Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 04:50 min Ikona 17.09.2019

Od pierwszego dnia szkoły, po Synergię – School Edition of Top 5: Google Trendy, Doodle, The Keyword (sierpień/wrzesień 2019)

Choć pierwszy dzwonek na publikację tego artykułu zabrzmiał wczoraj, my jesteśmy odrobinę spóźnieni. Jednak mamy nadzieję, że jego interesująca zawartość jest lepszym usprawiedliwieniem, niż jakakolwiek wymówka.

Niestety w ostatnich 30 dniach trendy zdecydowanie nie nawiązywały do pozytywnej okazji, ale w Doodle’ach znajdziecie dużo świętowania, a także kilka pouczających lekcji. Jednak prawdziwie edukacyjne materiały przygotowaliśmy w rankingu artykułów The Keyword – od nauczania maszynowego, po aukcje pierwszej ceny w Ad Manager.



Google Doodle

 

13 września 2019

Ten pozornie wiosenno-letni Doodle tak naprawdę odnosi się do koreańskiego Święta Dziękczynienia. Jest to sezon, w którym dojrzewają egzotyczne owoce persimona (widoczne na Doodle’u) – choć nie są one główną potrawą na stołach Koreańczyków. Częściej wybierane są ciasta ryżowe, pełne sezamu, orzechów i czerwonej fasoli. Tego dnia odwiedzane i sprzątane są również groby przodków.

13 września 2019

Duński bakteriolog i twórca metody barwienia bakterii, która stosowana jest do dziś (metoda Grama). Dzięki niej naukowcy mogą podzielić bakterie na dwie główne grupy – pozytywne i negatywne. Pozwala to określić, na jakie leki są bardziej podatne, co oczywiście przekłada się na skuteczniejsze leczenie chorób i schorzeń.

13 września 2019

Świętowane w Japonii, Chinach, Hongkongu, Tajwanie, Malezji oraz w Wietnamie. Choć każde z państw obchodzi je tego samego dnia, sposoby świętowania są odrobinę odmienne. Przykładowo w Japonii odbywa się podziwianie księżyca w tradycyjnych strojach, w Chinach jest to czas na spotkanie się z całą rodziną (nawet tą dalszą), podczas gdy w Wietnamie odbywa się taniec lwów.

15 sierpnia 2019

W 1947 roku Indie stały się kolejnym państwem, które uwolniły się od rządów brytyjskich, pod którymi znajdowały się od XVI wieku. Choć każdy region świętuje ten dzień w inny sposób, zawsze towarzyszy mu radość i duma. Właśnie to ma ukazać również ten Doodle – autor pokazuje niezależne osiągnięcia Indii, a także niezwykłą różnorodność kulturalną.

1 września 2019
Choć my znajdujemy się już w raczej dalekiej kategorii wiekowej, nadal doskonale pamiętamy ten pierwszy dzień szkoły po dwumiesięcznych wakacjach. Niekoniecznie wiązało się to z przyjemnym uczuciem, bo kto tęskni za kartkówkami i klasówkami – jednak mimo wszystko życzymy wszystkim uczniom powodzenia. 😉



The Keyword

5. Aukcje pierwszej ceny w Ad Manager

5 września 2019

Google udostępnił harmonogram przeniesienia zasobów reklamowych wydawcy na aukcję pierwszej ceny jeszcze na początku maja i wygląda na to, że wszystko przebiegło zgodnie z planem. Gdy zostanie zakończony ostatni etap, Google zapowiada przedstawienie wydawcom oraz reklamodawcom dokładniejszych i bardziej przejrzystych danych, aby umożliwić im przygotowanie pewniejszej strategii.

4. 10 faktów o Androidzie 10

3 września 2019

Aby zapoznać się ze wszystkimi faktami, odsyłamy Was do samego artykułu, jednak zdecydowanie warto wspomnieć o: ciemnym motywie (wpływającym korzystnie na oczy i baterię telefonu); możliwość włączenia funkcji „Skupienia”, w której zostaną wyłączone wszystkie rozpraszające aplikacje; nowej nawigacji gestami, ułatwiającej korzystanie z urządzenia.

3. W jaki sposób Google dostarcza rozwiązania open source i open data

12 września 2019
Google jest zdecydowanie oficjalnym zwolennikiem dzielenia się technologią oraz danymi, jeżeli uzna, że mogą one pomóc nie tylko całej branży, ale i światu. Stąd też w artykule wymienia i linkuje do szeregu rozwiązań open source i open data, które już od lat udostępnia każdej osobie czy firmie. Jednocześnie zastrzega, że nie mogą ujawnić wszystkiego ze względu na bezpieczeństwo i poufność niektórych wrażliwszych danych.

2. Zmiany w podejściu rankingowania newsów

12 września2019

Google postanowił zwrócić większą uwagę na artykuły, w których podejście do tematu jest głębsze, dokładniejsze i widać, że wymagało niezwykle dużo czasu, zaangażowania i zasobów od dziennikarzy czy wydawcy. Takie publikacje często powodują, że również inni wydawcy przedstawiają ten sam temat co sprawia, że odbiorcy nie docierają do oryginalnego artykułu. Google przyznaje, że nadal pracują nad lepszym zaprezentowaniem takich treści, ale efekty powinny już być widoczne. Przełożyło się to na zmianę wytycznych dla ręcznych „raterów”, którzy mają od teraz oznaczać oryginalne artykuły jako „bardzo wysokiej jakości” – raterzy zostali również poproszeni o ocenianie ogólnej reputacji całego wydawcy. Np. jeżeli wygrał nagrodę Pulitzera w przeszłości, zasługuje na lepszą ocenę reputacji.

1. Wszysto o nauczaniu maszynowym

27 sierpnia 2019

Jeżeli tzw. machine learning wydawał się Wam do tej pory czarną magią, czas przeczytać ten wywiad. Inżynier Google przystępnie omawia każdą kwestię, stosując metafory nawiązujące do naszego codziennego życia, co zdecydowanie ułatwia zrozumieć tak skomplikowany mechanizm. Zdecydowanie pouczające, więc idealnie wpasowuje się w szkolny motyw tej części top 5 w Google.


 

Google Trends

<<< poprzedni ranking następny ranking>>>
Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55