Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:05 min Ikona 07.08.2008

Google Site Maps

Nie od dziś wiadomo, że łatwiej skusić się na coś, co widać niż ulec przekazowi słownemu – ot, konsekwencja życia w epoce dominacji obrazu. Ale taki stan rzeczy jest szansą pomysłowego przebicia się do świadomości odbiorcy z jakimś komunikatem, na przykład reklamowym. I nie mam na myśli billboardów reklamowych.

Czym jest Google Site Maps?

Dzięki Google Site Maps można na liście wyników wyszukiwania pokazać nie tylko link do swojej oferty, ale i mapkę z pozwalającą internaucie na lokalizacją firmy. Jest to niewątpliwy wabik – kiedy użytkownik wpisze wyrażenie kluczowe (koniecznie z nazwą geograficzną, np. „szewc Zamość”) i dostanie na tacy i firmę, i czytelną informację, gdzie jej szukać i jak dotrzeć.

Na załączonym obrazku widać, jak to mniej więcej wygląda. Jak to natomiast zrobić – jak znaleźć się na liście wyników wraz z mapką? Trzeba zgłosić się ze stosownym wnioskiem, zaakceptować regulamin korzystania z tej opcji, a następnie cieszyć klientami, którzy nie tylko widzą Twoją ofertę na czołowych pozycjach, lecz także dokąłdnie wiedzą, jak do Ciebie dotrzeć. I nogi same ich poniosą 🙂 Szczegółowych informacji udziela Google.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55