Wyższy standard skuteczności
Blog

Pozycjonowanie

Wybierz dziedzinę
Dlaczego warto zacząć się pozycjonować zimą?
Opublikowano: 20-01-2011
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min

Bardzo korzystne okresy prefinansowania - tak zwane "miesiące złotówkowe" to nie jedyna możliwość, jaką Sunrise System daje swoim klientom w celu zmniejszenia kosztów pozycjonowania. Każda zawierana umowa to tak naprawde indywidualna strategia reklamowa i cenowa - w zależności od założonych celów. Początek roku zainspirował nas do zaproponowania nowych niezwykle korzystnych możliwości rabatowania kosztów pozycjonowania. Wystarczy zapytać o ofertę.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
3.75 - (8 głosów)
Nowy mechanizm w Google Keyword Tool
Opublikowano: 18-01-2011
Czas potrzebny do przeczytania: 1:15 min

Narzędzie propozycji słów kluczowych Google Key Tool wzbogacane jest przez wyszukiwarkowego giganta w miarę rozwoju trendów e-marketingu. Biorąc pod uwagę rosnące znaczenie urządzeń mobilnych, obecnie można Google Key Tool wykorzystywać pod kątem konkretnych urządzeń, na przykład iPhone'a. Pozwoli to na zawężenie pola wyszukiwań, a reklamodawcy zyskują możliwość dotarcia do informacji, jakie wyrażenia kluczowe są wpisywane tylko na konkretnych rodzajach urządzeń.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
3.88 - (8 głosów)
Internauci są mobilni
Opublikowano: 17-01-2011
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min

Mobilny Internet staje się tematem coraz liczniejszych analiz i badań. Mimo cenowych i technologicznych ograniczeń do korzystania z niego, również polscy użytkownicy coraz częściej surfują po sieci za pośrecnictwem komórek, iPhone'ów, laptopów i innych urządzeń przenośnych. Można spodziewać się wzrostu zainteresowania Internetem na mobilnych urządzeniach, a co za tym idzie - wzrostu znaczenia marketingu internetowego nakierowanego konkretnie na te technologie.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
3.67 - (6 głosów)
Jakość wyników trzeba poprawiać
Opublikowano: 17-01-2011
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min

Internauci są zadowoleni z wyszukiwarek, ale oczekują poprawy jakości zwracanych przez nie wyników. Nie zawsze bowiem otrzymują trafną odpowiedź na swoje zapytanie. Ponieważ na naturalne wyniki wyszukiwania można "nienaturalnie" wpływać, powyższe wnioski z badań powinny zmobilizować do kształtowania tych wyników w jeszcze lepszej, wysokiej jakości.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
3.86 - (7 głosów)
Matt Cutts i kilka porad SEO z konferencji PubCon 2010
Opublikowano: 26-11-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:55 min

Matt Cutts to jeden z najaktywniejszych znanych powszechnie pracowników Google. Podczas niedanwej konferencji PubCon omówił kilka najciekawszych nowości w zakresie wyszukiwarek i jakości wyników.W konferencji wziął udział Barry Schwartz, który w serwisie Searchengineland.com zebrał najważniejsze wątki poruszone przez Matta.

Autor
Karolina Grzesiak
Ocena artykułu
4.25 - (8 głosów)
Przewodnik po usłudze Miejsca Google
Opublikowano: 22-11-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 4:10 min

Zauważalna gospodarczo obecność w Internecie to obecność na wielu płaszczyznach -  Google udostępnia więc Miejsca Google, aby zaprezentowanie firmy konsumentom i kontrahentom było jeszcze prostsze. Dodanie wizytówki pozwoli na wyeksponowanie firmy w wynikach wyszukiwania, wzmocni działania pozycjonerskie, a także umożliwi prezentację przedsiębiorstwa w Google Maps. Miejsca Google / Google Places to kolejna przestrzeń promocji firmy w Sieci. Zapraszamy do lektury krótkiego przewodnika.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.86 - (7 głosów)
Google czerpie z nagłówków
Opublikowano: 18-11-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min

Google czerpie z dobrej praktyki Binga: w wynikach wyszukiwania będą wykorzystywane anchor teksty. Jeszcze do niedawna jedną z ciekawych rzeczy wyróżniających Bing na tle innych wyszukiwarek, było wykorzystanie anchor tekstu do rozbudowywania tytułów strony. Kiedy internauci wpisywali w okno wyszukiwarki wyrażenie znajdujące się przynajmniej w części w tytule strony, Bing automatycznie dodawał do tego tytułu brakujące słowa, jeśli tylko znajdowały się one w anchor tekście linków wskazujących do strony.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Wizualny podgląd, czyli kartkujemy wyniki
Opublikowano: 12-11-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 0:45 min

Kolejne przyspieszenie – Google wprowadziło wizualną prezentację wyników wyszukiwania, który umożliwia szybki podgląd zawartości danej strony. Wystarczy kliknąć lupę, która pojawia się przy wyniku wyszukiwania, aby zobaczyć stronę bez potzreby klikania i wchodzenia na nią. Google porównuje to z kartkowaniem kolorowego magazynu.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
3.50 - (6 głosów)
Jeszcze więcej szczegółów o linkach do Twojej witryny
Opublikowano: 22-10-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:15 min

Dzięki ostatniej aktualizacji w Narzędziach dla Webmasterów Google mamy możliwość czerpania jeszcze bardziej szczegółowych informacji o linkach przychodzących do naszej witryny. Dane o linkach znajdują się w zakładce Linki do Twojej  witryny w sekcji Twoja witryna w sieci i  podzielone są na 3 grupy. Aktualizacja tej sekcji Narzędzi dla Webmasterów Google z pewnością ułatwi analizę linków przychodzących do skonfigurowanej witryny.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
4.00 - (6 głosów)
Ostatnio wprowadzone udogodnienia w Narzędziach dla Webmasterów Google
Opublikowano: 06-09-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 2:55 min

Google nieustannie dodaje nowe funkcjonalności oraz rozszerza zakres informacji pokazywanych w Narzędziach dla Webmasterów Google, a to wszystko w celu łatwiejszego i szybszego zarządzania witrynami. Oprócz nowych narzędzi diagnozowania problemów z indeksowaniem stron oraz innych przydatnych danych, Google wprowadza udogodnienia w samym korzystaniu z narzędzi. W tym artykule przedstawię ostatnio wprowadzone aktualizacje.

Autor
Karolina Grzesiak
Ocena artykułu
4.50 - (4 głosy)
Mapy witryny wideo – część 2 – protokół Sitemap
Opublikowano: 26-08-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min

Jako przykład wpisu w mapie witryny wideo, w którym użyto tagów specyficznych dla filmów wideo, Google podaje następującą mapę. Kilka podanych pól to opcje dodatkowe, zawierają jednakże wartościowe meta dane. Warto zauważyć, że w przypadku rozbieżności między treścią na stronie z filmem a mapą Google może przy indeksowaniu uwzględnić dane ze strony.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.50 - (2 głosy)
Mapy witryny wideo – część 1
Opublikowano: 25-08-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:35 min

Statyczne treści są często nie do zastąpienia – ale miło urozmaicić je materiałem graficznym lub wideo. Użycie grafik czy filmów oznacza oczywiście konieczność ponownego przemyślenia serwisu pod kątem SEO. Centrum Pomocy dla Webmasterów Google dostarcza szczegółowych wytycznych na temat tworzenia mapy witryny wideo z uwzględnieniem zasad rządzących indeksacją takich stron w wyszukiwarkach.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.00 - (2 głosy)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się