Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:15 min Ikona 13.01.2010

Offline i Online trzymają się razem

Zaciekła rywalizacja, ale zarazem wielopoziomowa komitywa – relacje między trybem online i offline można określić za pomocą wykluczających się stwierdzeń. Dziś prawie nic nie dzieje się w realnym biznesie bez wsparcia globalnej sieci. Internet – a wspomnę wypowiedziane przeze mnie słowa – jest naszym zapleczem wiedzowym, podręczną encyklopedią, doradcą w każdej materii; kierunkowskazem. Mało to razy swoje wątpliwości rozstrzygaliśmy stwierdzeniem: „sprawdzę w Googlach”. Czego nie ma w wynikach wyszukiwania najpopularniejszej wyszukiwarki świata, tego nie ma w ogóle. Zastanawiające? Ale jakże prawdziwe.

Na potwierdzenie tych słów przytoczę opublikowane w ostatnim czasie badanie TNS OBOP. Najpopularniejszy ośrodek badawczy nastojów Polaków, na zlecenie Google, zbadał tzw. efekt ROPO (Research Online, Purchase Offline), określający zachowania konsumenckie internetowej społeczności przed dokonaniem zakupu w tradycyjnych kanałach sprzedaży. 74% konsumentów dokonujących zakupu sprzętu RTV/AGD korzysta z Internetu przed podjęciem finalnej decyzji o zakupie.

źródło: TNS OBOP

Z badania oraz wypowiedzi ekspertów można wywnioskować, że ta tendencja będzie się pogłębiać, i co ciekawe – nie jest to powód do narzekań. Pozycja Internet i tzw. realu nie jest zagrożona. Obie formy komunikacji przekazu biznesowego będą współpracować ze sobą zgodnie na rzecz rosnących przychodów firm, które integrują działania offline i online.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 6

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania? Ikona 4:40 min 22.05.2023

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania?

Często okazuje się, że linki są za długie i zajmują zbyt wiele miejsca we wpisach w social mediach albo wiadomościach wysyłanych do klientów. Nie wyglądają estetycznie, a przez to nie zachęcają do klikania. Jest na to sposób – skracanie linków przy użyciu specjalistycznych narzędzi. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55