Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:00 min Ikona 04.03.2014

Optymalizacja świata z Google

,,Zmieniać” bardzo często znaczy ,,ulepszać”. W naszej firmie liczy się przede wszystkim wyższy standard skuteczności. Kierując się sprawdzonymi zasadami, zawsze dążymy do realizacji postawionych sobie celów. Nowe rozwiązania i profesjonalizm w działaniu zaprowadziły nas do miejsca, w którym obecnie jesteśmy. Te priorytety mogą być również dobrym przykładem dla młodych ludzi, chcących osiągnąć życiowy sukces, zrobić coś dobrego dla świata i nieustannie dążyć ku jego polepszeniu – czyli zwiększeniu standardów!

 

 

Pionier w branży internetowej, firma Google, postanowiła dać szansę młodszym pokoleniom – w końcu to w ich rękach znajdują się teraz losy naszej planety. Od 2011r. organizowany jest globalny konkurs Google Science Fair. Tegoroczna edycja pozwala młodzieży w wieku od 13 do 18 lat przygotowywać projekty dotyczące rozwiązywania problemów w każdym zakątku Ziemi.

W poprzednich odsłonach konkursu mogliśmy spotkać się z pomysłami na pokonanie nowotworów, zapobieganie głodowi w Afryce, czy nawet stworzenie latarki funkcjonującej bez baterii. Nowatorskich koncepcji jest wiele, ale żeby podzielić się nimi ze światem,  trzeba wstać i zabrać się do działania! Każdy, kto zechce wziąć udział w konkursie, ma czas do 12 maja 2014r.

Już teraz macie możliwość odwiedzenia strony Generatora Pomysłów, dzięki któremu w prosty sposób można odkryć swoje przeznaczenie. Specjalnie dla młodych naukowców został przygotowany film wprowadzający:

 

Wystarczy pomyśleć o tym, co kocha się robić, jak można pomóc drugiemu człowiekowi i zadać sobie pytanie: jeśli mógłbyś coś zmienić, co by to było?

Odpowiedź należy do młodych, odważnych oraz kreatywnych!

Jak co roku, nagrody zostały przygotowane specjalnie po to, aby zainteresować jak największą grupę osób do wzięcia udziału w konkursie. Jest to między innymi dołączenie do zespołu Virgin Galactic w kosmodromie America, wycieczka na wyspy Galapagos, czy wizyta w biurze Google, bądź National Geographic. Niezwykłe projekty w połączeniu z tymi ciekawymi wycieczkami mogą być fantastycznych przeżyciem dla każdego.

Jednak najważniejsze jest, aby spróbować zmienić oblicze świata. Kto wie, co teraz uda się wynaleźć naszym małym naukowcom?

 

 

Źródło: googlesciencefair.com

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 6

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania? Ikona 4:40 min 22.05.2023

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania?

Często okazuje się, że linki są za długie i zajmują zbyt wiele miejsca we wpisach w social mediach albo wiadomościach wysyłanych do klientów. Nie wyglądają estetycznie, a przez to nie zachęcają do klikania. Jest na to sposób – skracanie linków przy użyciu specjalistycznych narzędzi. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55