imponujący. Wg szacunków obecnie w Sieci jest około tryliona różnych stron internetowych! I z takiego gąszczu wyszukiwarka wybiera te kilka, kilkadziesiąt wyników najlepiej odpowiadających oczekiwaniom użytkowników. Jak się wyróżnić? Pozycjonowanie podsuwa kilka pomysłów.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Premiowanie nowości w wynikach wyszukiwania
Opublikowano: 30-09-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min
Czy zupełnie nowe witryny mają szansę na zdobycie wysokich pozycji w Google? Jak najbardziej! W branży pozycjonowania mówi się nawet o tym, że istnieje specjalny algorytm, czynnik rankingowy, który przez pewien czas daje specjalny bonus nowym witrynom. Ma on na celu pomóc tym najświeższym ze stron wybić się na tle konkurencji - a jednocześnie być może zoferować użytkownikom lepsze wyniki wyszukiwania.
Autor
Bartosz Rybacki
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Bądź unikatowy i nie twórz duplikatów treści
Opublikowano: 24-09-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:25 min
Nie oszukujmy się - często szukamy drogi na skróty. Niestety w pozycjonowaniu może to przynieść skutek odwrotny do zamierzonego: zamiast wysokich pozycji możemy zniknąć w odmętach piątej i dalszych podstron wyników wyszukiwania. Kopiowanie treści ze stron konkurencji nie jest więc dobrym pomysłem. Koniecznie należy tworzyć treści użyteczne, fachowe, informacyjne - zgodnie z zasadami SEO Copywritingu.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Marketing po europejsku to SEO i marketing online
Opublikowano: 23-09-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min
Europejsy specjaliści od marketingu nie mają złudzeń - sfera online to przyszłość reklamy. Dowodzą tego zwiększone (i co roku większe) wydatki na różne formy reklamy w Sieci. Jednocześnie wyraźnie spadają wydatki na bardziej tradycyjne formy promocji, a więc reklamy w gazetach, radiu i telewizji. Skąd ta zmiana? Co najbardziej przemawia do marketerów w przypadku m.in. pozycjonowania?
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Słowo cenniejsze niż złoto, szczególnie w pozycjonowaniu
Opublikowano: 22-09-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min
Google jest wyszukiwarką tekstową, a co za tym idzie: bazuje przede wszystkim na warstwie tekstowej stron internetowych. Więc słowo w pozycjonowaniu ma ogromną moc! Bez dobrych, użytecznych tekstów, które jednocześnie będą odpowiednio nasycone frazami kluczowymi, osiągnięcie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania jest bardzo trudne.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Mocno przesadzone pogłoski o rewolucji w pozycjonowaniu
Opublikowano: 10-09-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:15 min

W ostatnim czasie powstały dwie nowe wyszukiwarki: Cuil i SearchCloud. Chociaż Google ogłosiło okrągły bilion zaindeksowanych stron, co jest dowodem niekwestionowanej hegemonii tej wyszukiwarki na globalnym rynku, warto rzucić okiem na idee będące podłożem tych nowinek. Warto zauważyć, że Cuil powołali do istnienia byli pracownicy Google, którzy – czerpiąc ze zdobytej wiedzy – próbują stworzyć coś odkrywczego.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się