Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:35 min Ikona 30.07.2008

Pierwszy taki serwis. Na pierwszej pozycji.

EcoportalCzego oczekujemy od wortalu internetowego? Wyspecjalizowania informacji i znalezienia sposobu na podania ich w atrakcyjnej formie przekazu. Serwis Ecoportal.pl, odwiedzany przez tysiące użytkowników to z pewnością przykład wortalu, który potrafi trafić do zainteresowanych. Stworzony na początku 2007 roku przez Juliana Pankiewicza, Ecoportal.pl jest pierwszym polskim serwisem informacyjno – społecznym, poświęconym zagadnieniom ekologii, ochrony środowiska oraz gospodarki.

Pierwszy to znaczy także – pierwszy na liście wyników wyszukiwania w Google. Choć jeszcze w październiku 2007 roku średnie pozycje na wartościowe dla portalu wyrażenia kształtowały się na niskim poziomie, po półroczu pozycjonowania nastąpiła ilościowa zmiana pozycji – na pierwszą stronę wyników wyszukiwania. Oznacza to niezwykle korzystny jakościowy efekt w budowaniu wizerunku. Ilustruje to pokrótce poniższe zestawienie:

Co warte podkreślenia, właściciel portalu wynegocjował bardzo korzystne warunki współpracy z firmą pozycjonerską – Sunrise System. Pomimo niezmiennej kwoty budżetu, opiekun serwisu wypracowuje pozycje warte niemal dwukrotnie więcej. Jednocześnie pozycjoner dba o regularną optymalizację serwisu, przez co parametry Ecoportalu, istotne dla robotów sieciowych, uległy znacznej poprawie. Warto odnotować, jak parametry „skoczyły” pod wpływem optymalizacji pozycjonerskiej – widać to w poniższej tabeli:

Dzięki umiejętnemu targetowaniu, jakie umożliwił dobór właściwych fraz kluczowych, codziennie najnowsze informacje ze świata ekologii oraz wiadomości gospodarcze i społeczne, nowoczesne rozwiązania z zakresu ochrony środowiska, nowelizacje przepisów i wytyczne UE, a także ciekawostki z wielu innych dziedzin życia trafiają wprost do internautów poszukujących nowinek, a także konkretnej wiedzy. Miron Kłosiński, Doradca ds. kluczowych klientów z firmy Sunrise System, podkreśla, że przy promowaniu jakiejkolwiek strony to łatwy, bezkolizyjny dostęp do ściśle określonej grupy docelowej stanowi największy zysk z pozycjonowania w wyszukiwarkach. Wybór trafnych wyrażeń kluczowych, odgadnięcie, co może w okienko wyszukiwarki wpisać internauta, to połowa sukcesu, a jednocześnie warunek konieczny, by „wyciągnąć stronę” do pierwszej dziesiątki – dodaje M. Kłosiński.

Dla Ecoportalu nowoczesne narzędzie promocji to niejako konieczność: jako medium stricte internetowego przekazu wykorzystuje nowe technologie na co dzień. Narastający trend, jakim jest przechodzenie tradycyjnych formatów – prasy, radia, telewizji – w wirtualną przestrzeń to ogromna szansa dla portali z wartościowym kontentem.

Pozostaje więc jedynie łapać przysłowiowego byka za rogi i nie puszczać okazji z rąk. Dlatego, wychodząc na spotkanie czytelnikowi, Ecoportal sięga po takie metody komunikacji, które będę wygodne dla obu stron. A to podstawa porozumienia i zbudowania świadomości marki. Wie już o tym 100 000 osób, które każdego miesiąca odwiedza stronę. Jak mieliby nie wejść, jeśli na najważniejsze hasła Ecoportal.pl pojawia się na najwyższych pozycjach?

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55