Wyższy standard skuteczności
Blog

Pozycjonowanie

Wybierz dziedzinę
Algorytm Google... zagadka rozwiązana?
Opublikowano: 03-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min
Czy algorytm Google może wyglądać właśnie tak? Spekulacje ekspertów SEO dotyczących elementów składowych algorytmu/algorytmów Google są niezwykle liczne. Tylko pytanie brzmi: ile w nich prawdy? W przypadku tej "symulacji" wydaje się, że autor mógł przybliżyć się nieco rozgryzienia algorytmu. Oczywiście, nie jest to sprawdzona formuła na skuteczne pozycjonowanie, a jedynie jedna z wielu teorii.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Przekierowanie domeny poprzez PHP
Opublikowano: 25-02-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min
Czy zastanawiałeś się w jaki sposób jednocześnie szybko i bezpiecznie przekierować domenę poprzez PHP? W naszym krótkim, aczkolwiek treściwym poradniku przedstawiamy praktyczne, konkretne wskazówki na co dokładnie zwrócić uwagę. Co więcej, podajemy gotowy kod i szczegółowo go wyjaśniamy, żeby ułatwić każdemu pracę nad pozycjonowaniem swojej strony internetowej.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Pozycjonowanie osCommerce - sesje i robots.txt
Opublikowano: 18-02-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min
Przedstawiamy kilka prostych porad, które pomogą sklepom internetowym opartym na osCommerce uniknąć tworzenia duplikatów. Wyjaśniamy w jaki sposób i co zablokować przed indeksowaniem przez wyszukiwarkę, aby algorytmy Google nie oceniły witryny internetowej niżej niż powinny w rzeczywistości. Serdecznie zachęcamy do przeczytania całości tekstu!
Autor
Tomasz Wieczorek
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Pozycjonowanie osCommerce - przyjazne linki
Opublikowano: 11-02-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:15 min
W przypadku promocji sklepów internetowych w organicznych wynikach wyszukiwania istnieje wiele "pułapek", o których koniecznie trzeba pamiętać. W kolejnym z serii artykułów o optymalizacji witryn opartych na silniku osCommerce, wyjaśniamy jak wdrożyć na takich stronach przyjazne linki. A o tym, że warto takie linki wdrażać pisaliśmy już we wcześniejszym artykule.
Autor
Tomasz Wieczorek
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Przyjazne linki - jak tworzyć reguły mod_rewrite?
Opublikowano: 07-02-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 4:10 min
Co do zasadności umieszczania w serwisie tzw. "przyjaznych linków" nie trzeba chyba już nikogo przekonywać. Są one w końcu znacznie czytelniejsze dla użytkowników niż chaotyczny z pozoru ciąg cyfr i liter. A co jest dobre dla użytkowników, zwykle jest również wysoko oceniane przez algorytmy wyszukiwarki. Dzisiaj na blogu wyjaśniamy jak tworzyć przyjazne linki z wykorzystaniem modułu mod_rewrite.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Pozycjonowanie osCommerce - unikalne meta-tagi
Opublikowano: 04-02-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:20 min
Wyjaśniamy i podpowiadamy jak ułatwić sobie pracę podczas pozycjonowania i prac optymalizacyjnych prowadzonych dla sklepu internetowego (np. osCommerce). W jaki sposób ułatwić i zautomatyzować tworzenie tytułów i opisów? Jaką formę powinny mieć te meta tagi? Czy w ogóle warto się nimi przejmować? Serdecznie zapraszamy do lektury.
Autor
Tomasz Wieczorek
Ocena artykułu
3.67 - (3 głosy)
Przekierowanie domeny przy pomocy .htaccess
Opublikowano: 31-01-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min
Dobra optymalizacja strony internetowej pod kątem wymagań wyszukiwarki wymaga znajomości wielu "sztuczek" technicznych, które ułatwiają pracę i zwiększają skuteczność pozycjonowania. Jedną z takich "sztuczek", która przydaje się w codziennej pracy specjalisty SEO jest ustawianie przekierowania 301 z wykorzystaniem .htaccess. Zapraszamy do lektury!
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Przekierowania na przyjazne linki - jeden ze sposobów
Opublikowano: 28-01-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:35 min
Stosowanie w witrynie przyjaznych linków jest dobrym pomysłem nie tylko z punktu widzenia pozycjonowania. Co jednak zrobić, jeśli dopiero wdrażamy przyjazne adresy URL, a do zmiany są setki, a nawet tysiące URLi? W przypadku bazy danych proces przekierowywania na nowe adresy można uprościć i zautomatyzować, oszczędzając w ten sposób mnóstwo czasu.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Nowy system wymiany linków - www.seo.net.pl
Opublikowano: 23-01-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:30 min

Od wczoraj pozycjonerzy mogą korzystać z nowego narzędzia - systemu wymiany linków rotacyjnych www.seo.net.pl. Wygląda na to, iż nowy system będzie stanowić twardą konkurencję dla popularnego systemu e-weblink. Nowy system jest zbyt świeży by stwierdzać jaka jest jego skuteczność, ale już teraz oferuje on większe możliwości konfiguracyjne niż e-weblink.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
4.00 - (2 głosy)
Robots.txt - informacje podstawowe
Opublikowano: 23-01-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:30 min
Czym jest plik robots.txt, jak go stworzyć i edytować? W jaki sposób i które zasoby zablokować przed indeksowaniem? I w ogóle dlaczego coś powinniśmy zablokować przed dostępem robotów wyszukiwarki? Odpowiadamy na te (i inne) podstawowe pytania o jeden z istotnych elementów, mających wpływ na pozycjonowanie strony internetowej.
Autor
Tomasz Wieczorek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ukrywanie treści przed... wyszukiwarkami
Opublikowano: 21-01-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:10 min
Wydawać by się mogło, że ukrywanie treści przed wyszukiwarkami jest zbędne. Istnieje jednak wiele powodów, dla których warto a wręcz należy ograniczyć dostęp robotów do części contentu znajdującego się na naszej witrynie internetowej. Jak zrobić to najefektywniej? Jakie metody są najlepsze i kiedy zaleca się ich stosowanie? Wyjaśniamy, edukujemy i radzimy w tych kwestiach.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
4.50 - (2 głosy)
Długi ogon - by nie być w tyle z pozycjonowaniem
Opublikowano: 18-01-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:35 min

Long Tail SEO jest w Polsce wciąż nie dość rozpowszechnioną metodą na promowanie strony w wyszukiwarkach. Patrząc jednak na obecny, szybki wzrost konkurencyjności głównych wyrażeń kluczowych warto zwrócić uwagę na opcje "długiego ogona" przy doborze fraz, bo takie pozycjonowanie może okazać się dla nas tańsze, a przy tym bardziej skuteczne.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
4.67 - (3 głosy)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się