Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:25 min Ikona 21.10.2010

Polska czołówka bez zmian!

Spółka Sunrise System została po raz drugi wyróżniona w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe 2010 za 5-letnią dynamikę wzrostu przychodów. Z wynikiem 1 362% okazaliśmy się trzecią najdynamiczniej rozwijającą się firmą w Polsce w branży nowych technologii, i pierwszą wśród firm specjalizujących się w pozycjonowaniu.

Podobnie jak w zestawieniu zeszłorocznym, polska trójka najlepszych w tym zestawieniu to: Netmedia S.A, Kompan Sp. z o.o. i Sunrise System sp. z o.o.

Również na tle firm środkowoeuropejskich, działających w obszarze technologii przyszłości, Spółka Sunrise System znalazła się ponownie w ścisłej czołówce. Utrzymaliśmy czwartą pozycję wśród firm z branży internetowej, w ogólnym zestawieniu zajmując miejsce szóste.

Gala z ogłoszeniem wyników rankingu odbyła się 19 października w Warszawie, po raz kolejny pod patronatem magazynu „Forbes”. Zapraszamy do zapoznania się z najnowszym rankingiem oraz z zestawieniem zeszłorocznym.

Jesteśmy mile zaskoczeni tak wysokim miejscem w rankingu – mówi Paweł Rybak, Wiceprezes Zarządu odbierający w imieniu Spółki wyróżnienie podczas Gali – ale myślę też, że sami zaskoczyliśmy innych laureatów i gości podczas Gali. Jako jedyni zaprezentowaliśmy podczas spotkania wyniki i dane pokazujące wzrost rentowności i zysków, zarysowały się nawet propozycje strategicznego współdziałania. Jesteśmy więc niewątpliwie atrakcyjnym partnerem również dla rynku inwestorskiego – dodaje Paweł Rybak.


Paweł Rybak prezentuje podczas Gali Deloitte Technology Fast 50 Central Europe strategiczne informacje na temat wzrostu rentowności usług Spółki Sunrise System sp. z o.o.

Sunrise System wyróżniony po raz kolejny za dynamikę wzrostu przychodów

Warto zauważyć, że audyt w rankingu Deloitte Technology Fast Central Europe 2010 opiera się na porównaniu dynamiki lat 2005 – 2009. Dynamika wzrostu Sunrise System sp. z o.o. w rankingu jest niższa, niż byłaby, gdyby rok 2005 – kiedy odnotowaliśmy 3-krotny wzrost przychodów – był dla nas słabszy. Przywołujemy ten fakt, aby podkreślić, że przy rokrocznym wzroście nie tylko przychodu, ale przede wszystkim zysku i rentowności Spółki, parametr dynamiki może być paradoksalnie niższy. Dlatego postanowiliśmy lobbować w firmie Deloitte ideę uzupełnienia rankingu o badanie dodatkowych poza przychodem kryteriów finansowych: tak, aby ranking ilustrował efektywność gospodarowania w badanych firmach, wyrażoną wynikami finansowymi i ich przyrostem. Dałoby to wówczas całościową informację o kondycji finansowej firm z branży, w tym również o rentowności przedsiębiorstw. Mamy świadomość, popartą danymi finansowymi, że w takiej kategorii bylibyśmy bezkonkurencyjni.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55