Wyższy standard skuteczności
Blog

Pozycjonowanie

Wybierz dziedzinę
Wzrost zainteresowania konsumentów wyszukiwarkami
Opublikowano: 21-01-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:45 min
Wyszukiwarki to świetne miejsce do promocji nie tylko dla małych firm. Również te najmniejsze, nawet jednoosobowe, przedsiębiorstwa mają możliwość rozwoju przy rozsądnych inwestycjach finansowych. SEO, czyli pozycjonowanie, a także AdWords, czyli płatne linki w wynikach wyszukiwania Google, to duża kontrola nad wydatkami, a do tego znakomita forma dotarcia do Klienta - który coraz częściej korzysta z wyszukiwarki.
Autor
Karolina Świetlicka
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ilu mam konkurentów w wynikach wyszukiwania?
Opublikowano: 08-01-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min
Każdego dnia rejestrowanych jest ok. 2 tysiące nowych domen. Część z nich to domeny firm, które dojrzały do pozycjonowania i innych form promocji w Internecie. To także w szybkim tempie rosnąca konkurencja dla firm, które już korzystają z SEO i wyświetlają się w top 10 wyników wyszukiwania. Nie wolno więc spoczywać na laurach - trzeba aktywnie działać i promować swoją witrynę online.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Coraz precyzyjniejsze wyniki wyszukiwania Google
Opublikowano: 15-12-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min
Wyszukiwarka Google towarzyszy nam nie od dziś. Nie jest jednak cały czas taka sama - firma z Mountain View w Kalifornii nieustannie udoskonala i zmienia nie tylko swoje algorytmy, ale również interfejs. A wszystko po to, by dać użytkownikom dokładnie to, czego poszukują w wyszukiwarce. A cała branża SEO musi dostosować swoje metody pozycjonowania do zmieniających się warunków w wynikach wyszukiwania.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Nocleg znajdziesz w Sieci
Opublikowano: 10-12-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:45 min
Znaczna część osób podróżujących do innych miast, czy krajków, polega na wyszukiwarce szukając informacji o hotelach i miejscach noclegowych. Bardzo nieliczna grupa osób polega tylko na poleceniach swoich znajomych, czy też na zwykłym szczęściu. Nieobecność w wynikach wyszukiwania to więc poważny problem, szczególnie w branży hotelarskiej, który pomaga rozwiązać pozycjonowanie stron internetowych.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Nadpisywanie - strzał do własnej SEO bramki
Opublikowano: 28-11-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min
Wiele godzin ciężkiej pracy, analiz, optymalizacji, poprawek, ciągłych zmian i śledzenia algorytmów wyszukiwarki - wszystko to może zostać zniweczone w kilka minut. Wystarczy, że administrator, właściciel strony nadpisze zmiany wprowadzone przez pozycjonera. I już - cały trud włożony w osiągnięcie wysokich pozycji został zniweczony! Nie dopuść do tego - monitoruj zmiany wprowadzane w kodzie Twojej strony.
Autor
Bartosz Rybacki
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Farma serwerów Google w Austrii
Opublikowano: 25-11-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:40 min
Wyszukiwarka Google to niezwykle skomplikowany mechanizm, opierający się nie tylko na zaawansowanych algorytmach, ale również na bardzo rozbudowanej infrastrukturze. "Farmy serwerów" to specjalne miejsca, w którym Google trzyma komputery przeznaczone do zbierania danych i ich przetwarzania w celu jak najszybszego i jak najprecyzyjniejszego wyświetlenia wyników wyszukiwania użytkownikom z całego świata.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Wolnoć Tomku w Internecie
Opublikowano: 20-11-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:30 min
Czy jesteśmy jeszcze w stanie wyobrazić sobie życie bez wyszukiwarki Google? Niestety są takie miejsca na świecie, gdzie dostęp do tej (i innych) wyszukiwarek jest mocno ograniczony, a czasem nawet niemożliwy. W rezultacie choćby rozwój ecommerce jest mocno zahamowany. To pokazuje jednak, jak dużą siłę ma Google i inne wyszukiwarki internetowe i jak ważna jest obecność w tych mediach.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Jak my to robimy - pozycjonowanie w Sunrise System
Opublikowano: 28-10-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:55 min
Praca nad optymalizacją strony pod kątem wymagań wyszukiwarek internetowych jest... bardzo zróżnicowana i wymaga ciągłych analiz i poprawek. W końcu algorytmy Google ciągle się zmieniają, a z nimi wyniki wyszukiwania. Jak pracują pozycjonerzy w Sunrise System? W jaki sposób osiągamy top 10 wyników organicznych? Wszystkich metod zdradzić nie możemy, ale z chęcią przekazujemy kilka praktycznych informacji.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
3.00 - (2 głosy)
Pozycjonowanie - gdy klient nie dzwoni
Opublikowano: 16-10-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:25 min
Klienci przenoszą się do internetu. To fakt. Coraz częściej nie tylko szukamy informacji w wyszukiwarce, ale również chętniej robimy zakupy. Oszczędzamy w ten sposób czas, możemy "na spokojnie" przejrzeć i porównać wszystkie oferty, wybierając tę, która nam najbardziej odpowiada. I oczywiście korzystamy w tym celu z Google!
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Trylion unikalnych adresów w Internecie. I będzie więcej.
Opublikowano: 10-10-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min
Liczba unikalnych adresów internetowych stale rośnie. Google podjął się ostatnio policzenia ich wszystkich - a wynik jest bardzo imponujący. Wg szacunków obecnie w Sieci jest około tryliona różnych stron internetowych! I z takiego gąszczu wyszukiwarka wybiera te kilka, kilkadziesiąt wyników najlepiej odpowiadających oczekiwaniom użytkowników. Jak się wyróżnić? Pozycjonowanie podsuwa kilka pomysłów.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Premiowanie nowości w wynikach wyszukiwania
Opublikowano: 30-09-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min
Czy zupełnie nowe witryny mają szansę na zdobycie wysokich pozycji w Google? Jak najbardziej! W branży pozycjonowania mówi się nawet o tym, że istnieje specjalny algorytm, czynnik rankingowy, który przez pewien czas daje specjalny bonus nowym witrynom. Ma on na celu pomóc tym najświeższym ze stron wybić się na tle konkurencji - a jednocześnie być może zoferować użytkownikom lepsze wyniki wyszukiwania.
Autor
Bartosz Rybacki
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Bądź unikatowy i nie twórz duplikatów treści
Opublikowano: 24-09-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:25 min
Nie oszukujmy się - często szukamy drogi na skróty. Niestety w pozycjonowaniu może to przynieść skutek odwrotny do zamierzonego: zamiast wysokich pozycji możemy zniknąć w odmętach piątej i dalszych podstron wyników wyszukiwania. Kopiowanie treści ze stron konkurencji nie jest więc dobrym pomysłem. Koniecznie należy tworzyć treści użyteczne, fachowe, informacyjne - zgodnie z zasadami SEO Copywritingu.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się