Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 3:05 min Ikona 27.05.2020

Odporna branża: Wyposażenie wnętrz

Pandemia zatrzymała naszą mobilność w przestrzeniach domowych. Ograniczona jeszcze do niedawna możliwość opuszczania mieszkań, przejście na home office czy nauka w domu sprawiły, że spędzaliśmy więcej czasu w salonach, kuchniach czy pokojach dziecięcych. To przełożyło się na konieczność przystosowania domowego zacisza do funkcjonalności na innych płaszczyznach. Od 13 marca, według Google Trends, wzrastała systyematycznie liczba zapytań na frazę “meble” i wyrażenia z nią powiązane.

Nowe warunki codzienności w dobie pandemii sprawiły, że musieliśmy zmodyfikować swoje otoczenie. Dla niektórych osób wiązało się to z zakupieniem m.in. biurek czy krzeseł lub foteli, aby stworzyć miejsce pracy. Inni dostrzegli brak funkcjonalności niektórych rozwiązań mieszkalnych, a czas spędzany w domu skłonił ich do zakupu nowych mebli lub remontu.

Dzięki optymalizacji strona jednego z naszych klientów, prowadzącego sklep internetowy z wyposażeniem wnętrz, uzyskała prawie 90 tys. wyświetleń w marcu i kwietniu, a o 51% wzrosła liczba wejść na witrynę w kwietniu w porównaniu do marca.

Szanse:

  • Więcej czasu na planowanie urządzania wnętrz i remonty 
  • Konieczność dostosowania domów do home office 
  • Dostrzeżenie przez domowników niefunkcjonalnych rozwiązań 
  • Przygotowanie pokoi uczniów do nauki w domu 
  • Mniejsze wydatki na np. podróże, rozrywkę


Zagrożenia:

  • Reżim sanitarny wśród pracowników np. firm montujących zabudowy kuchenne
  • Dłuższy czas produkcji niektórych elementów wyposażenia wnętrz
  • Ograniczone “wolne zasoby” w budżetach domowych
  • Wydłużony czas oczekiwania na dostawę
  • Obawa przed długim czasem zwrotu kosztów lub produktu w razie reklamacji

Rozwiązania

Zmiany w codziennym życiu mocno wpłynęły na środowisko domowe. W przestrzeni mieszkalnej trzeba było zmieścić nie tylko strefę relaksu i wypoczynku, ale też pracy i nauki. Pomimo powolnego rozmrażania gospodarki, sytuacja jeszcze się nie unormowała i  mogła skłonić część osób do przemyśleń na temat urządzenia domów i mieszkań. Firmy oferujące wyposażenie wnętrz i artykuły do domu mogą w tej sytuacji rozważyć:

  1. Stworzenie specjalnej oferty – Przygotuj dla klientów niezbędnik z najbardziej przydatnymi artykułami. Wybierz ze swojej oferty produkty, które w ostatnim czasie cieszyły się największą popularnością i zbierz je w jednym miejscu, żeby klient miał łatwy dostęp do nich.
  2. Otworzenie sklepu internetowego – Prowadzenie sprzedaży online pozwoli Ci dotrzeć do szerszego grona odbiorców! Chętnie pomożemy Ci w uruchomieniu takiego sklepu i wskażemy co jest ważne w dalszym jego prowadzeniu.
  3. Inspirowanie zdjęciami wnętrz – Internauci uwielbiają piękne fotografie! Gdy mogą się nimi inspirować, tym lepiej. Umieszczaj zdjęcia wnętrz z artykułami ze swojej oferty na stronie www i w social mediach. Pokaż innym, jak mogą wyposażyć dom dzięki Tobie.
  4. Zaznaczenie obecności w Google Moja Firma – użytkownicy poszukują w Google Moja Firma informacji o lokalizacji firmy, ale też np. o godzinach otwarcia. Bądź obecny na Mapach Google! Pomożemy Ci utworzyć wizytówkę w Google Moja Firma lub zoptymalizować tę, którą posiadasz.
  5. Dzielenie się opiniami innych klientów – Ludzie ufają ludziom. Skorzystaj z rekomendacji klientów! Poproś ich o wystawienie referencji i umieść opinie na swojej stronie w odrębnej zakładce, żeby każdy mógł bez trudności je znaleźć.
Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55