Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 2:55 min Ikona 01.06.2020

Odporna branża: Fotowoltaika

Sytuacja pandemii wywołana przez rozprzestrzeniający się wirus SARS-CoV-2 wstrzymała na kilka, a niekiedy kilkanaście tygodni inwestycje, w tym związane z fotowoltaiką. Przetargi publiczne w wielu przypadkach zostały przesunięte lub wydłużono czas składnia zapytań ofertowych, natomiast osoby prywatne wstrzymały się z inwestowaniem większych finansów w czasie zawirowań ekonomicznych. Jednak powolne rozmrażanie gospodarki sprawia, że rozwiązania z zakresu fotowoltaiki znów zyskują zainteresowanie konsumentów, na co wskazuje m.in. Google Trends.

Odpowiednia optymalizacja strony jednego z naszych klientów z ofertą z obszaru fotowoltaiki sprawiła, że pomimo pandemii jego witryna nie straciła zainteresowania odbiorców.

W kwietniu wzrosła liczba wyświetleń strony o 40% w stosunku do sytuacji sprzed pandemii (luty 2020). Ponadto strona w kwietniu wyświetlała się na prawie 100% więcej fraz niż w momencie rozpoczęcia współpracy.

Szanse:

  • Odmrożone budżety publiczne i prywatne na inwestycje
  • Instalacje fotowoltaiczne są proekologiczne
  • Dodatkowe źródło energii to większa niezależność
  • Chęć oszczędzania dzięki tańszej energii z fotowoltaiki
  • Możliwość skorzystania z dopłat rządowych

Zagrożenia:

  • Mniejsze finanse przeznaczone na dodatkowe inwestycje
  • Dokładniejsza weryfikacja oferty
  • Dłuższy czas oczekiwania na elementy instalacji
  • Niepewna sytuacja rynkowa (ryzyko kryzysu)
  • Obawa przed długim zwrotem kosztów inwestycji

 

 

Rozwiązania

Pandemia z jednej strony wstrzymała na dłuższy czas różne inwestycje, w tym związane z fotowoltaiką. Z drugiej strony sprawiła, że zarówno firmy, jak i prywatne osoby, zaczęły poszukiwać rozwiązań, które pozwolą generować oszczędności w przyszłości. Fotowoltaika to umożliwia, dzięki pozyskiwaniu energii z odnawialnych źródeł energii, jak promieniowanie słoneczne. Firmy oferujące rozwiązania fotowoltaiczne mogą w tej sytuacji rozważyć:

  1. Uruchomienie sklepu online – Obecnie to w intrenecie konsumenci szukają produktów i usług. Jeśli do tej pory rozpowszechniałeś swoją ofertę przez sieć punktów stacjonarnych, rozszerz zasięg oddziaływania dzięki internetowi na cały kraj. Wprowadź swoją ofertę do sieci! Możemy Ci w tym pomóc.
  2. Wprowadzenie akcji promocyjnej – Informacja o niższej cenie zawsze przykuwa uwagę. Pamiętaj o wyraźnym zaznaczeniu czasu trwania promocji! Dzięki temu więcej osób może zdecydować się na skorzystanie z niej. Wykorzystaj wyskakujący pop-up na stronie lub licznik odmierzający czas do końca akcji.
  3. Stworzenie nowoczesnej strony internetowej – Przygotuj witrynę zachęcającą do skorzystania z oferty. Zadbaj o prostą nawigację. Napisz na stronie o korzyściach związanych z inwestycją. Możemy wesprzeć Cię w tym.
  4. Prowadzenie bloga o fotowoltaice – Pomoże Ci zyskać grono odbiorców i rozpowszechnić markę w sieci. Pisz regularnie artykuły poradnikowe oraz specjalistyczne dla ekspertów i amatorów, a także umieszczaj aktualne informacje. Użytkownicy mogą udostępniać Twoje teksty w sieci!
  5. Założenie wizytówki w Google Moja Firma – może zwiększyć zainteresowanie Twoją ofertą w szczególności wśród inwestorów z okolicy. Bądź widoczny na Mapach Google! Są często wykorzystywane w poszukiwaniu przedsiębiorców o lokalnym zasięgu. Chętnie pomożemy Ci utworzyć wizytówkę w Google Moja Frma.
Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55