Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Pandemia zatrzymała na kilkanaście tygodni możliwości podróżowania. Ograniczona mobilność uniemożliwiła wyjazdy zagraniczne oraz krajowe. W tym szczególnym czasie zamknięte zostały liczne atrakcje turystyczne, obiekty gastronomiczne oraz hotele i pensjonaty, a także inne obiekty noclegowe. Google Trends wskazało wyraźny spadek zainteresowania tematem “hotele” po ogłoszeniu stanu pandemii 13 marca – jednak już od połowy maja można było obserwować zmianę w tym trendzie.
Brak możliwości podróżowania po kraju w połączeniu z zamknięciem na turystów zagranicznych sprawiły, że w ciągu ostatnich kilkunastu tygodniu niewiele osób korzystało z usług noclegowych. W tym czasie pracowaliśmy nad promowaniem serwisów tak, aby zapewnić jak najlepszą widoczność, co teraz procentuje.
Szanse:
|
Zagrożenia:
|
Rozwiązania
Zamrożenie turystyki na kilka tygodni z powodu pandemii przyczyniło się do bardzo dużego skoku zainteresowania wyjazdami, gdy tylko otwarto hotele i obiekty noclegowe. Ten trend będzie szczególnie silny w najbliższych miesiącach z uwagi na okres letni oraz trwające już wakacje w szkołach i na uczelniach. Hotele, pensjonaty i inne obiekty noclegowe mogą w tej sytuacji rozważyć:
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: