Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Sytuacja pandemii wywołana przez rozprzestrzeniający się wirus SARS-CoV-2 wstrzymała na kilka, a niekiedy kilkanaście tygodni inwestycje, w tym związane z fotowoltaiką. Przetargi publiczne w wielu przypadkach zostały przesunięte lub wydłużono czas składnia zapytań ofertowych, natomiast osoby prywatne wstrzymały się z inwestowaniem większych finansów w czasie zawirowań ekonomicznych. Jednak powolne rozmrażanie gospodarki sprawia, że rozwiązania z zakresu fotowoltaiki znów zyskują zainteresowanie konsumentów, na co wskazuje m.in. Google Trends.
W kwietniu wzrosła liczba wyświetleń strony o 40% w stosunku do sytuacji sprzed pandemii (luty 2020). Ponadto strona w kwietniu wyświetlała się na prawie 100% więcej fraz niż w momencie rozpoczęcia współpracy.
Szanse:
|
Zagrożenia:
|
Rozwiązania
Pandemia z jednej strony wstrzymała na dłuższy czas różne inwestycje, w tym związane z fotowoltaiką. Z drugiej strony sprawiła, że zarówno firmy, jak i prywatne osoby, zaczęły poszukiwać rozwiązań, które pozwolą generować oszczędności w przyszłości. Fotowoltaika to umożliwia, dzięki pozyskiwaniu energii z odnawialnych źródeł energii, jak promieniowanie słoneczne. Firmy oferujące rozwiązania fotowoltaiczne mogą w tej sytuacji rozważyć:
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: