Wyższy standard skuteczności
Blog

Pozycjonowanie

Wybierz dziedzinę
Czy te ciasteczka szkodzą? O plikach cookies
Opublikowano: 30-12-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:15 min
Głównym założeniem wyszukiwarki Google jest przedstawienie jak najlepszych wyników wyszukiwania. Najlepszych, czyli takich, które idealnie odpowiadają potrzebom danego użytkownika, wpisującego konkretne zapytanie. Trudno się więc dziwić nowej zmianie wprowadzanej przez wyszukiwarkę - personalizacji wyników na podstawie historii wyszukiwania (nie tylko dla tych zalogowanych).
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Google zmienia wygląd
Opublikowano: 07-12-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min
Obok częstszych, ale mniejszych zmian, wyszukiwarka Google wprowadza czasem znacznie większe odświeżenia funkcji, ale i wyglądu swoich usług i produktów. Ostatnio firma zdecydowała się na odważny krok mocniejszego odświeżenia wyglądu swojej strony głównej - a więc samej wyszukiwarki. Jest na pewno znacznie przejrzyście, ale czy internauci właśnie tego oczekują? Wydaj się, że tak!
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
SEO PR na ratunek
Opublikowano: 02-12-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min
Czarny PR nie jest niestety zjawiskiem niszowym, skrajnym. Stosunkowo często firmy padają ofiarami takich działań. W jaki sposób można się przed nimi bronić? Czy jest sposób, aby fałszywe opinie nie pojawiały się w wynikach wyszukiwania, które przecież są ustalane algorytmicznie? W tej sytuacji może pomóc SEO PR. Co to takiego? Wyjaśniamy na naszym blogu.
Autor
Marta Mencińska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Kochasz muzykę? Z Google znajdziesz ją jeszcze łatwiej!
Opublikowano: 26-10-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:40 min
Google to od dawna nie tylko sama wyszukiwarka i powiązane z nią funkcje "wyszukiwarkowe". To prężnie działająca firma, inwestująca ogromne pieniądze w rozwój nowych technologii, nowych pomysłów oraz nowych produktów i rynków. Nic więc dziwnego, że w ostatnim czasie głośno się zrobiło o nowej funkcji wyszukiwania muzyki. Czy jest to początek większego projektu?
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.50 - (2 głosy)
USA i Polska - znajdź jedną różnicę w promocji online
Opublikowano: 15-10-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 2:10 min
Wydatki reklamowe rosną, świadomi właściciele firm i prężnie działające działy marketingu doskonale wiedzą jak istotna jest reklama online i dobra strona internetowe. To w USA - w Polsce niestety jest z tym trochę gorzej. Ale są i podobieństwa pomiędzy naszymi krajami w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw. Przedstawiamy wyniki ostatnich raportów i badań.
Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
3.40 - (5 głosów)
Czterowyrazowe zapytania zyskują
Opublikowano: 13-10-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min
Zachowania użytkowników, korzystających z wyszukiwarki internetowej, stale ewoluują. Przyczynia się do tego nie tylko coraz powszechniejszy dostęp do Internetu i Google, ale również częste zmiany w layoucie tej wyszukiwarki. Jednocześnie coraz częściej konkretyzujemy swoje zapytania - zamiast bardzo ogólnych, wpisujemy te, które mają nam dać konkretną odpowiedź.
Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Korzyści z pozycjonowania, o których nie piszemy w Informatorach
Opublikowano: 01-10-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min
Pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych pod kątem wymagań wyszukiwarki, przynosi liczne (i coraz liczniejsze) korzyści. Efekty pracy specjalistów SEO liczone są więc nie tylko w zwiększonym ruchu na stronie, czy też większej sprzedaży w sklepie internetowym. Jakich jeszcze pozytywnych rezultatów można się spodziewać, po kampanii prowadzonej w organicznych wynikach wyszukiwania?
Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
4.50 - (2 głosy)
Caffeine, czyli Google jak kofeina
Opublikowano: 24-08-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min
Do coraz częstszych zmian w wynikach wyszukiwania Google zdążyliśmy się już przyzwyczaić. Jednak rzadko się zdarza, żeby wyszukiwarka zapowiedziała dużą aktualizację - tym razem silnika Google. Kofeina (z ang. "Caffeine") nie tylko ma przyspieszyć i zwiększyć indeks, ale także posprzątać te najmniej wartościowe wyniki wyszukiwania. Jakie będą efekty?
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
4.00 - (2 głosy)
Urlop od wyszukiwania w Google?
Opublikowano: 21-08-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min
Sezon urlopowy w pełni - w miastach ruch nieco maleje, za to kurorty pękają w szwach (nie tylko te polskie). A co z internetem? Czy wyszukiwania w Google odnotowują w tym okresie spadek? Z całą pewnością zauważyć można bardzo wyraźny skok - skok zapytań związanych z noclegami, pobytami, rezerwacjami, wyjazdami, trasami i innymi elementami niezbędnymi dla udanego wypoczynku.
Autor
Karolina Świetlicka
Ocena artykułu
3.33 - (3 głosy)
Trzy zasady bezpiecznego lądowania, czyli jak stworzyć dobry landing page
Opublikowano: 19-08-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 3:30 min
Zmaksymalizowanie konwersji nie jest prostym zadaniem. Zdobycie, a następnie utrzymanie uwagi użytkownika i zachęcenie go do wykonania konkretnej akcji (np. zakupu, czy zapisania się do newslettera) wymaga sporo pracy. I dobrego planowania! Ale efekty na pewno są tego warte. Podajemy 3 złote zasady tworzenia dobrego landing page'a, czyli naszej strony docelowej.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
4.67 - (3 głosy)
Jeszcze wyżej, jeszcze szybciej
Opublikowano: 13-08-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min
Jeśli chce się utrzymać pozycję lidera, choć mogłaby się ona wydawać zupełnie niezagrożona, nieustannie trzeba się rozwijać i inwestować w innowacje. Doskonale wie o tym wyszukiwarka Google, która właśnie wprowadziła kolejne usprawnienie, nazwane Caffeine. Zmiany mają zwiększyć szybkość indeksowania stron i ogólnie działania wyszukiwarki. Czy coś jeszcze?
Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Jak oni wyszukują? Czyli słów kilka o doborze fraz kluczowych
Opublikowano: 11-08-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 2:25 min
Niemal wszyscy internauci szukają informacji w wyszukiwarkach internetowych (z Google na czele). Czego szukają? Właściwie wszystkiego: rozrywki, konkretnych faktów, ale także - produktów, które zamierzają kupić. Dlatego tak ważny jest wybór odpowiednich fraz kluczowych dla naszych działań pozycjonerskich, czy też dla naszych reklam AdWords.
Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się