Wyższy standard skuteczności
Blog

Pozycjonowanie

Wybierz dziedzinę
Ile warte są domeny i czy mają wpływ na pozycjonowanie
Opublikowano: 25-05-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 2:15 min
Duże i małe firmy biorą udział w wyścigu online - wyścigu po dobrą nazwę domeny. Obecnie odsprzedawanie domen z ogromnym (czasem wręcz gigantycznym) zyskiem cieszy się jeszcze sporą popularnością. Eksperci przewidują jednak, że ten rynek może wkrótce przechodzić kryzys - między innymi z powodu zmian w algorytmach wyszukiwarki i sposobu w jaki funkcjonują.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Niemile widziany duplicate content
Opublikowano: 18-05-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:15 min
W kontekście pozycjonowania mówi się bardzo dużo o duplikatach treści. Są one bardzo szkodliwe i mogą zniweczyć nawet wielomiesięczne działania SEO. Dlatego tak istotne jest, aby unikać kopiowania treści i to nie tylko z innych stron internetowych. Również wewnątrz jednego serwisu wszystkie treści powinny być unikalne - a te, które takie nie są: zablokowane przed indeksowaniem.
Autor
Bartosz Rybacki
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Pożytek z "długiego ogona" fraz kluczowych
Opublikowano: 11-05-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min
Wiele osób wciąż nie jest przekonanych do rozbudowanych, precyzyjnych fraz z tzw. "długiego ogona". A przecież to właśnie ten "długi ogon" ma ogromny potencjał zakupowy! Co więcej, frazy kluczowe tego rodzaju są bliższe naturalnemu językowi, jakim posługujemy się na co dzień, i być może w przyszłości częściej właśnie za ich pomocą będziemy wyszukiwać w Google.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Czy Google lubi róż? Przewidywanie trendów z Google Trends
Opublikowano: 19-03-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min
Jeśli wiedza to rzeczywiście władza, to Google gromadzi ogromne pokłady... władzy! Jedną z zagadek, nad którą nieustannie głowią się marketerzy na całym świecie, jest to, co będzie modne w najbliższym czasie. Z jakim produktem i kiedy wystartować? Co w najbliższym czasie może stać się hitem sezonu? Google daje szansę podejrzeć czym obecnie się interesujemy - dzięki Google Trends.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Może być drożej, byle bez reklam
Opublikowano: 05-03-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:45 min
Dostęp do sieci jest w Polsce właściwie powszechny. Miesięczne wydatki na "internet" w zdecydowanej większości mieszczą się w 100 złotych. Co jednak ciekawe, internautów najbardziej denerwują w sieci... reklamy! Znaczna większość z nich (bo nawet 88%) byłaby skłonna dodatkowo zapłacić, byle tylko nie musieć oglądać treści reklamowych online.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
3.00 - (2 głosy)
Pozycjonowanie „długich ogonów” i licznych fraz
Opublikowano: 05-03-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 3:50 min
W ostatnim czasie, nie tylko w branży SEO, dużo mówi się o frazach z tzw. "długiego ogona". Są to konkretne sformułowania, które użytkownicy często wpisują chcąc doprecyzować zapytanie ogólniejsze. Czy jest sens pozycjonować się właśnie na takie frazy? Oczywiście, że tak! A powodów i jednocześnie korzyści optymalizacji pod kątem "long taili" jest wiele. Podajemy kilka z nich.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Wyrafinowane zapytania w Google
Opublikowano: 03-03-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min
Z roku na rok zmienia się sposób w jaki korzystamy z wyszukiwarek internetowych. Kolejne badania dowodzą między innymi, że wpisywane przez nas zapytania stają się coraz dłuższe. Chętniej wpisujemy precyzyjniejsze, bardziej naturalne hasła do wyszukiwarki, gdyż dzięki nim otrzymujemy dokładniejsze wyniki - takie, które lepiej odpowiadają na nasze oczekiwania.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Zapytaj Pana Google
Opublikowano: 02-03-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min
Granice pomiędzy światem realnym a wirtualnym stają się coraz bardziej zatarte. Obecnie w Internecie szukamy już informacji o niemal wszystkim: przepisach kulinarnych, hotelach, pomysłach na prezenty... a także o ludziach! Pracodawcy i rekruterzy coraz częściej szukają informacji o kandydatach na pracowników w Sieci. W odpowiedzi na ten trend powstała wizytówka Google.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Bezkonkurencyjny Analytics
Opublikowano: 05-02-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min
Koniecznie zainstaluj i skonfiguruj Google Analytics dla swojej strony internetowej! Dlaczego? Być może już niedługo będzie to jedyne w pełni wiarygodne źródło wartościowych statystyk dotyczących odwiedzin i zachowania użytkowników na Twojej witrynie. Wszystko przez planowane, szersze wykorzystanie technologii AJAX przez wyszukiwarkę Google.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Wzrost zainteresowania konsumentów wyszukiwarkami
Opublikowano: 21-01-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:45 min
Wyszukiwarki to świetne miejsce do promocji nie tylko dla małych firm. Również te najmniejsze, nawet jednoosobowe, przedsiębiorstwa mają możliwość rozwoju przy rozsądnych inwestycjach finansowych. SEO, czyli pozycjonowanie, a także AdWords, czyli płatne linki w wynikach wyszukiwania Google, to duża kontrola nad wydatkami, a do tego znakomita forma dotarcia do Klienta - który coraz częściej korzysta z wyszukiwarki.
Autor
Karolina Świetlicka
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ilu mam konkurentów w wynikach wyszukiwania?
Opublikowano: 08-01-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min
Każdego dnia rejestrowanych jest ok. 2 tysiące nowych domen. Część z nich to domeny firm, które dojrzały do pozycjonowania i innych form promocji w Internecie. To także w szybkim tempie rosnąca konkurencja dla firm, które już korzystają z SEO i wyświetlają się w top 10 wyników wyszukiwania. Nie wolno więc spoczywać na laurach - trzeba aktywnie działać i promować swoją witrynę online.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Coraz precyzyjniejsze wyniki wyszukiwania Google
Opublikowano: 15-12-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min
Wyszukiwarka Google towarzyszy nam nie od dziś. Nie jest jednak cały czas taka sama - firma z Mountain View w Kalifornii nieustannie udoskonala i zmienia nie tylko swoje algorytmy, ale również interfejs. A wszystko po to, by dać użytkownikom dokładnie to, czego poszukują w wyszukiwarce. A cała branża SEO musi dostosować swoje metody pozycjonowania do zmieniających się warunków w wynikach wyszukiwania.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się